Gå til innhold

Hva gir deg trøst?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, 90tallsbarn skrev:

Blir vel 50 før jeg kan det med det tempoet her

Neida, du kan jo allerede nå gjøre research og planlegge reisemål du ønsker når «verden åpner».

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

UtakknemligDiva
10 minutter siden, cilie skrev:

Neida, du kan jo allerede nå gjøre research og planlegge reisemål du ønsker når «verden åpner».

Nei er ensom. Jeg går rundt i verden som et spøkelse!:( det minner om at jeg ikke klarte bygge nettverk. Vi får se når jeg har fått mer venner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, 90tallsbarn skrev:

Nei er ensom. Jeg går rundt i verden som et spøkelse!:( det minner om at jeg ikke klarte bygge nettverk. Vi får se når jeg har fått mer venner

Det er aldri for sent å få nye bekjentskap/venner. Det er lurt å ta noen aktive grep selv i så fall. Gjør du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner trøst i røyking (ja vet det ikke er bra), serier, spille på mobil/pc og søvn. Men jeg finner og god trøst i at jeg er på god vei til å bli kvitt gammel gjeld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...