Gå til innhold

Hva slags vintersko bruker tenåringsjenter?


påskelilje

Anbefalte innlegg

Dattera mi går alltid med joggesko og lave ankelsokker, uansett vær og temperatur.  I ettermiddag var vi, på mitt initiativ,  og skulle kjøpe vintersko. Hum hadde nesten fritt valg... men neida, alt var teit og stygt, og hun påstår at alle på skolen går i joggesko,  og hun har ikke lyst på vintersko.

Greia er jo at hun venter på buss, trasker til og fra busstopp, litt i byen i snø og ti kuldegrader, og vi voksne synes jo at dette er dumt... men vi er jo gamle og teite 😁

Så dere som omgås ungdommer? Hva slags vintersko er kule? Ingen...?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, påskelilje skrev:

Dattera mi går alltid med joggesko og lave ankelsokker, uansett vær og temperatur.  I ettermiddag var vi, på mitt initiativ,  og skulle kjøpe vintersko. Hum hadde nesten fritt valg... men neida, alt var teit og stygt, og hun påstår at alle på skolen går i joggesko,  og hun har ikke lyst på vintersko.

Greia er jo at hun venter på buss, trasker til og fra busstopp, litt i byen i snø og ti kuldegrader, og vi voksne synes jo at dette er dumt... men vi er jo gamle og teite 😁

Så dere som omgås ungdommer? Hva slags vintersko er kule? Ingen...?!

Hei

mine går i en form for hvite « joggesko» med høye såler:-( en form for Nike...

før var uggs og Dr martins og diverse vintersko ok,  men nå kan de ikke overtales:-(

jeg har derfor bestukket den yngste, dvs hun får penger når hun bruker Dr martins med sauepels, de er varme,

men det er så sjokkerende, den der nevrotiske helårs joggeskomoten!!

jeg blir oppgitt hver gang jeg ser de stå på gulvet og har vært i bruk, også når det er over 10 minus.

Galskap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Madelenemie skrev:

Hei

mine går i en form for hvite « joggesko» med høye såler:-( en form for Nike...

før var uggs og Dr martins og diverse vintersko ok,  men nå kan de ikke overtales:-(

jeg har derfor bestukket den yngste, dvs hun får penger når hun bruker Dr martins med sauepels, de er varme,

men det er så sjokkerende, den der nevrotiske helårs joggeskomoten!!

jeg blir oppgitt hver gang jeg ser de stå på gulvet og har vært i bruk, også når det er over 10 minus.

Galskap

Samme hos dere altså! De to eldste her har alltid kledt seg praktisk og lurt ift vær og temperatur. Minstesnuppa kan til nød kle seg praktisk hvis det samtidig ser kult ut - men stil og utseende rangerer milevis foran det praktiske 😳

Uggs har aldri vært aktuelt her, men hun eldste har et par Dr.Martens. Det har forsåvidt jeg også, så hun yngste synes nok at det ser kjerring ut... Hun sa forresten da vi var i skobutikker, og jeg foreslo det ene paret etter det andre: " Dette ser jo helt ut som ditt skoskap!" 😁😁😁 Jeg fant jo SÅ mange fine sko....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datra bruker Uggs når det er minusgrader, men sneakersene fra Adidas hele tida ellers. 
 

Jeg går med joggesko og ankelsokker hele året, også nå i denne kuldeperioden. 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, mariaflyfly skrev:

Datra bruker Uggs når det er minusgrader, men sneakersene fra Adidas hele tida ellers. 
 

Jeg går med joggesko og ankelsokker hele året, også nå i denne kuldeperioden. 😃

Ikke mye hjelp å få fra deg altså 😁😁😁

Men hun bruker Uggs altså. Akkurat de er ikke aktuelle her. Men sånn ellers, du som treffer mange umgdommer - er det sant at de "bare" bruker joggesko?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kunne ikke vært noe med forede sneakers da, f.eks. fra merket Kastel?

Anonymkode: e809e...f84

Må sjekke hva det er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Fionys skrev:

Ungdommen bruker joggesko.

Det må jo være fryktelig kaldt! Jeg kan også gå i joggesko, men kjører da varm bil fra dør til dør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kunne ikke vært noe med forede sneakers da, f.eks. fra merket Kastel?

Anonymkode: e809e...f84

Nå fant jeg dem. Absolutt aktuelle! Håper hun liker dem! Vet du om noen butikkjeder selger dem, eller finnes de bare på nett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, påskelilje skrev:

Det må jo være fryktelig kaldt! Jeg kan også gå i joggesko, men kjører da varm bil fra dør til dør.

Dessverre er moten slik. 

21 minutter siden, påskelilje skrev:

Nå fant jeg dem. Absolutt aktuelle! Håper hun liker dem! Vet du om noen butikkjeder selger dem, eller finnes de bare på nett?

Tror både Skoringen og Eurosko selger Kastel sneakers. Håper dattera di liker disse skoene, men jeg har aldri sett noen under 30 bruke disse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Fionys skrev:

Dessverre er moten slik. 

Tror både Skoringen og Eurosko selger Kastel sneakers. Håper dattera di liker disse skoene, men jeg har aldri sett noen under 30 bruke disse. 

Uff da 😳 Vi var på Eurosko i går, men jeg kan ikke huske at jeg så dem. Jaja, får prøve å vise henne dem 😊 Takk for tips, i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fionys skrev:

Dessverre er moten slik. 

Tror både Skoringen og Eurosko selger Kastel sneakers. Håper dattera di liker disse skoene, men jeg har aldri sett noen under 30 bruke disse. 

Hun likte dem ikke 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

41 minutter siden, påskelilje skrev:

Hun likte dem ikke 😕

Det var synd😕 Har ikke tenåringer selv, så burde vel ikke blande meg🤪 Men det er jo mange joggesko-merker som har vintermodeller? Eller hvis man bare går for en type med litt kraftig såle, og har ullsokker oppi(ikke sikkert ungdommen vil bruke det heller da...)? 

Anonymkode: e809e...f84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, påskelilje skrev:

Hun likte dem ikke 😕

Hun er typisk tenåring. Hun kommer ikke til å like noe av det du kommer med samme hva det er (om hun synes det er fint vil hun aldri innrømme det!) - ikke før hun finner noe selv. :) Be henne finne noe selv på nettet så kan dere ev. kjøpe det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Lillemus skrev:

Hun er typisk tenåring. Hun kommer ikke til å like noe av det du kommer med samme hva det er (om hun synes det er fint vil hun aldri innrømme det!) - ikke før hun finner noe selv. :) Be henne finne noe selv på nettet så kan dere ev. kjøpe det.

Det er nok noe  i det ja! Skal be henne se på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Liker hun converse? De finnes med varmt for.

Anonymkode: e809e...f84

Litt usikker. Kanskje det kunne funke! Jeg har i alle fall ikke converse, så hun kan ikke bruke argumentet at det er mamma-sko 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var synd😕 Har ikke tenåringer selv, så burde vel ikke blande meg🤪 Men det er jo mange joggesko-merker som har vintermodeller? Eller hvis man bare går for en type med litt kraftig såle, og har ullsokker oppi(ikke sikkert ungdommen vil bruke det heller da...)? 

Anonymkode: e809e...f84

Tja. Skal høre med henne. Ullsokker vil hun absolutt ikke bruke på skolen. Bare på ski.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Liker hun converse? De finnes med varmt for.

Anonymkode: e809e...f84

Er converse fremdeles på moten? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...