Gå til innhold

Hvorfor følger folk med på alt jeg gjør, når de ikke liker meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er mine mobbere fra skolen som er de første til å se historiene mine. Dere vet, det kommer opp en liste over seere når du legger ut noe. 
Det skjer hver gang. Det er mobberne som ser først, jeg følger selv ikke med på dem så jeg vet ikke hva de egentlig gjør og særlig i disse tider. Er de arbeidsledige siden de alltid dukker opp så fort? De må sitte på mobilen ekstremt ofte isåfall. 
Men jeg føler de snakker dritt. Men jeg tenker jeg skal ikke drive og la meg stoppe av hva de mener, det er ikke sikkert de engang synes noe dårlig, men jeg føler de kan prøve å drite meg ut om de trenger det..

Anonymkode: 64e1c...b48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er mine mobbere fra skolen som er de første til å se historiene mine. Dere vet, det kommer opp en liste over seere når du legger ut noe. 
Det skjer hver gang. Det er mobberne som ser først, jeg følger selv ikke med på dem så jeg vet ikke hva de egentlig gjør og særlig i disse tider. Er de arbeidsledige siden de alltid dukker opp så fort? De må sitte på mobilen ekstremt ofte isåfall. 
Men jeg føler de snakker dritt. Men jeg tenker jeg skal ikke drive og la meg stoppe av hva de mener, det er ikke sikkert de engang synes noe dårlig, men jeg føler de kan prøve å drite meg ut om de trenger det..

Anonymkode: 64e1c...b48

Du får legge ut til kun venner da.

Anonymkode: 9f00e...a6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

må du legge ut alt offentlig da?

Anonymkode: 75198...9b4

det skal ikke ha noen ting å si, de velger å se, jeg driter da i hvem fremmed som ser. Det bare er litt irriterende at de velger å følge med på hver bidige... 

Anonymkode: 64e1c...b48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

det skal ikke ha noen ting å si, de velger å se, jeg driter da i hvem fremmed som ser. Det bare er litt irriterende at de velger å følge med på hver bidige... 

Anonymkode: 64e1c...b48

Du velger altså å la deg irritere.

Anonymkode: 9f00e...a6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du velger altså å la deg irritere.

Anonymkode: 9f00e...a6c

Nei, en følelse velger man ikke alltid. Jeg har enda ikke fått svar på det jeg spør om. Jeg lurte på hvorfor dere tror folk følger med meg. Er det for å se på hvor teit jeg er? For nysgjerrighet? For de kjeder seg? 

Anonymkode: 64e1c...b48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, en følelse velger man ikke alltid.

Du kan velge å ikke legge det ut offentlig.

Anonymkode: 9f00e...a6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

det skal ikke ha noen ting å si, de velger å se, jeg driter da i hvem fremmed som ser. Det bare er litt irriterende at de velger å følge med på hver bidige... 

Anonymkode: 64e1c...b48

du kan ikke komme å klage på dette når du legger alt ut offentlig. alle har rett til å se og kommentere, uansett om du liker eller ikke. post privat så slipper du det, om ikke får du leve med det.

Anonymkode: 75198...9b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

du kan ikke komme å klage på dette når du legger alt ut offentlig. alle har rett til å se og kommentere, uansett om du liker eller ikke. post privat så slipper du det, om ikke får du leve med det.

Anonymkode: 75198...9b4

Jeg har enda ikke fått svar på det jeg spør om. Hvofor velger de å følge med meg? Dette handler ikke om at jeg blir irritert på at de ser, jeg spør, IGJEN, hvorfor velger de å se?

Anonymkode: 64e1c...b48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har enda ikke fått svar på det jeg spør om. Hvofor velger de å følge med meg? Dette handler ikke om at jeg blir irritert på at de ser, jeg spør, IGJEN, hvorfor velger de å se?

Anonymkode: 64e1c...b48

De er vel interessert da.

Men du har som vanlig null interesse i å følge råd.

Anonymkode: 9f00e...a6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De er vel interessert da.

Men du har som vanlig null interesse i å følge råd.

Anonymkode: 9f00e...a6c

Følge råd? Hvilket råd i denne sammenheng?

Anonymkode: 64e1c...b48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Følge råd? Hvilket råd i denne sammenheng?

Anonymkode: 64e1c...b48

Ikke poste offentlig.

Anonymkode: 9f00e...a6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke poste offentlig.

Anonymkode: 9f00e...a6c

men det plager meg ikke at dem ser på, jeg bare lurer på hvorfor de gjør det. 

Anonymkode: 64e1c...b48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

men det plager meg ikke at dem ser på, jeg bare lurer på hvorfor de gjør det. 

Anonymkode: 64e1c...b48

Hvordan vet du at de gjør det?

Anonymkode: fb522...b55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har enda ikke fått svar på det jeg spør om. Hvofor velger de å følge med meg? Dette handler ikke om at jeg blir irritert på at de ser, jeg spør, IGJEN, hvorfor velger de å se?

Anonymkode: 64e1c...b48

Jeg tror ikke det ligger noe spesielt bak. 

Jeg tror folk blir gjerne mer modne med årene. De som mobbet deg som barn ønsker deg ikke nødvendigvis noe vondt i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

men det plager meg ikke at dem ser på, jeg bare lurer på hvorfor de gjør det. 

Anonymkode: 64e1c...b48

Hvordan skal vi vite det? Det må du nesten spørre dem om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du at de gjør det?

Anonymkode: fb522...b55

Les hi

Anonymkode: 64e1c...b48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi mange bare "sveiper" gjennom alt av historier. Uten at de er spesielt ute etter noe som helst. Når man bare sveiper kommer alt av historier opp i tilfeldig rekkefølge alt ettersom når ting har blitt postet. Altså har det svært tvilsomt noe med at de følger spesielt med på deg mer enn noen andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Les hi

Anonymkode: 64e1c...b48

Jeg får kun opp slike lister når jeg skriver et innlegg i grupper, ikke på min egen profil.

Anonymkode: fb522...b55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...