Gå til innhold

Treningssentere - hva mener dere?


påskelilje

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida
1 minutt siden, mariaflyfly skrev:

Det veit jeg at vi har. Da jeg var i hjembyen til kjæresten min i høst, fikk jeg helt noia av at ingen brukte munnbind på buss, og alkoholserveringa var åpen. Det starta jo bra, og alle var flinke, men litt utover kvelden, gir jo fulle folk beng i smittevern. Jeg følte meg ikke trygg, men da var det omtrent ikke et eneste tilfelle i byen der.

Jeg har ikke møtt faren min innendørs siden jul, og da hadde vi vært isolert i ei uke. Før det traff jeg ham heller ikke innendørs, kun ute. Jeg treffer 40 elever hver dag jeg er på jobb, og da kan jeg ikke dra hjem til han som ikke er vaksinert ennå.

Ja, og tillegg har det vært store avisoverskrifter innimellom over hvor slappe vi er med smittevern her i Oslo. 

Nei, vi er mye flinkere faktisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 timer siden, påskelilje skrev:

Vi har en diskusjon i heimen og nå lurer jeg på hva dere mener. Er det forsvarlig/lurt/klokt å trene på treningssenter nå, dersom det er åpent der en bor? Er det noen forskjell på egentrening og gruppetrening? Smittevern tas i høyeste grad på alvor, alt er godkjent av kommunen - men tar en en unødig risiko ved å bruke stedet noen ganger i uka?

Ingen av oss er i risikogruppe, men vi har gamle foreldre som ennå ikke er vaksinert.

Jeg synes det er greit, så lenge det er lov. Mannen synes ikke noe om det, han er redd for å få smitte i hus. Jeg er nok litt mer avslappet. Det er jeg som handler og som treffer noen få personer av og til for sosialt samvær, han vil helst holde avstand.

2 av mine venner ble smittet på treningssenter, i følge sporingsteamet. Jeg tørr ikke oppsøke slike steder, for meg virker det helt merkelig at man oppsøker steder med jevn trafikk ut og inn. Nå som det er nydelig vinter ute de fleste steder er det jo bare å gå seg en lang tur heller, eller ski for dem som kan det :) 

Anonymkode: a2d42...c47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

2 av mine venner ble smittet på treningssenter, i følge sporingsteamet. Jeg tørr ikke oppsøke slike steder, for meg virker det helt merkelig at man oppsøker steder med jevn trafikk ut og inn. Nå som det er nydelig vinter ute de fleste steder er det jo bare å gå seg en lang tur heller, eller ski for dem som kan det :) 

Anonymkode: a2d42...c47

Jeg skulle gjerne gått på ski, men det er nesten alltid for kaldt, dessverre. Så jeg er glad de klarer å holde treningssenteret åpent. Hadde ikke hatt sjans til å erstatte den treningen hjemme i leiligheten min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, knas skrev:

Jeg skulle gjerne gått på ski, men det er nesten alltid for kaldt, dessverre. Så jeg er glad de klarer å holde treningssenteret åpent. Hadde ikke hatt sjans til å erstatte den treningen hjemme i leiligheten min. 

for KALDT å gå på ski??? :D 

Anonymkode: a2d42...c47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

for KALDT å gå på ski??? :D 

Anonymkode: a2d42...c47

Ja, det kan bli for kaldt for astmaen min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

for KALDT å gå på ski??? :D 

Anonymkode: a2d42...c47

Ja, her har det vært -24 på morgenen og -18 på dagen, da går ikke jeg ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

57 minutter siden, knas skrev:

 

Ja, det kan bli for kaldt for astmaen min. 

ja, da gir det mening :) 

Anonymkode: a2d42...c47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

2 av mine venner ble smittet på treningssenter, i følge sporingsteamet. Jeg tørr ikke oppsøke slike steder, for meg virker det helt merkelig at man oppsøker steder med jevn trafikk ut og inn. Nå som det er nydelig vinter ute de fleste steder er det jo bare å gå seg en lang tur heller, eller ski for dem som kan det :) 

Anonymkode: a2d42...c47

Joda, jeg går mye tur,  og litt på ski og. Det som er gøy med treningssenteret er at det er styrkeøvelser i tillegg til kondis, samt et slags fellesskap, selv om jeg bare kjenner ei der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det vært en smittet person på et treningssenter her i byen. Ikke der jeg går. Håper inderlig at han/hun ikke har smittet noen...

Jeg hadde 45 minutters styrketrening hjemme i kveld. For all del, det funker jo, men er litt kjipt (men det vet jo dere fra Oslo alt om, så det er jo ikke synd på meg 😁)

(Digresjon: satte på noe treningsmusikk på Spotify, og det dukket opp et par typiske russe--låter... Himmel, for noen tekster 😮😮😮)

Endret av påskelilje
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, påskelilje skrev:

 

(Digresjon: satte på noe treningsmusikk på Spotify, og det dukket opp et par typiske russe--låter... Himmel, for noen tekster 😮😮😮)

Ser def for meg 😅

 

(helt enig mhp tekstene altså, men det var ikke mye bedre da jeg var russ... husker særlig tekstene i russeavisene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Ekstra skrev:

Ser def for meg 😅

 

(helt enig mhp tekstene altså, men det var ikke mye bedre da jeg var russ... husker særlig tekstene i russeavisene)

😁😮😁😮😁😮😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...