AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 Skrevet 26. desember 2020 Har du trent denne uken? Jeg har gått enten løpt eller gått ca 16 km tilsammen. Anonymkode: 54add...bce 0 Siter
Glitter Skrevet 26. desember 2020 Skrevet 26. desember 2020 Jeg fikk tatt min første trening på ganske lenge i går. Eller, har prøvd å komme i gang to-tre ganger siden jeg sluttet i juli, men har sklidd ut igjen. Så det ble en tur hvor jeg vekslet mellom å gå og jogge. Så skal jeg prøve å få gått en tur i dag og så en ny jogge/gåtur i morgen. Klarer å jogge litt mer for hver tur. Får håpe jeg klarer å ikke la det skli ut igjen ennå en gang. 0 Siter
Grendel Skrevet 26. desember 2020 Skrevet 26. desember 2020 Jo, det ble en joggetur på 7km tirsdag og en liten skitur i går. Føler st treningen det siste halvåret har vært akkurat nok til å holde hodet over vannet, men ikke mer. Takk, kjære Anonym for at du startet denne tråden. Det hjelper å stå til rette for noen andre enn seg selv 0 Siter
Ekstra Skrevet 26. desember 2020 Skrevet 26. desember 2020 Forhåpentlig masse ski på fjellet 🤗⛄️❄️. Men meldt skikkelig snøstorm i morgen 😳 0 Siter
Maxlime Skrevet 26. desember 2020 Skrevet 26. desember 2020 Jeg har ikke fått trent, men har gått litt tur. Skal bli flinkere på å gå tur fremover tror jeg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 Skrevet 26. desember 2020 Har ikke fått trent. Først var det for kaldt til å gå på ski, og nå kommer snøfallet og vinden. Gått en liten luftetur med hunden. Men gleder meg til å komme hjem og ta turen på treningssenteret igjen. Anonymkode: f1dc2...77f 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.