Gå til innhold

Ukens trening i juleuken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk tatt min første trening på ganske lenge i går. Eller, har prøvd å komme i gang to-tre ganger siden jeg sluttet i juli, men har sklidd ut igjen. Så det ble en tur hvor jeg vekslet mellom å gå og jogge. Så skal jeg prøve å få gått en tur i dag og så en ny jogge/gåtur i morgen. Klarer å jogge litt mer for hver tur. :)

Får håpe jeg klarer å ikke la det skli ut igjen ennå en gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det ble en joggetur på 7km tirsdag og en liten skitur i går. Føler st treningen det siste halvåret har vært akkurat nok til å holde hodet over vannet, men ikke mer.

Takk, kjære Anonym for at du startet denne tråden. Det hjelper å stå til rette for noen andre enn seg selv 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått trent. Først var det for kaldt til å gå på ski, og nå kommer snøfallet og vinden. Gått en liten luftetur med hunden. Men gleder meg til å komme hjem og ta turen på treningssenteret igjen. 

Anonymkode: f1dc2...77f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...