Gå til innhold

Burde jeg teste meg eller?


Glitter

Anbefalte innlegg

59 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Står i media i dag at alle i Oslo må teste seg før de skal på ferie 🙄 Hvorfor ikke alle i Bergen og Trondheim ? Er vel mer smitte der for tiden.

Gjelder det rett og slett ved utreise fra Oslo, uansett? Vet om en som skal på helgetur til en annen by førstkommende helg og lurer da på om han må teste seg før han drar. Vet du eller noen andre noe om det?

Anonymkode: 89a93...aca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Gjelder det rett og slett ved utreise fra Oslo, uansett? Vet om en som skal på helgetur til en annen by førstkommende helg og lurer da på om han må teste seg før han drar. Vet du eller noen andre noe om det?

Anonymkode: 89a93...aca

Det var det jeg lurte på også, men fant ut nå at det bare gjelder hvis man er syk og da blir det i grunnen det samme som har vært hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Det var det jeg lurte på også, men fant ut nå at det bare gjelder hvis man er syk og da blir det i grunnen det samme som har vært hele tiden.

Ok takk. Fant det ut selv også ved å lese denne: 

https://www.nrk.no/osloogviken/ber-oslo-folk-teste-seg-for-de-drar-pa-vinterferie-1.15374571

Bet meg merke i hva Nakstad sier her. 

Anonymkode: 89a93...aca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Glitter skrev:

Da er ikke du syk så ofte heller skjønner jeg. Du slår meg faktisk. Hehe.

Vi ble enige om at jeg kommer i løpet av uka. Er bedre allerede. :)

Nei, hender jeg er litt hanglete, men syk er jeg ikke så ofte. Men, nå er jeg jo ikke så ofte sammen med folk heller da, så jeg blir jo ikke smittet 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...