Gå til innhold

Restless legs Abilify - Kupton


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, kupton skrev:

Nei, dessverre. Kun dosereduksjon.

Da skal jeg sjekke om jeg kan redusere. Takk! 

Anonymkode: 5695d...602

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da skal jeg sjekke om jeg kan redusere. Takk! 

Anonymkode: 5695d...602

Min mor bruker neurontin mot restless legs, og det hjelper henne mye. Tre tabletter om dagen, og mye av plagene er redusert. Hun var svært plaget før hun begynte på neurontin.

Anonymkode: 54706...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.1.2021 den 13.54, AnonymBruker skrev:

Min mor bruker neurontin mot restless legs, og det hjelper henne mye. Tre tabletter om dagen, og mye av plagene er redusert. Hun var svært plaget før hun begynte på neurontin.

Anonymkode: 54706...c02

Nå har jeg prøvd Neurontin uten effekt. Vil slutte med Abilify, men vet ikke hvor raskt det kan gjøres? @kuptonvet du hvor raskt man kan slutte? Disse bivirkningene er helt uholdbare. Jeg har trappet ned fra 15 til 10 mg på egen hånd for fire dager siden, da psykiateren aldri ringer som avtalt. Føler jeg blir helt sprø av dette. Har vært stabil på medisiner i 5 mnd. 

Anonymkode: 5695d...602

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.1.2021 den 13.54, AnonymBruker skrev:

Min mor bruker neurontin mot restless legs, og det hjelper henne mye. Tre tabletter om dagen, og mye av plagene er redusert. Hun var svært plaget før hun begynte på neurontin.

Anonymkode: 54706...c02

Nå har jeg prøvd Neurontin uten effekt. Vil slutte med Abilify, men vet ikke hvor raskt det kan gjøres? @kupton@kupton vet du hvor raskt man kan slutte? Disse bivirkningene er helt uholdbare. Jeg har trappet ned fra 15 til 10 mg på egen hånd for fire dager siden, da psykiateren aldri ringer som avtalt. Føler jeg blir helt sprø av dette. Har vært stabil på medisiner i 5 mnd. 

Anonymkode: 5695d...602

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder fortsatt på å bli sprø av dette. Nå har jeg i tillegg fått beinhinnebetennelse pga disse ufrivillige bevegelsene... 

Anonymkode: 5695d...602

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 12.1.2021 den 16.57, 90tallsbarn skrev:

Er så lei av at livet bare er dessverre. Finnes det virkelig ingenting en kan gjøre for å få det bra? Jeg synes fet er så veikt å ikke komme seg vekk fra det man er. 

Det er massevis du kan gjøre for å få det bedre. Hva gjør du av slike ting nå for tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Abilify er den eneste medisinen som ga meg ufrivillig bevegelser i beina ,Akineton hjalp ikke.  Måtte bytte medisin. 

Anonymkode: 01440...0ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
16 minutter siden, frosken skrev:

Det er massevis du kan gjøre for å få det bedre. Hva gjør du av slike ting nå for tiden?

Jo jeg er forandret. Jeg gjør mye hjemmetrening, så avslutter jeg med yoga og tøy. Løping er bare å glemme nå for det er dritkaldt ute. Hjelper faen meg ikke gå i tykkeste jakka en gang. Men ellers har jeg det bra. Går i eget drømmeland, har på youtube videoer i bakgrunnen mens jeg trener og hører på musikk. Jobber litt frivillig når jeg trengs der. Ellers er det nedstenging og atter nedstenging. Vurderer å flytte til Oslo, er tross alt på aap og skal i samtale på fredag. KANSKJE mulig jobb i Hellas snart, men dårlig betalt og vet ikke hvordan det blir mtp situasjonen. Prøver også å finne muligheter i Dubai, men det er jo samme dritten på hele kloden. 
Men det var ikke noen bra nyheter vi hørte i stad så.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du får gjennomført trening hjemme:-) Håper du og NAV snart kommer frem til noe du kan gjøre på dagtid fast, enten det blir i Oslo eller der du bor nå.  Det høres ikke fornuftig ut å flytte ut av landet før ting fungerer bedre for deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...