Gå til innhold

Hvorfor følger folk med på alt jeg gjør, når de ikke liker meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 timer siden, Glitter skrev:

Fordi mange bare "sveiper" gjennom alt av historier. Uten at de er spesielt ute etter noe som helst. Når man bare sveiper kommer alt av historier opp i tilfeldig rekkefølge alt ettersom når ting har blitt postet. Altså har det svært tvilsomt noe med at de følger spesielt med på deg mer enn noen andre. 

Når jeg er innom folk så er det fordi det gir meg noe å se på dem. Men jeg skal vel helst ikke tro at jeg er noe mer interessant enn andre nei

Anonymkode: 64e1c...b48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg er innom folk så er det fordi det gir meg noe å se på dem. Men jeg skal vel helst ikke tro at jeg er noe mer interessant enn andre nei

Anonymkode: 64e1c...b48

Handler ikke om å være mer interessant eller ikke. Handler om at folk har ulike måter å bruke sosiale media på. Jeg for eksempel er ikke innom noen. Uavhengig av om det er noen jeg har fast i livet eller ikke. Altså historier og slikt. Mens andre sveiper på alt av historier. 

Folk legger alt for mye i dette med sosiale medier føler jeg. Det er jo hyggelig, men er det fortsatt hyggelig når man spinner på hvem som ser det, hvor mange eller få likes osv? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Glitter skrev:

Handler ikke om å være mer interessant eller ikke. Handler om at folk har ulike måter å bruke sosiale media på. Jeg for eksempel er ikke innom noen. Uavhengig av om det er noen jeg har fast i livet eller ikke. Altså historier og slikt. Mens andre sveiper på alt av historier. 

Folk legger alt for mye i dette med sosiale medier føler jeg. Det er jo hyggelig, men er det fortsatt hyggelig når man spinner på hvem som ser det, hvor mange eller få likes osv? 

Nei det er ikke det, men jeg er den med færrest i min krets. De andre jeg har blitt kjent med får sånn 50+ 

Jeg klarer det utrolige og kan faktisk bli værende uten en eneste 1 noen ganger. Synes det egentlig er veldig utrolig å få til jeg. Tenk å kunne legge ut bilde og få 0 da! Men nå har vi vel alle en helhet. Jeg er ikke som de som voks opp i byene og har mange venner. Jeg kommer fra ingenmannsland og har asperger. Det sier seg vel selv at jeg må ta til takke med det jeg finner kjedelig eller fortsette og prøve å bli en annen. 

Anonymkode: 64e1c...b48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er ikke det, men jeg er den med færrest i min krets. De andre jeg har blitt kjent med får sånn 50+ 

Jeg klarer det utrolige og kan faktisk bli værende uten en eneste 1 noen ganger. Synes det egentlig er veldig utrolig å få til jeg. Tenk å kunne legge ut bilde og få 0 da! Men nå har vi vel alle en helhet. Jeg er ikke som de som voks opp i byene og har mange venner. Jeg kommer fra ingenmannsland og har asperger. Det sier seg vel selv at jeg må ta til takke med det jeg finner kjedelig eller fortsette og prøve å bli en annen. 

Anonymkode: 64e1c...b48

Men du har flere hundre venner på facebook. Jeg har bare fått en like på 13 år.

Anonymkode: 9f00e...a6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

men det plager meg ikke at dem ser på, jeg bare lurer på hvorfor de gjør det. 

Anonymkode: 64e1c...b48

Det kan da ikke VI vite? Det må du spørre dem om

Anonymkode: 75198...9b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men du har flere hundre venner på facebook. Jeg har bare fått en like på 13 år.

Anonymkode: 9f00e...a6c

Men hvor ofte legger du ut? 
og av hva? Dessverre liker ikke folk bildene dine om de ikke liker deg eller du ikke gir dem noe. Det er dritten med sosiale medier. Det er så avslørende. 
 

Anonymkode: 64e1c...b48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvor ofte legger du ut? 
og av hva? Dessverre liker ikke folk bildene dine om de ikke liker deg eller du ikke gir dem noe. Det er dritten med sosiale medier. Det er så avslørende. 
 

Anonymkode: 64e1c...b48

Folk liker meg ikke. Derfor jeg nok bare har en "venn" på facebook.

Anonymkode: 9f00e...a6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...