Gå til innhold

Syntes dere media og demokratene er for slemme med Trump?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 timer siden, kupton skrev:

Nei, tvert i mot er han for beskyttet. I de fleste andre land ville han blitt henrettet for kuppforsøk. 

Det er kanskje rundt en fjerdedel av verdens land som har dødsstraff. Og i de fleste land som  har dødsstraff er det allerede korrupte ledere som utover dette mot de sivile?. Jeg syns enda at din påstand er litt feil. 

Anonymkode: 2c2fc...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Worrisome Plenty

Hadde trump tatt corona mer på alvor, og innrømmet valgnederlaget, ville han fremstått som en bra president i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, kupton skrev:

Nei, men så er Erdogan også relativt frisk i hodet sammenlignet med Trump.

Kuppforsøket i 2016 var militæret som forsøkte å styrte Erdogan. Ingen av generalene ble henrettet selv om det var et regelrett militærkupp med tanks, soldater og skyting. 

Jeg har problemer med å tro at du helt bokstavelig mener at Trump ville blitt henrettet i de fleste land, selv man msn kan si han mer eller mindre bevisst oppmuntret til et kuppforsøk. Jeg velger å se på det som en spissformulering, og ikke noe vi trenger å diskutere så mye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...