Gå til innhold

Syntes dere media og demokratene er for slemme med Trump?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

UtakknemligDiva
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bør de ikke bare la han få være i fred nå?

Anonymkode: f697a...e37

Han passer bedre som president enn Biden. Man ser det på hele kroppssårket. Men det har blitt lav kvalitet generelt på mennesker de siste årene. De svakeste skal fremmes mest. Alt som er bygget opp skal raseres. Helt greit med Covid 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, 90tallsbarn skrev:

Han passer bedre som president enn Biden. Man ser det på hele kroppssårket. Men det har blitt lav kvalitet generelt på mennesker de siste årene. 

Har det?

Anonymkode: f697a...e37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har det?

Anonymkode: f697a...e37

Ja! Og nå blir menn til kvinner og 🤮 folk skjønner ikke at det hele vare er en teit illusjon av å skape forandring. Når dette er i boks er det noe nytt som skal forandres

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kupton skrev:

Nei, tvert i mot er han for beskyttet. I de fleste andre land ville han blitt henrettet for kuppforsøk. 

For noen underlige forestillinger du har. 

Selv ikke i Tyrkia ble noen henrettet etter kuppforsøket i 2016.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mennesker som trodde på han og lot seg påvirke av hans meninger må stå til rette for sine handlinger. Noen ble til og med drept. En del av disse var nok «pøbler» fra før og hadde gjort ugagn uansett men andre var direkte styrt av Trump sine ord om å gjøre opprør. De blir straffet og Trump går fri. Da anklagene ble retter mot han stilte han ikke opp for sine tilhengeren  men var opptatt av å redde seg selv . Og nå triumferer han og vil tilbake som president. Har han egentlig lært noe ? 

Anonymkode: 2c2fc...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Grendel skrev:

For noen underlige forestillinger du har. 

Selv ikke i Tyrkia ble noen henrettet etter kuppforsøket i 2016.

Nei, men så er Erdogan også relativt frisk i hodet sammenlignet med Trump.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bør de ikke bare la han få være i fred nå?

Anonymkode: f697a...e37

 

Forsvarerne til Trump skal ha blitt overrasket over at syv republikanere stemte skyldig. De forventet fem eller seks stemmer, ifølge en kilde CNN har snakket med.

 

Følgende syv republikanere stemte for å dømme Donald Trump: Susan Collins (Maine), Lisa Murkowski (Alaska), Mitt Romney (Utah), Ben Sasse (Nebraska), Bill Cassidy (Louisiana), Patrick Toomey (Pennsylvania) og Richard Burr (Nord-Carolina).

 

 

Merk deg den mektige McConnell:

 

 

Den mektigste republikaneren i Senatet, tidligere flertallsleder Mitch McConnell, varslet tidligere i dag sine partikolleger om at han vil stemme for frifinnelse.

I en tale etter avstemmingen sa McConnell at Trump kan straffeforfølges nå som han er privatperson.

McConnell mener Trump er moralsk ansvarlig for opptøyene og kaller oppførselen skammelig.

– Selv med blødende politibetjenter og knust glass på senatsgulvet, fortsatte han å hevde at valget var stjålet, sa McConnell.

Likevel ville han ikke dømme Trump i riksrett fordi Trump ikke lenger er president.

 

 

https://www.nrk.no/urix/senatet-frikjente-donald-trump-i-riksrettssaken-1.15373278

Anonymkode: 29d78...401

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, kupton skrev:

Nei, men så er Erdogan også relativt frisk i hodet sammenlignet med Trump.

Likevel er Erdogans politikk farligere. Å være frisk i hodet er ikke nødvendigvis en fordel når det blir brukt feil. Trump var litt for åpen om alt han tenkte og mente mens feks Erdogan har en  mer skjult agenda. 

Anonymkode: 2c2fc...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kupton skrev:

Nei, men så er Erdogan også relativt frisk i hodet sammenlignet med Trump.

Så du vil henrette syke folk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, kupton skrev:

Nei, tvert i mot er han for beskyttet. I de fleste andre land ville han blitt henrettet for kuppforsøk. 

Vet ikke om du husker det, men fra 2016 til 2020 spredte mediene konstant fake news om at trump samarbeidet med russerne for å jukse seg til en seier, Trump var altså, angivelig, ikke en legitim president. Er ikke det "incitement to riot" så vet ikke jeg. Dersom folk faktisk tror på mediene at trump stjal valget i 2016, så burde de jo utført et statskupp og plassert Clinton der. På samme måte som at dersom biden stjal valget burde de utført et kupp og plassert trump der.

Synes det er utrolig frustrerende med disse doble standardene til folk, kan ikke folk være litt prinsippfaste. Mediene og demokratene spilte ekstremt skittent etter 2016, på en helt uakseptabel måte, men den eneste som sa noe var meg .... Jeg presset NRK på å få bevis på f.eks sexvideon Putin hadde av Trump som han brukte for å "blackmaile" trump til å gjøre det Putin befaler, putins "puppet" som amerikanske medier snakket om etter det. Jeg var den eneste, alle andre bare enten trodde på NRK, eller latet som ingenting.

Dere, gjennom deres uansvarlige holdning til fakta ene veien, har ført til denne uansvarlige holdningen til fakta andre veien også.

Det er som noen som sier det er greit å lyve så lenge du forsøker lokke folk til "riktig" side. Det er en elendig strategi på lang sikt fordi før eller siden vil folk innse at de ble forsøkt lurt, og da er bruen brent for alltid

Dette er psykologi. Skjerpings. Enten er dere for fake news, eller imot det. Kan ikke bare hate fake news når det ikke går i "din" favør".

Sånn er amerikanske medier. Ikke skyld på Trump. Trump er ikke ansvarlig for CNN MSNBC NRK VG DB og andre venstreradikale aviser som lyver non-stop for å fremme sin agenda, 

Om du ikke fikk det med deg, på tross av at jeg har skrevet det over 7 ganger på dol, her er NRK sin ekstremt uansvarlige artikkel, som fortsatt står oppe uten beklagelse eller retting: 

https://www.nrk.no/urix/russland-kan-ha-kompromitterende-informasjon-om-donald-trump-1.13315989

100% fake news. Som kan føre tila t folk ikke mener det er akseptablet at Trump sitter som president, om russerne blackmailer han lizzom. Men hvem bryr seg, orange man bad... whatever, Putin har nok en sexvideo av Trump, høres sannsynlig ut og noe vi kan ta folk på ordet på, hvem trenger bevis lizzom, når orange man bad.

3053tn.jpg

Anonymkode: 413c6...5f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistanke om valgfusk er ikke grunn for kupp. Først må en bevise valgfusk. Deretter må en følge lovene og rette opp det som har vært feil.

En helt annen sak er at begge partier bør gå inn for en endring av valglovene. Den som totalt får flest stemmer bør bli President.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, stjernestøv skrev:

Så du vil henrette syke folk? 

Jeg har aldri skrevet at jeg vil henrette noen. Jeg skrev « ville ha blitt henrettet»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, kupton skrev:

Jeg har aldri skrevet at jeg vil henrette noen. Jeg skrev « ville ha blitt henrettet»

Ok. Da ble det misforståelse. Men hvis Trump er syk hvorfor er alle ute etter han da? Det er det jeg syns er rart, han burde jo heller fått hjelp da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Da ble det misforståelse. Men hvis Trump er syk hvorfor er alle ute etter han da? Det er det jeg syns er rart, han burde jo heller fått hjelp da. 

Tvangsinnleggelse?

Anonymkode: f697a...e37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes dessverre ikke hjelp for narsissistisk og antisosial pf. Spesielt ikke når vedkommende selv er hyperfornøyd med seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, kupton skrev:

Det finnes dessverre ikke hjelp for narsissistisk og antisosial pf. Spesielt ikke når vedkommende selv er hyperfornøyd med seg selv. 

Ok. Det skjønner jeg, ikke lett å hjelpe noen som er fornøyd med seg selv. De vil jo ikke forandre seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...