Gå til innhold

Hva skal dere i dag?


påskelilje

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, påskelilje skrev:

Vi har en stor fryseboks fra 1994 😀

Ja, noen ting bare går og går.... 

Jeg skulle kjøpe meg ny TV i høst, men så endte det med at jeg fikk overtatt en nesten 2 år gammel TV.  Det er også veldig ålreit å få overta brukte ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, cilie skrev:

Alene med MGP med altfor mye ost og kjeks - og vin. 

Jeg har tatt et glass vin sammen med den eldste dattera. Ikke ofte vi drikker vin sammen  - hun er hjemme på vinterferie 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Lillemus skrev:

Jaaaaa! Den heter Sonja - den er jo tross alt Dronningen av Vaskerommet! 🤣 Hun har jobbet seg gjennom 3 vask allerede og innfrir stort! Hører henne jo nesten ikke - med den gamle kunne man ofte tro at huset var i ferd med å ramle ned når den sentrifugerte! Sonja maler som en katt! Man må bare elske henne! ❤️ 

Herlig hyllest til Dronningen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sov lenge og lå enda lenger i senga:).  Har ikke gjort noe spesielt i dag, og det var bestemt på forhånd.  Lagde meg en god tunfisksalat og tok et glass rødvin til.  Nå sitter jeg med et glass rødvin til og ser på Grand Prix.

I morgen skal jeg vaske klær og det mange maskiner, og så skal jeg jobbe en del.

Anonymkode: 961ad...727

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sov lenge og lå enda lenger i senga:).  Har ikke gjort noe spesielt i dag, og det var bestemt på forhånd.  Lagde meg en god tunfisksalat og tok et glass rødvin til.  Nå sitter jeg med et glass rødvin til og ser på Grand Prix.

I morgen skal jeg vaske klær og det mange maskiner, og så skal jeg jobbe en del.

Anonymkode: 961ad...727

Høres ut som en deilig lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Lillemus skrev:

Ja! MGP!!! 😁

Angrer på at jeg brukte av min tid på å se det. Musikk er en smakssak. Jeg likte Keino best. Rein nr 2. Men slik ble det ikke. Den låten som jeg likte nesten dårligst vant.  Tror den vil gjøre det dårlig i eurovision.  Jeg gidder ikke å se det nå. 

Men som sagt: musikk er en smakssak. Og for å se en konkurranse så må jeg akseptere det. Men det ble kjipt å se at smaken min er så anderledes enn flesteparten av norske folket. 😅. Og at jeg virkelig brukte av min tid på det. Men ok. Sånn er konkurranser.  Uansett: kommer til å høre på Keino sin og Rein sin videre :)

Leser at mange utenlandske er enig med meg om at Keino burde vunnet på youtube.  :). Men smak og behag. Vi får se om Tix slår like godt ann i utlandet som i Norge :). Ifølge  en del nordmenn så tror de at Tix vinner hele eurovision  😅

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Thebutterfly skrev:

Angrer på at jeg brukte av min tid på å se det. Musikk er en smakssak. Jeg likte Keino best. Rein nr 2. Men slik ble det ikke. Den låten som jeg likte nesten dårligst vant.  Tror den vil gjøre det dårlig i eurovision.  Jeg gidder ikke å se det nå. 

Men som sagt: musikk er en smakssak. Og for å se en konkurranse så må jeg akseptere det. Men det ble kjipt å se at smaken min er så anderledes enn flesteparten av norske folket. 😅. Og at jeg virkelig brukte av min tid på det. Men ok. Sånn er konkurranser.  Uansett: kommer til å høre på Keino sin og Rein sin videre :)

Leser at mange utenlandske er enig med meg om at Keino burde vunnet på youtube.  :). Men smak og behag. Vi får se om Tix slår like godt ann i utlandet som i Norge :). Ifølge  en del nordmenn så tror de at Tix vinner hele eurovision  😅

Jeg ble godt fornøyd. Keiino var gode, men alt for like det de gjorde for to (?) år siden. Tix var ikke min favoritt i utgangspunktet, men sangen vokste på meg jo flere ganger jeg hørte den og sceneshowet også. Liker fyren jeg!

Hvordan det går i ESC har jeg ingen formening om, men har avtalt med datra at vi skal se det sammen. 😁🥰🎈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg ble godt fornøyd. Keiino var gode, men alt for like det de gjorde for to (?) år siden. Tix var ikke min favoritt i utgangspunktet, men sangen vokste på meg jo flere ganger jeg hørte den og sceneshowet også. Liker fyren jeg!

Hvordan det går i ESC har jeg ingen formening om, men har avtalt med datra at vi skal se det sammen. 😁🥰🎈

Forstår det slik at det er svært mange som liker Tix og spesiellt fyren. Jeg liker ikke musikken hans  overhodet, selv om Tix sikkert er en snill fyr  :) . Keino var super! Jeg synes at jeg har hørt Tix sin låt haugevis av ganger før. Keino var mer spesiell og ville slått bedre ann i Europa tror jeg . Men i år: jeg kommer ikke til å se eurovision.  :) . Kommer nok bare til å høre hvordan det går på nyheter.  Likte overhodet ikke låten til Tix så jeg slipper å se det. Norge havner ikke i toppen med vinnerlåten, tror jeg. Noe vi kunne gjort med Keino. Men der røk vinnersjansen,  tror jeg. 

 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Thebutterfly skrev:

Har vært på en 6 km løpetur, har ryddet i huset, surfet litt og ellers slappet av   :)

Superbra!

Jeg har gått på tur i skogen med eldste dattera. Vi gikk i halvannen time,  men pratet mye, så det var mer kos enn trim 😊 I kveld skal jeg ta en styrketreningsøkt, tenkte jeg. Først litt middag og tv-seing i sofaen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Thebutterfly skrev:

Forstår det slik at det er svært mange som liker Tix og spesiellt fyren. Jeg liker ikke musikken hans  overhodet, selv om Tix sikkert er en snill fyr  :) . Keino var super! Jeg synes at jeg har hørt Tix sin låt haugevis av ganger før. Keino var mer spesiell og ville slått bedre ann i Europa tror jeg . Men i år: jeg kommer ikke til å se eurovision.  :) . Kommer nok bare til å høre hvordan det går på nyheter.  Likte overhodet ikke låten til Tix så jeg slipper å se det. Norge havner ikke i toppen med vinnerlåten, tror jeg. Noe vi kunne gjort med Keino. Men der røk vinnersjansen,  tror jeg. 

 

Jeg fulgte ikke med, men så bare opptellingen helt på slutten og Tix sin reaksjon på at han vant + vinnersangen til slutt. Ble SÅ rørt ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, påskelilje skrev:

Jeg fulgte ikke med, men så bare opptellingen helt på slutten og Tix sin reaksjon på at han vant + vinnersangen til slutt. Ble SÅ rørt ❤

Musikk er en smakssak ❤. Jeg kan ikke annet enn å akseptere at Tix vant mesteparten av det norske folk sitt hjerte, selv om jeg synes låten er både gørrkjedelig, plagsom og lite fengende. Sorry Tix , men jeg unner deg allikevel gleden. Ønsker han lykke til med seieren. Og kjekt å se at han satt såpass høy pris på seieren som han viste ❤

Jeg spiller om igjen og om igjen Keino sin låt. Elsker den!. Ellers så spiller jeg også Rein sin låt. Den var veldig fin! . Jeg håper på mer joik og at Keino blir med neste år igjen :)

Jeg hører på Keino sin låt i repeat på mine løpeturer.  :):D. Såpass stor fan er jeg. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, påskelilje skrev:

Superbra!

Jeg har gått på tur i skogen med eldste dattera. Vi gikk i halvannen time,  men pratet mye, så det var mer kos enn trim 😊 I kveld skal jeg ta en styrketreningsøkt, tenkte jeg. Først litt middag og tv-seing i sofaen 😊

Slik skal det være  :) . Tur skal ikke bare være Trim.  Det skal også være kos! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.2.2021 den 11.26, påskelilje skrev:

Hva skjer ellers i de dolske hjem i dag da 😊?

I dag har jeg tatt helgevasken jeg ikke gadd å ta i går 😛 Deretter har jeg drukket kaffe med venner på Bakklandet og gått en totimers tur. Nå ligger jeg på sofaen, ser tv og spiser is og her blir jeg liggende til det er natta kjennes det ut som :D  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kayia skrev:

I dag har jeg tatt helgevasken jeg ikke gadd å ta i går 😛 Deretter har jeg drukket kaffe med venner på Bakklandet og gått en totimers tur. Nå ligger jeg på sofaen, ser tv og spiser is og her blir jeg liggende til det er natta kjennes det ut som :D  

Herlig! Dattera og jeg har akkurat spist fajitas. Jeg har aldri laget det før. Laget marinade fra bunnen av, og det ble SÅ godt!

Må snart få tatt ukas siste treningsøkt, men jeg sitter dyyyyypt nede i sofaen nå 😮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, påskelilje skrev:

Herlig! Dattera og jeg har akkurat spist fajitas. Jeg har aldri laget det før. Laget marinade fra bunnen av, og det ble SÅ godt!

Må snart få tatt ukas siste treningsøkt, men jeg sitter dyyyyypt nede i sofaen nå 😮

Imponerende om du gjør så sent! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, cilie skrev:

Imponerende om du gjør så sent! 

Nå sier dattera at hun vil bli med også 😊, men jeg er litt i tvil om hun orker 😀

Onsdag kveld holdt jeg på fra 22 til 23 - funket det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, påskelilje skrev:

Herlig! Dattera og jeg har akkurat spist fajitas. Jeg har aldri laget det før. Laget marinade fra bunnen av, og det ble SÅ godt!

Må snart få tatt ukas siste treningsøkt, men jeg sitter dyyyyypt nede i sofaen nå 😮

Du er imponerende eksperimentell i matveien for tiden, artig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...