Gå til innhold

Vil du ha Erna videre som statsminister?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

27 minutter siden, Sol1973 skrev:

nei, fremstår som statsminister for de rike personer og store bedrifter. 

enig. kommer ikke på tale at jeg stemmer høyre

Anonymkode: cc238...5aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer til å stemme på henne. Ikke at jeg synes det er ideelt, men jeg har ingen tro på at venstresidens alternativ er noe bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Sol1973 skrev:

nei, fremstår som statsminister for de rike personer og store bedrifter. 

Jeg kommer ikke til å stemme på henne. Vil ha billigere tannlege, mer hjelp for de fattige i samfunnet.  

Anonymkode: 80123...12d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har ingen kandidater som kan matche henne

Anonymkode: ead83...f89

 

2 timer siden, ISW skrev:

Jeg kommer til å stemme på henne. Ikke at jeg synes det er ideelt, men jeg har ingen tro på at venstresidens alternativ er noe bedre. 

 

1 time siden, kupton skrev:

Ja, heller hun enn alternativet.

Så om jeg forstår dere riktig så er det viktigere for dere hvilken statsminister vi har heller en politikken de enkelte partiene står for? 

Jeg stemmer først og fremst på politikken, ikke statsministerkandidaten.

Anonymkode: d6def...100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så om jeg forstår dere riktig så er det viktigere for dere hvilken statsminister vi har heller en politikken de enkelte partiene står for? 

Jeg så en oversikt over hvem vi kunne risikere å få som regjeringsmedlemmer i en rød/grønn regjering. Det ble avgjørende for meg. Støre kunne jeg gjerne hatt som Statsminister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes Erna gjør en strålende jobb, og vil mye heller at hun fortsetter enn alternativene jeg ser for meg. Men hun har sittet lenge nå, så det er nok på tide med et skifte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også Erna gjør en god jobb, selv om jeg ideologisk nok er noe mer rød. For meg vil hva jeg stemmer avhenge mer av sak enn ideologi nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så dårlig kunnskap om politikk at det er flaut. Men vet at jeg ikke er på høyresiden da. Likevel har jeg null peiling på om den andre siden ville utgjort noen stor forskjell. Så jeg aner faktisk ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Snart valg. Ønsker du å ha Erna videre som statsminister? 

Anonymkode: 80123...12d

Det finnes ikke noe bedre alternativ. 

Anonymkode: 348fd...0a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...