Gå til innhold

Hva skal dere i dag?


påskelilje

Anbefalte innlegg

I dag har jeg INGEN planer!

Det striregner, så skitur er uaktuelt. Orker ikke gå tur i regnet heller. Vi ryddet huset og  gjorde reint i går. Har omtrent ikke skittentøy å vaske heller.

Så da sitter jeg i sofaen, i pyamasen, med god fyr i ovnen, strikketøy  bok og TV innen rekkevidde, og uten noen andre planer 🙂 Litt deilig, det og!

Hva skjer ellers i de dolske hjem i dag da 😊?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal straks kjøre hjemover, etter noen dager på hytta i din nabokommune!😉 Vi hører ofte lydbok når vi kjører til og fra, og i dag blir det siste del av «Søsterklokkene» av Mytting som står for tur. En bok som virkelig anbefales. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, påskelilje skrev:

I dag har jeg INGEN planer!

Det striregner, så skitur er uaktuelt. Orker ikke gå tur i regnet heller. Vi ryddet huset og  gjorde reint i går. Har omtrent ikke skittentøy å vaske heller.

Så da sitter jeg i sofaen, i pyamasen, med god fyr i ovnen, strikketøy  bok og TV innen rekkevidde, og uten noen andre planer 🙂 Litt deilig, det og!

Hva skjer ellers i de dolske hjem i dag da 😊?

Jeg skal vaske klær! Og vaske klær! Og vaske enda mer klær! 🤣 Jepp, jeg har kjøpt meg ny vaskemaskin i dag og nå sitter jeg bare og venter på at trommelvask-programmet skal bli ferdig så jeg kan få testet ut kortprogrammene på maskina! :D Like før jeg popper popcorn og flytter godstolen ut på vaskerommet! 😂

Den gamle maskina har gjort sin misjon, den var ca. 27 år gammel - vi bytter ikke ut ting i utrengsmål her i huset!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp tilbake fra deilig og slitsom skitur på tungt føre. Alltid deilig å komme seg ut uansett 🙂. Selv om det var både litt glatt og litt trått og tett tåke 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg skal vaske klær! Og vaske klær! Og vaske enda mer klær! 🤣 Jepp, jeg har kjøpt meg ny vaskemaskin i dag og nå sitter jeg bare og venter på at trommelvask-programmet skal bli ferdig så jeg kan få testet ut kortprogrammene på maskina! :D Like før jeg popper popcorn og flytter godstolen ut på vaskerommet! 😂

Den gamle maskina har gjort sin misjon, den var ca. 27 år gammel - vi bytter ikke ut ting i utrengsmål her i huset!  

Jeg har vært på løpetur. Nå skal jeg en tur på butikken. Og så skal jeg i kveld kose meg med eurovision norske grand Prix finalen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Thebutterfly skrev:

Jeg har vært på løpetur. Nå skal jeg en tur på butikken. Og så skal jeg i kveld kose meg med eurovision norske grand Prix finalen :)

Ja! MGP!!! 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Lillemus skrev:

Ja! MGP!!! 😁

Ja! Jeg gleder meg! Skal ut på butikken å kjøpe litt godteri og god drikke til dette "showet". Er morro! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lillemus skrev:

Jeg skal vaske klær! Og vaske klær! Og vaske enda mer klær! 🤣 Jepp, jeg har kjøpt meg ny vaskemaskin i dag og nå sitter jeg bare og venter på at trommelvask-programmet skal bli ferdig så jeg kan få testet ut kortprogrammene på maskina! :D Like før jeg popper popcorn og flytter godstolen ut på vaskerommet! 😂

Den gamle maskina har gjort sin misjon, den var ca. 27 år gammel - vi bytter ikke ut ting i utrengsmål her i huset!  

Jeg bytter heller ikke noe sånt før jeg må. Nå kan jeg ikke skryte av å ha en så gammel vaskemaskin, min er "bare" 15år. Synes det er bra det og, men håper den går litt til😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat kommet hjem etter å ha hjulpet min gamle mor. Det tar fort 4-5 timer. Så bør jeg vaske klær og ta oppvasken + +. 

Burde gått meg en liten tur, men det frister ikke i dette været. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, emilie321 skrev:

Jeg bytter heller ikke noe sånt før jeg må. Nå kan jeg ikke skryte av å ha en så gammel vaskemaskin, min er "bare" 15år. Synes det er bra det og, men håper den går litt til😊

Den gamle var mannen sin, men siden det er jeg som står for klesvasken her i huset (tro meg - det er det sikreste!) så var nå grensa nådd for bytte av vaskemaskin. Jeg ville ha en som har flere muligheter, bl.a. kortprogram for klær som er brukt et par dager, men egentlig ikke er skitne, de er bare ikke helt freshe lengre og trenger en oppskylling. Dessuten har jeg sydd meg en del fine gensere og kjoler (så beskjeden jeg er...) og det er ikke alle disse jeg vil slenge inn sammen med annen vask og da er det kjekt med et program som tar 15-20 min til 1-2 plagg alene. :) 

På toppen av det hele var den maskina jeg hadde sett meg ut en del av en kampanje på Elkjøp, kampanjen går ut på mandag - om jeg var med i kundeklubben så fikk jeg maskina for 4995,- og ikke 8995,- som den egentlig kostet! Ble medlem jeg! :D Så i dag er jeg storfornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, påskelilje skrev:

I dag har jeg INGEN planer!

Det striregner, så skitur er uaktuelt. Orker ikke gå tur i regnet heller. Vi ryddet huset og  gjorde reint i går. Har omtrent ikke skittentøy å vaske heller.

Så da sitter jeg i sofaen, i pyamasen, med god fyr i ovnen, strikketøy  bok og TV innen rekkevidde, og uten noen andre planer 🙂 Litt deilig, det og!

Hva skjer ellers i de dolske hjem i dag da 😊?

Butikken og baking. Dessverre ikke vært ute

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å høre om så mange ulike lørdager 🥰

Jeg ble sittende i pyamasen til 14.45 😮 Hadde sendt en melding til ei venninne jeg ikke hadde sett på mange måneder. Hun ringte og ville gjerne ha besøk, så jeg dro til henne noen timer ❤

Etterpå hentet jeg dattera på trening og så hentet pizza, og nå i kveld har jeg lørdagskveld med jentene og Hver gang vi møtes, på TV 🙂 Jeg bare elsker Trygve Skaug!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har vært i butikken. Ellers skal jeg ingenting (som vanlig). Tenker jeg setter på en film.

Anonymkode: 9c11d...5d1

Hvilken film så du? Dattera og jeg dumpet innom en film på nrk, Battle, som så bra ut. Skal se den ferdig etter Hver gang vi møtes 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Mari- skrev:

Skal straks kjøre hjemover, etter noen dager på hytta i din nabokommune!😉 Vi hører ofte lydbok når vi kjører til og fra, og i dag blir det siste del av «Søsterklokkene» av Mytting som står for tur. En bok som virkelig anbefales. 

Søsterklokkene leste jeg i fjor. Veldig god bok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Lillemus skrev:

Jeg skal vaske klær! Og vaske klær! Og vaske enda mer klær! 🤣 Jepp, jeg har kjøpt meg ny vaskemaskin i dag og nå sitter jeg bare og venter på at trommelvask-programmet skal bli ferdig så jeg kan få testet ut kortprogrammene på maskina! :D Like før jeg popper popcorn og flytter godstolen ut på vaskerommet! 😂

Den gamle maskina har gjort sin misjon, den var ca. 27 år gammel - vi bytter ikke ut ting i utrengsmål her i huset!  

Ny vaskemaskin er jo gøy! Grattis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Ekstra skrev:

Nettopp tilbake fra deilig og slitsom skitur på tungt føre. Alltid deilig å komme seg ut uansett 🙂. Selv om det var både litt glatt og litt trått og tett tåke 😳

Herlig! Ingen trening på meg i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, emilie321 skrev:

Jeg bytter heller ikke noe sånt før jeg må. Nå kan jeg ikke skryte av å ha en så gammel vaskemaskin, min er "bare" 15år. Synes det er bra det og, men håper den går litt til😊

Vi har en stor fryseboks fra 1994 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, påskelilje skrev:

Ny vaskemaskin er jo gøy! Grattis!

Jaaaaa! Den heter Sonja - den er jo tross alt Dronningen av Vaskerommet! 🤣 Hun har jobbet seg gjennom 3 vask allerede og innfrir stort! Hører henne jo nesten ikke - med den gamle kunne man ofte tro at huset var i ferd med å ramle ned når den sentrifugerte! Sonja maler som en katt! Man må bare elske henne! ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...