Gå til innhold

Skal vi feire julaften online på DOL i år alle vi som skal sitte alene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal du sitte alene? Det er så trist😢

Anonymkode: 9154a...3e5

Sitter alene alle de andre dagene i året, en dag ekstra spiller da ingen rolle.

Anonymkode: 80268...231

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sitter alene alle de andre dagene i året, en dag ekstra spiller da ingen rolle.

Anonymkode: 80268...231

Fordi du vil eller har du ingen?

Anonymkode: 9154a...3e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal du sitte alene? Det er så trist😢

Anonymkode: 9154a...3e5

Det trenger ikke å være trist å være alene 🙂 Man MÅ ikke være sammen med folk for ha det fint

Anonymkode: 68ca4...416

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det trenger ikke å være trist å være alene 🙂 Man MÅ ikke være sammen med folk for ha det fint

Anonymkode: 68ca4...416

Nei, det er helt sant🙂Jeg liker å være alene og er mye alene, men på julaften hadde jeg syns det hadde vært trist.

Anonymkode: 9154a...3e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det trenger ikke å være trist å være alene 🙂 Man MÅ ikke være sammen med folk for ha det fint

Anonymkode: 68ca4...416

Jeg ville synes det var trist å sitte alene hele julen.  Jeg kunne vært alene på julaften hvis jeg hadde møtt noen 1. juledag, og syntes det var helt fint.  Jeg har det fint alene, men jeg må treffe noen innimellom.  Jeg har hjemmekontor og jeg savner å møte kollegaer andre steder enn på nettet.  Jeg jobber vanligvis mye alene, enten på kontor på jobben eller hjemme, og det er helt topp.  Jeg synes likevel at det er godt å møte andre mennesker fysisk og møtene er helt annerledes når de er på nettet.  Jeg savner det å ta en kopp kaffe og skravle om alt og ingenting med kollegaene.

I kveld skal jeg på julebord med ti venner, og som jeg gleder meg.  Vi skal på en restaurant og det blir avstand i mellom oss.  Dette er en klubb jeg meldte meg inn i da jeg flyttet hit for et par år siden.  I fjor var vi over tretti, men det er mange som ikke tar sjansen i år.

Anonymkode: 31f95...3a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi du vil eller har du ingen?

Anonymkode: 9154a...3e5

Psykdom og ingen kontakt med familie.

Anonymkode: 80268...231

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville synes det var trist å sitte alene hele julen.  Jeg kunne vært alene på julaften hvis jeg hadde møtt noen 1. juledag, og syntes det var helt fint.  Jeg har det fint alene, men jeg må treffe noen innimellom.  Jeg har hjemmekontor og jeg savner å møte kollegaer andre steder enn på nettet.  Jeg jobber vanligvis mye alene, enten på kontor på jobben eller hjemme, og det er helt topp.  Jeg synes likevel at det er godt å møte andre mennesker fysisk og møtene er helt annerledes når de er på nettet.  Jeg savner det å ta en kopp kaffe og skravle om alt og ingenting med kollegaene.

I kveld skal jeg på julebord med ti venner, og som jeg gleder meg.  Vi skal på en restaurant og det blir avstand i mellom oss.  Dette er en klubb jeg meldte meg inn i da jeg flyttet hit for et par år siden.  I fjor var vi over tretti, men det er mange som ikke tar sjansen i år.

Anonymkode: 31f95...3a6

Syns vi skal holde oss unna julebord og den slags akkurat i år. Såpass må vi klare.. 

Anonymkode: 2e0cc...3e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.11.2020 den 22.57, AnonymBruker skrev:

Det trenger ikke å være trist å være alene 🙂 Man MÅ ikke være sammen med folk for ha det fint

Anonymkode: 68ca4...416

Enig i det. Jeg har ingen vennekrets. Har kun mannen, familien og voksne barn pluss jobben. Men jeg er mye alene og trives med det. 

Anonymkode: c13fa...956

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns vi skal holde oss unna julebord og den slags akkurat i år. Såpass må vi klare.. 

Anonymkode: 2e0cc...3e0

Det store, felles julebordet for alle avdelingene på jobben er avlyst, men vi har fått litt midler pr. ansatt for å finne på noe på avdelingene så vi skal ha et lite julebord på avdelingen vår. :) Vi skal bestille mat slik at alle får hver sin og vi ikke peller i samme maten, dekker på så vi sitter med 1 meters avstand og ikke noe fyll så det blir koselig og går nok bra. Vi går jo og tråkker oppi hverandre til en viss grad til daglig uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
4 timer siden, Lillemus skrev:

Det store, felles julebordet for alle avdelingene på jobben er avlyst, men vi har fått litt midler pr. ansatt for å finne på noe på avdelingene så vi skal ha et lite julebord på avdelingen vår. :) Vi skal bestille mat slik at alle får hver sin og vi ikke peller i samme maten, dekker på så vi sitter med 1 meters avstand og ikke noe fyll så det blir koselig og går nok bra. Vi går jo og tråkker oppi hverandre til en viss grad til daglig uansett.

Vi skal ha digitalt julebord 😁 Jeg er spent på hvordan det blir. 

I tillegg fikk 1.500 kroner hver enkelt til å bruke på restaurant eller catering. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har julebord og sommerfest for alle ansatte annethvert år, og i år skulle vi hatt sommerfest. Den ble avlyst. Vi pleier imidlertid alltid å ja julelunsj avdelingsvis hvert år, og det skal vi få til. Som Lillemus,  servert på tallerken, med 1 meters avstand. Gleder meg veldig til det!

Savner veldig fest og moro med både venner og kollegaer... Vi skal faktisk ut og spise med et vennepar til uka og med to andre vennepar til ei hytte ei natt neste helg  - så det går jo an å være litt sosial så lenge en er nøye med hygiene og avstand, altså ikke for mange på ett rom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
2 minutter siden, påskelilje skrev:

Vi har julebord og sommerfest for alle ansatte annethvert år, og i år skulle vi hatt sommerfest. Den ble avlyst. Vi pleier imidlertid alltid å ja julelunsj avdelingsvis hvert år, og det skal vi få til. Som Lillemus,  servert på tallerken, med 1 meters avstand. Gleder meg veldig til det!

Savner veldig fest og moro med både venner og kollegaer... Vi skal faktisk ut og spise med et vennepar til uka og med to andre vennepar til ei hytte ei natt neste helg  - så det går jo an å være litt sosial så lenge en er nøye med hygiene og avstand, altså ikke for mange på ett rom.

Ja vi var på « julebord» forrige helg med venner, men det var utenfor Oslo.Et sted med lavere smitte. Vi var bare 6 stk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Ja vi var på « julebord» forrige helg med venner, men det var utenfor Oslo.Et sted med lavere smitte. Vi var bare 6 stk. 

Koselig 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere bare måtte bruke denne tråden til å gni det inn?

Anonymkode: 80268...231

Helt enig. De velsituerte, heldige fruene på dol måtte bare komme med sine egne erfaringer fra det gode liv og vise frem hvor vellykkede de er som har jobb og venner og familie og kan dra på julebord og kose seg. Det kunne de ha gjort i en egen tråd istedenfor å kapre en annens. 

Anonymkode: 1ddda...49d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...