Gå til innhold

Herregud hva feiler det meg jeg blir utestengt på livstid fra alle forumer som fins


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Utestengt fra kvinneguiden på livstid

Og nå ble jeg utestengt fra frekforum også det er nesten komisk altså. Alt jeg spurte om var hva som skjedde om man ble med en mann som sa at jeg kunne få gratis penger med hjem... 

Tror ikke verden er skapt for autistspørsmål jeg altså.. 

Anonymkode: f1021...062

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og de trodde jeg trolla. De skrev "TROLL klarer vi oss fin uten. Utestengelsen fjernes aldri" 

Det var ikke troll. Det var et seriøst spørmsåø

 

Anonymkode: f1021...062

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vanlig at autister blir utestengt fra forums.

Anonymkode: a41fe...0ac

Ja jeg har merket det. Hvorfor er det sånn tror du? Er det fordi vi er så rare? Med mange rare spørsmål og meninger? 

Anonymkode: f1021...062

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg har merket det. Hvorfor er det sånn tror du? Er det fordi vi er så rare? Med mange rare spørsmål og meninger? 

Anonymkode: f1021...062

Autister blir mislikt av alle.

Anonymkode: a41fe...0ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Autister blir mislikt av alle.

Anonymkode: a41fe...0ac

På et forum treffer en ikke personen, en ser kun hva personen skriver. Så det som evt blir mislikt er adferden - ikke personen.

Jeg mener det blant annet henger sammen med dårlige sosiale antenner og manglende evne/vilje til å korrigere sin adferd. Vi har sett det på dette forum også. Det settes ut påstander som er uriktige, og som korrigeres. Likevel fortsetter personen med samme tema og uten å endre adferd over lang tid. Det andre som ligner er det å kjøre på med det samme over tid. Det mangler bremser, og samme tema gjentas i tråd etter tråd med kort tids mellomrom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, kupton skrev:

På et forum treffer en ikke personen, en ser kun hva personen skriver. Så det som evt blir mislikt er adferden - ikke personen.

Jeg mener det blant annet henger sammen med dårlige sosiale antenner og manglende evne/vilje til å korrigere sin adferd. Vi har sett det på dette forum også. Det settes ut påstander som er uriktige, og som korrigeres. Likevel fortsetter personen med samme tema og uten å endre adferd over lang tid. Det andre som ligner er det å kjøre på med det samme over tid. Det mangler bremser, og samme tema gjentas i tråd etter tråd med kort tids mellomrom.

Det er vel ikke så mange som blir utestengt herfra ? 

Livstid er å ta litt i. Folk endrer seg også over tid. Så om moderator ikke liker adferden til vedkommende så kan vedkommende ha endret seg over noen år. 

 

Anonymkode: 7a15f...a08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, kupton skrev:

På et forum treffer en ikke personen, en ser kun hva personen skriver. Så det som evt blir mislikt er adferden - ikke personen.

Jeg mener det blant annet henger sammen med dårlige sosiale antenner og manglende evne/vilje til å korrigere sin adferd. Vi har sett det på dette forum også. Det settes ut påstander som er uriktige, og som korrigeres. Likevel fortsetter personen med samme tema og uten å endre adferd over lang tid. Det andre som ligner er det å kjøre på med det samme over tid. Det mangler bremser, og samme tema gjentas i tråd etter tråd med kort tids mellomrom.

Ja. Slik som dette var jeg nok før til en viss grad. Og har selv opplevd å bli utestengt på andre forum da jeg slet med å se hvor grensen gikk i forhold til hva man kan dele og ikke. Men jeg vil si at etter hvert med riktig nok mange tilbakemeldinger på dette så har jeg klart å korrigere meg litt. Men jeg trengte rimelig rett ut og klar tale før jeg klarte å rette meg selv. Mulig jeg fortsatt kan glemme meg av, men tror folk her har sett en endring.

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Autister blir mislikt av alle.

Anonymkode: a41fe...0ac

Sludder. Jeg har selv autisme og blir aldeles ikke mislikt av alle. Om du oppfører deg som en tulling uten å være villig til å ta imot tilbakemeldinger og korrigeringer på den dårlige oppførselen din derimot..

Anonymkode: 22006...7a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sludder. Jeg har selv autisme og blir aldeles ikke mislikt av alle. Om du oppfører deg som en tulling uten å være villig til å ta imot tilbakemeldinger og korrigeringer på den dårlige oppførselen din derimot..

Anonymkode: 22006...7a1

Er ikke alle autistiske problemer som kan "korrigeres". Jeg har f.eks ingen familie lenger pga slike problemer. Ble for belastende for de rundt meg

At noen av dine problemer er noe som de rundt deg klarer leve med, betyr ikke at alle vil akseptere slikt

Hilsen Autist, uten mening, liv, venner, jobb, familie, etc etc som sikkert må skylde seg selv fordi det var jeg som valgte å få autisme.... -_- 

Anonymkode: 2a058...85a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom autister bare kunne "slutte å være autistiske" om de ville, så ville det ikke vært noen diagnose i det hele tatt....

Anonymkode: 2a058...85a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sludder. Jeg har selv autisme og blir aldeles ikke mislikt av alle. Om du oppfører deg som en tulling uten å være villig til å ta imot tilbakemeldinger og korrigeringer på den dårlige oppførselen din derimot..

Anonymkode: 22006...7a1

Tror nok ikke du har autisme. Eventuelt er du kvinne. Men da skulle du nok hatt en annen diagnose.

Anonymkode: a41fe...0ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror nok ikke du har autisme. Eventuelt er du kvinne. Men da skulle du nok hatt en annen diagnose.

Anonymkode: a41fe...0ac

Selv om man er autist betyr det ikke at folk automatisk misliker en. Jeg kjenner en å jeg misliker ikke personen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle folk forandrer seg litt eller mye i løpet av livet så å stenge noen ute for livstid er ikke til å forstå. 

Anonymkode: 7a15f...a08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle folk forandrer seg litt eller mye i løpet av livet så å stenge noen ute for livstid er ikke til å forstå. 

Anonymkode: 7a15f...a08

Jeg antar det er enklere moderatorene enn å følge opp en tidsbegrenset utestengelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror nok ikke du har autisme. Eventuelt er du kvinne. Men da skulle du nok hatt en annen diagnose.

Anonymkode: a41fe...0ac

Holdt opp med å spre slik feilinformasjon. Selvfølgelig kan kvinner også ha autisme.

Anonymkode: 22006...7a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Ekstra skrev:

Jeg antar det er enklere moderatorene enn å følge opp en tidsbegrenset utestengelse.

Forstår ikke den så lenge det ikke et svært alvorlige årsaker til utestengelse. 

Anonymkode: 7a15f...a08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, RamonaK skrev:

Selv om man er autist betyr det ikke at folk automatisk misliker en. Jeg kjenner en å jeg misliker ikke personen.

Nettopp. Det folk misliker og får dem til å trekke seg unna er dårlig oppførsel som personen selv ikke klarer eller er villig til å korrigere eller forandre. Min far hadde autisme og han klarte aldri å ta imot kritikk eller tilbakemeldinger og ville heller ikke gå i behandling for å lære seg sosiale evner for å tilpasse seg omverdenen og menneskene rundt, og det førte til at alle til slutt trakk seg unna og ikke orket å ha mer med han å gjøre enn de obligatoriske høytidsbesøkene. Autisme er en lidelse det virkelig suger å være rammet av, men er man villig til å ta imot hjelp både av fagfolk men også være åpen rundt andre så kan man få det veldig mye bedre.

Anonymkode: 22006...7a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke alle autistiske problemer som kan "korrigeres". Jeg har f.eks ingen familie lenger pga slike problemer. Ble for belastende for de rundt meg

At noen av dine problemer er noe som de rundt deg klarer leve med, betyr ikke at alle vil akseptere slikt

Hilsen Autist, uten mening, liv, venner, jobb, familie, etc etc som sikkert må skylde seg selv fordi det var jeg som valgte å få autisme.... -_- 

Anonymkode: 2a058...85a

Hvilke grep har du selv gjort for å prøve å få det bedre?

Anonymkode: 22006...7a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

men er man villig til å ta imot hjelp både av fagfolk men også være åpen rundt andre så kan man få det veldig mye bedre.

Anonymkode: 22006...7a1

Kilde på dette?

Og hvor er denne hjelpen du snakker om?

Anonymkode: 2a058...85a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...