Gå til innhold

www.myheritage.no


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Worrisome Plenty

Jeg registrerte meg der for noen år siden. Har ikke opplevd mye spam selv om jeg ikke betaler noe. Det dukker ganske regelmessig noen nye funn på det ene slektstreet. Så der er det nok en fjern slektning som driver seriøst. På min mors side er det lite action.

 

Har ikke tatt DNA test, men har lurt på å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Bokormen123 skrev:

Ja, men du har vel tid til å drive med det.

Jeg har nettopp fylt et slektstre på hyheritage med 250 direkte aner av meg, og kommet tilbake til 1500-tallet. 

Oi det var ikke dårlig 😮 

Jo jeg har tid, må bare få tatt dna test nå, har bestilt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, stjernestøv skrev:

Oi det var ikke dårlig 😮 

Jo jeg har tid, må bare få tatt dna test nå, har bestilt. 

Du trenger jo ikke noen DNA-test for å holde på med dette - jeg har ikke giddet å bestille den jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dattera mi trodde hun hadde meldt seg på noe gratis-opplegg på denne siden, men ble "plutselig" trukket for nesten 1000 kr. Da måtte mor inn og finne kjøpbetingelser og angrerett og  diktere en svært så streng mail 😄 Hun fikk pengene tilbake da, og fikk nok (forhåpentligvis) også en lærepenge om å være forsiktig med å gi fra seg kortopplysninger på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Bokormen123 skrev:

Du trenger jo ikke noen DNA-test for å holde på med dette - jeg har ikke giddet å bestille den jeg...

Ok. Jeg har nå bestilt den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, påskelilje skrev:

Dattera mi trodde hun hadde meldt seg på noe gratis-opplegg på denne siden, men ble "plutselig" trukket for nesten 1000 kr. Da måtte mor inn og finne kjøpbetingelser og angrerett og  diktere en svært så streng mail 😄 Hun fikk pengene tilbake da, og fikk nok (forhåpentligvis) også en lærepenge om å være forsiktig med å gi fra seg kortopplysninger på nettet.

Ble hun trukket så mye? Uff jeg har vel ikke lest skikkelig nå da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ble hun trukket så mye? Uff jeg har vel ikke lest skikkelig nå da. 

Du kan bestille Premium-pakker, de koster i overkant av 1000 kroner per år, men blir trukket med én gang... Du kan bruke gravisversjonen, og har da selvfølgelig noe mindre tilgang til dokumenter, og du har også en begrensning i hvor mange personer du kan legge til ditt familietre... 
Hvis du har gitt fra deg kortopplysninger, har du nok betalt, dessverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Bokormen123 skrev:

Du kan bestille Premium-pakker, de koster i overkant av 1000 kroner per år, men blir trukket med én gang... Du kan bruke gravisversjonen, og har da selvfølgelig noe mindre tilgang til dokumenter, og du har også en begrensning i hvor mange personer du kan legge til ditt familietre... 
Hvis du har gitt fra deg kortopplysninger, har du nok betalt, dessverre...

Ok. Sånn jeg forsto det skulle jeg betale et beløp pr måned, men jeg er usikker. Tror jeg betalte med paypal. Forsto ikke helt, men men. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...