Gå til innhold

Hvordan løse problemet med stigende andel single menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinnene på Doktoronline som er i full jobb vil neppe bli sammen med en uføretrygdet.

 

Anonymkode: 2d937...2ce

Det kan jeg ikke si noe om, jeg kan kun snakke av egen erfaring og og jeg kjenner flere i min familie og omgangskrets som har menn. Min mann er ikke ufør, men jobber annenhver helg og hver onsdag som miljøterapeut. Han har altså liten stilling og ikke allverden med lønn ( siden mange menn liker å påstå at det kun er toppledere,advokater og leger som er bra nok for oss damer ).

Anonymkode: c3b59...067

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drømmeautomat
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sier du slik om andre utsatte grupper som sliter også? 

Hey kvinnfolk, slutt å skyld på sexisme jobb med dere selv ta dere sammen !

Hey innvandrere, slutt å skyld på systemisk rasisme, jobb med dere selv ta dere sammen !

Å ikke bli seksuelt trakassert er en rettighet man har, det samme gjelder å ikke bli forskjellsbehandla pga. hudfarge. Å bli oppfatta som attraktiv av andre mennesker er ikke en rettighet og kan per definisjon ikke bli det. Hvis man sliter med å bli oppfatta som attraktiv kan man enten klage over det ulike steder uten at det endrer noe, eller man kan forsøke å gjøre seg selv mer attraktiv, evt. slutte å fokusere så mye på akkurat det aspektet av livet og bruke kreftene på andre meningsfylte ting. Take your pick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er att norske menn har blitt så metrosexuelle. Vi er barn av de politisk korrekte. Vi er ikke pågående i jakten etter damer, eller mange av oss er ikke det. Ser man to blondiner ligge å sole seg på plenen her, kan man banne på att det samler seg en gjeng fremmedkulturelle gutter og prøver seg. Norske menn er for høflige til å gjøre det, eller de fleste da.

 

Pågående mannfolk er mislikt, men det funker sånn rent evolusjonsmessig.  I antirasismens ånd tolererer vi oppførsel fra muslimer vi ikke ville tolerert fra en potet.

Anonymkode: dae9b...674

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

En ting er att norske menn har blitt så metrosexuelle. Vi er barn av de politisk korrekte. Vi er ikke pågående i jakten etter damer, eller mange av oss er ikke det. Ser man to blondiner ligge å sole seg på plenen her, kan man banne på att det samler seg en gjeng fremmedkulturelle gutter og prøver seg. Norske menn er for høflige til å gjøre det, eller de fleste da.

 

Pågående mannfolk er mislikt, men det funker sånn rent evolusjonsmessig.  I antirasismens ånd tolererer vi oppførsel fra muslimer vi ikke ville tolerert fra en potet.

Anonymkode: dae9b...674

Jeg har ikke erfart at norske menn er særlig høflige sammenlignet med mange andre grupper, tvert imot.  Jeg har aldri visst at poteter oppfører seg på noen måter.  Utsagnet ditt om muslimske menn sier mest om deg selv.  Jeg har mange venner blant muslimer og derfor sier jeg DU BØR SKAMME DEG.

 

Anonymkode: 45cfc...973

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke erfart at norske menn er særlig høflige sammenlignet med mange andre grupper, tvert imot.  Jeg har aldri visst at poteter oppfører seg på noen måter.  Utsagnet ditt om muslimske menn sier mest om deg selv.  Jeg har mange venner blant muslimer og derfor sier jeg DU BØR SKAMME DEG.

 

Anonymkode: 45cfc...973

Jeg regner med at du er dame og ser smørsiden. Du burde skamme deg selv.

Anonymkode: dae9b...674

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke erfart at norske menn er særlig høflige sammenlignet med mange andre grupper, tvert imot.  Jeg har aldri visst at poteter oppfører seg på noen måter.

hvis du tenker deg om vet du sikkert hva potet betyr i denne konteksten.

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

  Utsagnet ditt om muslimske menn sier mest om deg selv.  Jeg har mange venner blant muslimer og derfor sier jeg DU BØR SKAMME DEG.

 

Anonymkode: 45cfc...973

Det er da ganske vanlig at mange muslimske menn oppfører seg slik. 

Anonymkode: 2d937...2ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner godt at noen finner seg kone i utlandet. På noen bygder er det stort underskudd av kvinner. Da finnes det ingen annen løsning.

I Oslo er det flere kvinner enn menn til tross for stor innvandring. Ikke rart mange kvinner finner seg utenlandske menn da. 

Kvinner liker dårlig at menn får seg utenlandsk partner og omvendt. 

Endret av Grendel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke erfart at norske menn er særlig høflige sammenlignet med mange andre grupper, tvert imot.  Jeg har aldri visst at poteter oppfører seg på noen måter.  Utsagnet ditt om muslimske menn sier mest om deg selv.  Jeg har mange venner blant muslimer og derfor sier jeg DU BØR SKAMME DEG.

 

Anonymkode: 45cfc...973

Jeg kjenne også mange muslimske menn. Jeg er litt enig med deg men også uenig. Det er absolutt en mer pågående kultur mot kvinner i en del muslimske land. Mest mot vestlige kvinner. Jeg har muslimer inngift i familien som i åresvis fortalte at de var opplært til å se på vestlige kvinner som horer. Som lett tilgjengelig for sex. De måtte bo ganske lenge i Norge før de forstod at dette ikke stemmer , faktisk helt til de selv fikk tenåringsdøtre. 

Anonymkode: ca57c...bee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og du tror damer tar til takke med en mann som er uføretrygdet, sliter med sykdom eller som er mindre pen? 

Anonymkode: 2d937...2ce

Kvinner er mye mindre opptatt av utseende enn menn er når de velger partner. Kvinner ønsker å bli elsket og respektert. Hvis en mann er mer opptatt av seg selv og sine diagnoser er det ikke så greit. En kvinne elsker å stå sammen med en som kan dele ansvar om hjem og familie, en som ikke lar henne stå alene med byrdene. En som er litt positiv og gjør livet litt lettere å leve. For livet er ikke alltid så enkelt for kvinner heller. Et forhold krever noe fra begge parter og er faktisk ganske utfordrende. Hva har du å tilby?. Hvis du feks ikke har noe å tilby, hvordan kan du da forvente at et annet menneske skal gi sin tid og fremtid i et forhold med deg?. Hva forventer du av en kvinne ?. Vi har bare ett liv og hvem man deler dette livet med er ganske avgjørende. 
 

Anonymkode: ca57c...bee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver bare det jeg ser. Jeg bor i ett innvandrerområde. Det jeg skriver er ikke engang overdrevet. Hva jeg hører på bussen ville sjokkert flere av de fine damene her. Å prøve å vri det til att jeg burde skamme meg, det er drøyt. Virkeligheten er for drøy tydeligvis.

 

Når virkeligheten ikke er bra nok, så belær de som beskriver den. Men dette gjelder stort sett de yngre guttene/mennene. Det er mulig de skikker seg når de blir eldre. Potet er ett nedsettende ord de bruker om norske.

Anonymkode: dae9b...674

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.2.2021 den 9.12):

Jeg kjenne også mange muslimske menn. Jeg er litt enig med deg men også uenig. Det er absolutt en mer pågående kultur mot kvinner i en del muslimske land. Mest mot vestlige kvinner. Jeg har muslimer inngift i familien som i åresvis fortalte at de var opplært til å se på vestlige kvinner som horer. Som lett tilgjengelig for sex. De måtte bo ganske lenge i Norge før de forstod at dette ikke stemmer , faktisk helt til de selv fikk tenåringsdøtre. 

Anonymkode: ca57c...bee

Jeg har vært mye i muslimske land og i lange perioder.  Det er absolutt ikke mer pågående kultur mot kvinner der.  Kulturforvirring er vanlig, og når muslimske menn misforstår og tror at vi er alle sammen horer i vesten så kan jeg med sannhet si at vi misforstår eller forstår også den delen av verden ut fra hva vi ser.

Jeg er godt voksen dame og har vært enslig i mange år.  Det har vært mange menn i mitt liv og de mest uforskammede og som har behandlet meg som en hore er nordmenn.  De ville ikke forstått det hvis de ble konfrontert med det for de synes det er en selvfølge at en voksen enslig dame trenger en elsker og de byr seg jo frem for å gjøre meg en tjeneste😏.  Jeg har ikke hatt så mange elskere at jeg kan gjøre en statistisk analyse ut fra land😄.  Jeg påstår ikke at norske menn ser på kvinner som horer på tross av min erfaring med et par norske menn.  Jeg kan med hånden på hjertet si at muslimske menn som jeg har vært til sengs med både som kjærester over lengere perioder og for kortere møter, viser meg ikke mindre respekt enn kristne, jøder, buddhister eller hinduer.

Anonymkode: 45cfc...973

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.2.2021 den 5.08):

hvis du tenker deg om vet du sikkert hva potet betyr i denne konteksten.

Det er da ganske vanlig at mange muslimske menn oppfører seg slik. 

Anonymkode: 2d937...2ce

Oppfører seg hvordan?  Hvordan oppfører menn seg vanligvis?  De sikler etter damer og tror at de har biologisk behov som unnskylder deres oppførsel.  Hudfarge, religion eller andre faktorer spiller ingen rolle.  Menn er og blir menn.

Anonymkode: 45cfc...973

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg har vært mye i muslimske land og i lange perioder.  Det er absolutt ikke mer pågående kultur mot kvinner der. 

Nå velger jeg å tro du troller. En enslig ung hvit kvinne som går på gatene i Kairo alene vil nok oppleve noe annet enn du påstår.

Anonymkode: 2d937...2ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Oppfører seg hvordan?  Hvordan oppfører menn seg vanligvis?  De sikler etter damer og tror at de har biologisk behov som unnskylder deres oppførsel.  Hudfarge, religion eller andre faktorer spiller ingen rolle.  Menn er og blir menn.

Anonymkode: 45cfc...973

Kultur spiller selvfølgelig en rolle. Slutt å spille dum.

Anonymkode: 2d937...2ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nå velger jeg å tro du troller. En enslig ung hvit kvinne som går på gatene i Kairo alene vil nok oppleve noe annet enn du påstår.

Anonymkode: 2d937...2ce

Jeg gikk alene i Egypt pga krangel med taxi sjåfør og en stor skåkk av fremmende menn fulgte etter meg. Ble plukket opp av en politimann i sivill for min egen sikkerhet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marye skrev (13 minutter siden):

Jeg gikk alene i Egypt pga krangel med taxi sjåfør og en stor skåkk av fremmende menn fulgte etter meg. Ble plukket opp av en politimann i sivill for min egen sikkerhet 

Nettopp. Dette er svært vanlig i land midtøsten (og det har dessverre også blitt slik i visse områder i Oslo med høy innvandring fra disse områdene). Men det ønsker PK-nissene å feie under teppet.

Anonymkode: 2d937...2ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har vært mye i muslimske land og i lange perioder.  Det er absolutt ikke mer pågående kultur mot kvinner der.  Kulturforvirring er vanlig, og når muslimske menn misforstår og tror at vi er alle sammen horer i vesten så kan jeg med sannhet si at vi misforstår eller forstår også den delen av verden ut fra hva vi ser.

Jeg er godt voksen dame og har vært enslig i mange år.  Det har vært mange menn i mitt liv og de mest uforskammede og som har behandlet meg som en hore er nordmenn.  De ville ikke forstått det hvis de ble konfrontert med det for de synes det er en selvfølge at en voksen enslig dame trenger en elsker og de byr seg jo frem for å gjøre meg en tjeneste😏.  Jeg har ikke hatt så mange elskere at jeg kan gjøre en statistisk analyse ut fra land😄.  Jeg påstår ikke at norske menn ser på kvinner som horer på tross av min erfaring med et par norske menn.  Jeg kan med hånden på hjertet si at muslimske menn som jeg har vært til sengs med både som kjærester over lengere perioder og for kortere møter, viser meg ikke mindre respekt enn kristne, jøder, buddhister eller hinduer.

Anonymkode: 45cfc...973

Hva vet du om hva de egentlig tenkte om deg?. Og hvilken standard ville de forventet av sine søstre og fremtidige koner.? Jeg har kjent muslimske menn over mange år fordi de er i nær familie. De forteller meg noe om hva deres landsmenn tenker. Men må også legge til at de er ulike som folk flest. Har mange positive sider og har sider som nordmenn kan lære av. 

Anonymkode: ca57c...bee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.2.2021 den 13.51):

Det er en kjennsgjerning at stadig flere menn faller utenfor datinglivet, og ender opp som single og barnløse. 

En andel av disse blir bitre og samfunnsfiendlige, og ikke minst kvinnefiendlige. 

Det er sikkert mange årsaker til dette fenomenet, men viktig faktor som har blitt påpekt av forskere, er at vi har et overskudd av menn i forhold til kvinner i Norge. Dette overskuddet vokser seg stadig større gjennom innvandring, der det finnes en overvekt av unge mannlige asylsøkere etc.

Anonymkode: 2d937...2ce

Er det samme person som lager like tråder på KG også?

hvorfor noen havner på utsiden av datinglivet og forblir varig barnløse, er vanskelig å svare på. Jeg som kvinne har slitt hele livet selv med menn og dating, egt med det meste i livet. Jeg har akkurat fått kjæreste og det har krevd innsats og initiativ fra min side også. Er ganske attraktiv også, men allikevel er det ingen garanti for å få partner, være ettertraktet og få barn. Jeg vet om mannfolk som ikke er noe fine å se på, har en ufyselig personlighet og væremåte, men de har flere barn og forhold bak seg uten å skjønne hvorfor. Menn som er narkomane og kriminelle og lite stabile i væremåte og mindre intellektuelle drar damer som juling. Noe jeg ikke skjønner helt. Jeg personlig må ha en stabil og trygg mann med et sterkt sinn for å være tiltrukket. 
 

disse mannlige asylsøkerne som kommer til Norge, har vel kone og barn i hjemlandet? Men man kan merke seg at det er mange bitre, desperate kvinnehatende menn der ute, som ser på en som et kjøttstykke så fort man går ut døra. Dette er både asylsøkere og norske menn. Dette må dere slutte med hvis dere ønsker dame og barn. Vi damer opplever mer dritt og motgang enn dere menn, vi må tåle trakassering og være redde for å gå ute alene etc, vi opplever ofte å bli tatt mindre seriøst, bli plaget/dårlig behandlet og sett ned på. Vi blir også diskriminert oftere, har vansker for å få jobb grunnet frykt for svangerskap av arbeidsgivere. Vi må finne oss i at menn lyver om forhold og bruker oss for sex og andre ting. MEN vi er fortsatt ikke mannehatere eller voldsutøvere! Dere hvite menn har gjennom hele klodens eksistens hatt tronen når det kommer til alt og hatt de beste forutsetningene. Når dere for en gangs skyld er i en tid der dere møter LITT motgang, ikke er så populære og blir valgt vekk av andre, så er det selvmedlidenhet med en gang! Dere tror dere er mer verdt enn alle som ikke er innenfor kategorien hvit arisk mann og har krav på andre mennesker som gjenstander.

et tips: start å se på andre mennesker/damer som likeverdige, respeker andre, gi og ikke krev, vær positiv og ikke sutrete, ha god hygiene, bidra, vask etter dere, ta vare på utseendet og vær en oppmerksom og omsorgsfull person, så vil dere komme langt og mest sannsynlig få barn.

Anonymkode: 170d5...774

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Hva vet du om hva de egentlig tenkte om deg?. Og hvilken standard ville de forventet av sine søstre og fremtidige koner.? Jeg har kjent muslimske menn over mange år fordi de er i nær familie. De forteller meg noe om hva deres landsmenn tenker. Men må også legge til at de er ulike som folk flest. Har mange positive sider og har sider som nordmenn kan lære av. 

Anonymkode: ca57c...bee

Jeg bryr meg ingenting om hva noen tenker om meg, men jeg vet utmerket godt at jeg kan bli slått ned på gata hvis jeg går  alene midt på natta hvor som helst.  Jeg har alltid følge når jeg går i andre land, uansett hvilken religion er vanligst i det landet.

Muslimer=ikke hvite mennesker er en standard oppfatning i Norge, og det er dumt.  Jeg troller ikke, og gidder ikke mer av den diskusjonen hvor noen begynner å påstå at jeg er dum fordi jeg ikke hopper på den naive tonen i diskusjonen.

Anonymkode: 45cfc...973

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg bryr meg ingenting om hva noen tenker om meg, men jeg vet utmerket godt at jeg kan bli slått ned på gata hvis jeg går  alene midt på natta hvor som helst.  Jeg har alltid følge når jeg går i andre land, uansett hvilken religion er vanligst i det landet.

Muslimer=ikke hvite mennesker er en standard oppfatning i Norge, og det er dumt.  Jeg troller ikke, og gidder ikke mer av den diskusjonen hvor noen begynner å påstå at jeg er dum fordi jeg ikke hopper på den naive tonen i diskusjonen.

Anonymkode: 45cfc...973

Vi forholder oss til den virkelig verden, du stikker som vanlig hodet i sanden.

 

 

Anonymkode: 2d937...2ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...