AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 Del Skrevet 23. februar 2021 Jeg har ME og Fibro fra noen år tilbake Sitter hos frisøren i sta og som vanlig blir jeg veldig trøtt og dupper av noen sekunder flere ganger. Slitsomt. På veien hjem blir jeg sittende å tenke... For mange år siden sovnet jeg en gang når jeg fortalte eventyr for barnet. Dagtid, venterom tannlege. Jeg våknet av at jeg pratet fortsatt høyt men om noe helt annet enn eventyret. Både barnet og jeg ble litt «sjokkerte» Gjennom årene har jeg ofte «falt bort»...føles som om jeg har vært borte noen minutter men går jeg så har jeg ikke dettet, sitter jeg så faller jeg ikke av stolen osv. Altså så «forsvinner jeg» men ikke lenge nok til å dette/miste balansen ol Mange ganger når jeg føler meg ekstra sliten så føles det ut som om at jeg prater utenfor meg selv, jeg kan miste tråden og lure på om jeg har repetert meg selv, sagt noe rart, prater høyt osv Noen ganger, også når ekstra sliten, har jeg elektriske støt i hjernen. Nærmest hører det gnistrer. Ubehagelig Før sovnet jeg, alltid dagtid, på møter på jobben, i bilen (som sjåfør), i MR-maskinen på sykehuset, for å nevne noe Nå sovner jeg «bare» hos frisøren, nårveldig sliten i selskaper, foran tv på kvelden uansett om tidlig, når jeg sitter bak på motorsykkelen til typen. Heldigvis aldri bak rattet lenger Greit jeg er energifattig, sliten osv pga ME og alltid har en vond kropp pga Fibro (vet disse går om hverandre) men seriøst, er det vanlig med så dårlig søvnkontroll i disse sykdommene? Har jeg kanskje Narkolepsi? Anonymkode: ba028...826 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/459650-narkolepsi/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.