Gå til innhold

Hvilken gave ble du aller mest glad for?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag ble jeg veldig glad for robotstøvsuger. Ellers er jeg glad i alt som har omtanke, for eksempel hjemmelagde ting eller ting som er godt gjennomtenkt og som passer til meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter den over her. Jeg ble veldig glad for et pannebånd/ørevarmere som min unge datter hadde strikket til meg. Og for en flott minnebok fra venninna mi med mange bilder i fra ting vi har gjort sammen. 🤗

Anonymkode: 9cc1a...5de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Jeg fikk noe jeg ønsket meg, en bodylotion med favoritt lukten. Ellers fikk jeg gaver fordi mamma og søsken synes det er litt trist at jeg ikke finner noe, men det er lav livslyst som gjør det såklart. Hva skal jeg med masse ting når jeg ikke har noen plan for livet? 
Ble glad da jeg fikk gaven, men etterpå er jo alt det vanlige igjen, derfor ser jeg ikke lenger vitsen med juleaften. Dessuten er jeg trist for å føle slik, for jeg har familien rundt meg. Andre ville gitt hva som helst. Og jeg er trist. Men tror det er det at jeg vet at når mine søsken er på den alderen jeg er nå kommer de til å sitte her med familie. Jeg er hun taperen. Jeg sitter her fordi jeg feilet i alle karrierene jeg satset på. En teit person som prøver for hardt, men ikke vil gi opp. Men alle så det fra dag 1. Jeg er den teite som ikke innser det. Sent utviklet mentalt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Maxlime skrev:

I dag ble jeg veldig glad for robotstøvsuger. Ellers er jeg glad i alt som har omtanke, for eksempel hjemmelagde ting eller ting som er godt gjennomtenkt og som passer til meg. 

Jeg fikk også robotstøvsuger! Og strykejern som jeg hadde ønsket meg. Og masse annet fint! Et nydelig innrammet bilde datra har tegnet, det skal opp på veggen i morgen! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg fikk også robotstøvsuger! Og strykejern som jeg hadde ønsket meg. Og masse annet fint! Et nydelig innrammet bilde datra har tegnet, det skal opp på veggen i morgen! ❤️

Ja gaver fra barna er gull verdt. Datteren min er bare 14 og jeg er så stolt av henne! Tenk at hun strikket ørevarmere til meg 🤗

Anonymkode: 9cc1a...5de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk en vektdyne på 7 kg. Det var nok fordi min mor vet jeg sliter med søvn for tiden. Ikke noe jeg har ønsket meg, men noe jeg har tenkt på om kunne hjulpet. Ellers så har jeg ikke klart å finne noe jeg ønsker meg i år. Har ikke hatt noen god grunn til å ønske meg ting. Men det gjør det ikke mindre fint å få gaver. Fikk åtte eller ni gaver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Glitter skrev:

Fikk en vektdyne på 7 kg. Det var nok fordi min mor vet jeg sliter med søvn for tiden. Ikke noe jeg har ønsket meg, men noe jeg har tenkt på om kunne hjulpet. Ellers så har jeg ikke klart å finne noe jeg ønsker meg i år. Har ikke hatt noen god grunn til å ønske meg ting. Men det gjør det ikke mindre fint å få gaver. Fikk åtte eller ni gaver. 

Vektdyne har jeg hørt om. Tror det kan føles trygt for noen som feks sliter med angst og tristhet og kanskje ensomhet også. Akkurat som noen holder rundt en har jeg hørt. Håper du kan ha nytte og glede av den. 🤗

Anonymkode: 9cc1a...5de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vektdyne har jeg hørt om. Tror det kan føles trygt for noen som feks sliter med angst og tristhet og kanskje ensomhet også. Akkurat som noen holder rundt en har jeg hørt. Håper du kan ha nytte og glede av den. 🤗

Anonymkode: 9cc1a...5de

Ja, jeg tenker også det. Og at jeg kanskje ikke snur meg så mye rundt om natten. Blir spennende å prøve den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble veldig glad for alle gavene jeg fikk i år og spesielt glad for gavene fra datteren. Det at hun så tydelig har prøvd å finne gaver som jeg enten ønsket meg eller som hun trodde jeg skulle like. Synes hun gir meg for mye da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å si, det blir flere ting: Bordstøvsuger, drill, trådløse hodetelefoner, telefonsamtale med glade barn, sms med bilde av min gutt som tilberedte sin egen helt  ferske selvfiska julemiddag.

Men ble glad for alt det andre også. 

 Er bortskjemt med å få mange gaver. 

 

Endret av Villanda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble veldig glad for de to bøkene jeg fikk og ikke minst ble jeg glad for badeartiklene jeg fikk av barna mine. Det jeg er mest lettet over er at julaften ble vellykket og at alle koste seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, merida skrev:

Den fineste gaven jeg fikk idag var å få vite at en av mine venner hadde fått vite at kreften ikke hadde spredd seg. 

Jeg skjønner godt at det er den fineste gaven!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den største overraskelsen hos oss var at datra avslørte at hun har illustrert en barnebok som kom ut tidligere i høst! Ingen veldig kjent bok, men herregud så morsomt!!! Om det går som forfatteren vil og håper så skal det komme 5-6 bøker til i serien, med min datter som illustratør - jeg er så stolt at jeg holder på å revne! 🤣😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Jeg fikk tidenes julegave i år. Jeg fikk en nydelig diamantring av kjæresten. Jeg kommer til å være livredd for å miste den :) Tør ikke å bruke den til hverdags.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Glitter skrev:

Fikk en vektdyne på 7 kg. Det var nok fordi min mor vet jeg sliter med søvn for tiden. Ikke noe jeg har ønsket meg, men noe jeg har tenkt på om kunne hjulpet. Ellers så har jeg ikke klart å finne noe jeg ønsker meg i år. Har ikke hatt noen god grunn til å ønske meg ting. Men det gjør det ikke mindre fint å få gaver. Fikk åtte eller ni gaver. 

Å, gi gjerne rapport på den. Vurderer å kjøpe, snart det eneste som ikke er prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, cilie skrev:

Å, gi gjerne rapport på den. Vurderer å kjøpe, snart det eneste som ikke er prøvd.

Det skal jeg gjøre. Hvis jeg glemmer det så må du bare spørre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.12.2020 den 1.04, Glitter skrev:

Fikk en vektdyne på 7 kg. Det var nok fordi min mor vet jeg sliter med søvn for tiden. Ikke noe jeg har ønsket meg, men noe jeg har tenkt på om kunne hjulpet. Ellers så har jeg ikke klart å finne noe jeg ønsker meg i år. Har ikke hatt noen god grunn til å ønske meg ting. Men det gjør det ikke mindre fint å få gaver. Fikk åtte eller ni gaver. 

Vektdyne har jeg også vurdert å kjøpe, har hørt mange sover godt med det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Maxlime skrev:

Vektdyne har jeg også vurdert å kjøpe, har hørt mange sover godt med det :) 

Vi har ikke vektdyner, men fete ulldyner som veier ca. 6,4 kg - deilig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Lillemus skrev:

Vi har ikke vektdyner, men fete ulldyner som veier ca. 6,4 kg - deilig! 

Det hørtes godt ut, nå fikk jeg lyst til å legge meg 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...