Gå til innhold

Vi har fjernet noen ord som indikerer kjønn som postMANN etc, men hva med "far og mor"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å si at bare kvinner kan gjøre dette syntes jeg er utrolig nedlatende og diskriminerende.

Anonymkode: 926ed...122

Noe så dumt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

30 minutter siden, Bokormen123 skrev:

Men hvis man identifiserer seg som mann, så er man vel ikke interessert i å gå gravid og føde barn for det er det bare kvinner som kan gjøre. Så de mener at de kan bare plukke det som passer dem best og klage på resten? "Jeg er mann, men jeg vil gjerne bære fram og føde barn" - det henger jo ikke på grep.

Joda. Menn føder barn:

https://www.tv2.no/a/9275159

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er CIS kjønnet mann om noen skulle lure. Skulle det bli barn etter meg, så ville jeg vært far. Ikke noe annet. Og jeg er mann, og trenger ikke korrigere det med CIS først.

 

Jeg tviler på att en bitteliten gruppe med transer får lagt om hvordan folk definerer seg /(selv om de aldri så gjerne vil). Da har det gått for langt.

Anonymkode: 24e52...b0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Naana47
12 minutter siden, Grendel skrev:

Joda. Menn føder barn:

https://www.tv2.no/a/9275159

 

Men jeg tenker; er ikke disse to egentlig heterofile? Den ene har åpenbart kvinnelige kjønnsorganer som den andre (som er mann) tenner på. Kan derfor ikke se noe homofilt ved dette, slik det fremstår i artikkelen. Men men, de får nå styre på alle og enhver. 

Endret av Naana47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...