Gå til innhold

Hvorfor snakker ingen om Bidens rasisme, slik de gjorde om Trumps rasisme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han nevnte ikke inuiter i Alaska så det er flere enn hvite menn han unnlot.  Denne diskusjonen om rasisme er bare dum.

Anonymkode: 83e16...87a

Han nevnte "native americans". Det inkluderer også inuiter i Alaska. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han nevnte ikke inuiter i Alaska så det er flere enn hvite menn han unnlot.  Denne diskusjonen om rasisme er bare dum.

Anonymkode: 83e16...87a

Det er vel du som er litt dum.

Anonymkode: acfd0...157

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

´Jeg forstår ingenting av det du skriver.  Mulig at jeg er dum.  Jeg skrev kun at Biden ikke hadde nevnt inuiter.  Er det en frase?  Er det ekstrem venstre bias?  Javel.

Anonymkode: 83e16...87a

Siktet mest til setning nummer 2, burde kuttet ut første delen siden det tydeligvis forvirret...

I morgendagens avis, skriver leder for DNB banken følgende:

 Vi vil prioritere å gi lavest rente til boliglån-søkere med hvit hudfarge.

Hva mener du om denne hypotetiske situasjonen, er det ok å si slikt. ELLER vil du starte rase-opptøyer og brenne ned byen om du leser noe slikt i avisa?

Jeg tror jeg vet svaret, men gjerne del med oss for ordens skyld. Og dersom ditt svar, er annerledes enn ditt svar på Bden sin frase, bør du tenke deg om du tenker klart eller er farget av din bias ;) 

 

Anonymkode: 7ad55...e41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siktet mest til setning nummer 2, burde kuttet ut første delen siden det tydeligvis forvirret...

I morgendagens avis, skriver leder for DNB banken følgende:

 Vi vil prioritere å gi lavest rente til boliglån-søkere med hvit hudfarge.

Hva mener du om denne hypotetiske situasjonen, er det ok å si slikt. ELLER vil du starte rase-opptøyer og brenne ned byen om du leser noe slikt i avisa?

Jeg tror jeg vet svaret, men gjerne del med oss for ordens skyld. Og dersom ditt svar, er annerledes enn ditt svar på Bden sin frase, bør du tenke deg om du tenker klart eller er farget av din bias ;) 

 

Anonymkode: 7ad55...e41

Dette er så utrolig teit.  God natt og sov godt.

Anonymkode: 83e16...87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er så utrolig teit.  God natt og sov godt.

Anonymkode: 83e16...87a

God natt. Og husk, gjør mot andre det du vil at andre skal gjøre mot deg. (noe sånt)

Dersom du ikke vil at andre skal være rasistisk mot deg, bør du unngå å være rasistisk mot andre. (imo)

Lykke til.

Anonymkode: 7ad55...e41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

"Positiv forskjellsbehandling" av minoriteter er rasisme mot majoriteten. De som har kuppet rasismedebatten er de som er for denne praksisen. De er skyld i att det blir mer rasisme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...