Gå til innhold

Patetisk å se på reklamene nå


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Ekstra skrev:

Det har mange av oss forsøkt å fortelle TS i flere måneder, men hun foretrekker offerrollen. Bedre å la være å svare, tror jeg.

OK. Da svarer jeg ikke mer, synd det ikke går inn da. Alle kan få et levelig liv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

UtakknemligDiva
2 minutter siden, Ekstra skrev:

Det har mange av oss forsøkt å fortelle TS i flere måneder, men hun foretrekker offerrollen. Bedre å la være å svare, tror jeg.

det virker som dere heller forsøke å fortelle meg at jeg bare må akseptere at livet er kjedelig. bare velge fornuftig hele veien, og meningen med livet er å spare til pensjon. alt handler om å bli gammel og flyte til gran canaria...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, 90tallsbarn skrev:

og det er ikke bra nok. virker som dere er innmari fornøyde med dette, men ok, det feiler meg nok noe. men hele livet har jeg slitt ut de rundt meg. jeg har kjent på nå, at vi mennesker drives av belønning. vi er belønningsorienterte og jeg er ikke egentlig deprimert, det er bare at jeg krever litt andre ting enn "folk flest". jeg har kanskje større behov for forandringer og flere kick i livet, men det er det vel ikke helt lov å tro tror jeg, så i stedet for å si at jeg kanskje faktisk krever mer av livet, så må jeg heller tro at det er pga en diagnose, at jeg er urealistisk og/eller at jeg tror jeg er så mye bedre enn alle andre. 
Hvorfor får dere barn når livet er så kjedelig? er det egentlig noe annet enn egoisme? bare for at noen skal besøke dere på eldrehjemmet? Det er jo så bortkastet. man vokser opp, så skal man liksom bare innse at livet er ganske kjedelig. så skal man jobbe vekk mesteparten av tiden, så har man kanskje råd til ting først når man er gammel, men da er det få som har glede av en likevel, da er det slutt på eventyret likevel... 

Det er di som er misunnelig på andre som har mann, barn og hus.

Anonymkode: e8598...15b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er di som er misunnelig på andre som har mann, barn og hus.

Anonymkode: e8598...15b

det eneste jeg missunner med det er at det er normalen og ingen griner på nesa om du har det, men nei, det ser kjedelig ut og jeg personlig kunne ikke tenkt meg det.
Syke barn, så må du være hjemme fra jobb, så er det jobb og kjøring og henting i bhg, så er det lekser, mat, litt fritid og så er det leggetid og deretter er det samme dansen.

Endret av 90tallsbarn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, 90tallsbarn skrev:

det eneste jeg missunner med det er at det er normalen og ingen griner på nesa om du har det, men nei, det ser kjedelig ut og jeg personlig kunne ikke tenkt meg det.

Så ta en tur til utlandet, og se hva som skjer.

Anonymkode: e8598...15b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, stjernestøv skrev:

OK. Da svarer jeg ikke mer, synd det ikke går inn da. Alle kan få et levelig liv. 

Du må jo selvfølgelig svare om du vil.

 

13 minutter siden, 90tallsbarn skrev:

det virker som dere heller forsøke å fortelle meg at jeg bare må akseptere at livet er kjedelig. bare velge fornuftig hele veien, og meningen med livet er å spare til pensjon. alt handler om å bli gammel og flyte til gran canaria...

Nei, med fare for å gjenta meg selv enda en gang: Du er som andre ansvarlig for eget liv, nettopp som også @stjernestøv påpeker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UtakknemligDiva
2 minutter siden, Ekstra skrev:

Du må jo selvfølgelig svare om du vil.

 

Nei, med fare for å gjenta meg selv enda en gang: Du er som andre ansvarlig for eget liv, nettopp som også @stjernestøv påpeker.

men la oss si, man søker en jobb men får den ikke. det er ikke slik at man får en jobb fordi man har erfaring for det kan være andre med mer erfaring eller som kjenner sjefen eller som er mer egnet. skal man bare sutre seg til en jobb? det virker som mange her tror at det er bare å spasere rett inn på en jobb. nå er det ikke dette som er mitt tilfelle, men faktisk så styrer man ikke alt selv. man kan bli hindret av andre. jeg forstår ikke denne teorien om at vi velger alt selv. virker som vi skal velge å feire hver dag selv om vi er deprimert. jeg lever isåfall nesten aldri. jeg danser hjemme og jeg er alene hver dag så lenge jeg ikke er på den frivillige jobben min. men denne dansinga er vel teit og? man bør vel helst ta seg en fjelltur .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Ekstra skrev:

Det har mange av oss forsøkt å fortelle TS i flere måneder, men hun foretrekker offerrollen. Bedre å la være å svare, tror jeg.

Yep. Har prøvd i flere uker nå og kommer til å bare ignorere brukeren fremover. jeg orker ikke lese mer utakknemlig søpleholdning.

Anonymkode: 1791d...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at mennesker som klarer å faktisk sutrer over reklame er de menneskene vi bør være bekymret for. Svake sutremennesker som ikke klarer å tilpasse seg og tar ting så altfor personlig.

Anonymkode: 96029...452

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...