Gå til innhold

Hva ville dere gjort i min situasjon nå? Til dere som liker å gi råd!


UtakknemligDiva

Anbefalte innlegg

90tallsbarn skrev (7 minutter siden):

Men jeg trodde livet kunne by på noe. Og det har bydd på så ekstremt mye men det bare tok slutt.

Blir livet noe bedre om du skriver inn her og klager hele tida da? 

Anonymkode: 5ed54...d09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Blir livet noe bedre om du skriver inn her og klager hele tida da? 

Anonymkode: 5ed54...d09

Nei, men det blir ikke det av å ikke gjøre det heller. Hvorfor må det hele tiden gå den kjipe veien? Hvorfor tror du jeg hele livet har slitt sosialt? Dessuten tror jeg det er oppdragelsen som har vært med.. hadde jeg blitt lært å være mer tøff hadde jeg vært det. 

Endret av 90tallsbarn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (12 timer siden):

Det siste jeg leste her på dol var at aspergerdiagnosen skulle bli borte.

Da må du opplyse meg om hva det heter, hvis det ikke heter verken asperger eller autist ?

Det blir snakket om å ha forstyrrelser i autismespekteret, eller å ha autistiske trekk.  Autismespekteret rommer ganske mye og ingen to personer er like.

Anonymkode: 98212...e3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (På 23.2.2021 den 20.51):

Det er aspergersen som stod i veien og jeg klarer liksom ikke å innse at spillet er tapt. Jeg følte meg så hjemme i livet, men aspergersen bare MÅTTE komme i veien. Jeg ble møtt annerledes da jeg hadde det livet. Jeg møtte også folk med mer overskudd men nå skammer jeg meg bare og oppfyller alle disse aspergerkravene: nav, uutdannet, mer og mer begrenset økonomi, like singel, ingen venner

Her på dol, så virker det som om du lite mottakelig for tilbakemeldinger og lite villig til å endre oppførsel. Har dette vært et problem for deg hele livet eller har det kommet nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Blir skikkelig deppa av å lese alt det negative du skriver hele tiden. Hver gang heretter skal jeg ALDRI gå inn på noen tråder eller innlegg som du har skrevet. ALDRI!!!

Anonymkode: 5ed54...d09

Samme her, og jeg håper barnet mitt aldri roter seg inn her og leser dette pisset.

Anonymkode: 7b3f0...1f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fader så mye forumet dreier seg om 1 person nå. Som spammer i vilden sky. Vennlige anmodninger virker ikke modifiserende heller. Det hele virker ekstremt selvsentrert. Bare MEG MEG MEG dritthjerne, drittasperger hele jævla tiden.

Anonymkode: 6524a...431

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UtakknemligDiva

Husker knapt at jeg skrev dette jeg. Men hadde ikke tatt medisinen på en stund, men som legen sa, jeg kunne starte igjen om jeg følte for det. Nå bruker jeg dem på 3.dagen. Roligere på en måte ja. 
Men jeg kan ikke bruke de over lengre tid for da får jeg bare angst og en følelse av å være kunstig.

Men er det noen her som har jobbet i Apotek? Jeg mener å ha lest at det er vanskelig å få jobb. Er det verdt det? 
men så finner ikke jeg noe som er realistisk som liksom er verdt det heller. 
Jeg kan ikke bli advokat, politi, lege. Harde studier og kommunikasjonsskillss. 
 

Psykologistudie kunne gått, men jobbe som det, nei. Jeg er ingen god lytter og så må man la være å le når noe sier noe rart. 
 

Pilot? Krever for mye tilstedeværelse og man kan ikke ha psykisk rulleblad 😛 

Jeg har ikke noe fagbrev. Det føles bare litt utrygg å ikke ha noe fagbrev. Jeg må da satse på å få NOE på papiret. 
 

Barn og ungdom? Nei takk! Var utplassert i bhg jeg, gledet meg liksom til dagene var ferdige. Men fikk sosial trening da.
Eldreomsorg? Nei! Der har jeg også vært utplassert. Ble trist. Gruer meg bare enda mer på å bli gammel. Og irritasjon over de som er treige i oppfattelsen eller dårlig hørsel. Jeg har liksom ikke tålmod. Kroppslukt og det å bade dem? Æsj.. heldigvis finnes det folk som takler dette. Men jeg vil ikke ha et yrke jeg må ta på folk.

Jeg kunne kanskje satset på noe innen hud? Jeg hater jo aldring 😛 men jeg hva blir man da liksom? Og jeg tror ikke jeg vil ha en jobb der jeg kan risikere å stikke noen, er redd for å gjøre feil. 
 

Butikk? Tja. Jeg spår mange konkurser fremover, for vi trenger ikke all maten som står i butikkene. Folk synes det er for dyrt. Dessverre er den beste og sunneste og mest miljøvennlige maten litt for dyr. og lønne er vel kanskje litt på bunnen om du bare jobber i butikk. 
 

Apotek er så ryddige og oversiktlige, og det ligner butikk. Derfor, kunne jeg tenkt meg det. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (1 minutt siden):

Husker knapt at jeg skrev dette jeg. Men hadde ikke tatt medisinen på en stund, men som legen sa, jeg kunne starte igjen om jeg følte for det. Nå bruker jeg dem på 3.dagen. Roligere på en måte ja. 
Men jeg kan ikke bruke de over lengre tid for da får jeg bare angst og en følelse av å være kunstig.

Men er det noen her som har jobbet i Apotek? Jeg mener å ha lest at det er vanskelig å få jobb. Er det verdt det? 
men så finner ikke jeg noe som er realistisk som liksom er verdt det heller. 
Jeg kan ikke bli advokat, politi, lege. Harde studier og kommunikasjonsskillss. 
 

Psykologistudie kunne gått, men jobbe som det, nei. Jeg er ingen god lytter og så må man la være å le når noe sier noe rart. 
 

Pilot? Krever for mye tilstedeværelse og man kan ikke ha psykisk rulleblad 😛 

Jeg har ikke noe fagbrev. Det føles bare litt utrygg å ikke ha noe fagbrev. Jeg må da satse på å få NOE på papiret. 
 

Barn og ungdom? Nei takk! Var utplassert i bhg jeg, gledet meg liksom til dagene var ferdige. Men fikk sosial trening da.
Eldreomsorg? Nei! Der har jeg også vært utplassert. Ble trist. Gruer meg bare enda mer på å bli gammel. Og irritasjon over de som er treige i oppfattelsen eller dårlig hørsel. Jeg har liksom ikke tålmod. Kroppslukt og det å bade dem? Æsj.. heldigvis finnes det folk som takler dette. Men jeg vil ikke ha et yrke jeg må ta på folk.

Jeg kunne kanskje satset på noe innen hud? Jeg hater jo aldring 😛 men jeg hva blir man da liksom? Og jeg tror ikke jeg vil ha en jobb der jeg kan risikere å stikke noen, er redd for å gjøre feil. 
 

Butikk? Tja. Jeg spår mange konkurser fremover, for vi trenger ikke all maten som står i butikkene. Folk synes det er for dyrt. Dessverre er den beste og sunneste og mest miljøvennlige maten litt for dyr. og lønne er vel kanskje litt på bunnen om du bare jobber i butikk. 
 

Apotek er så ryddige og oversiktlige, og det ligner butikk. Derfor, kunne jeg tenkt meg det. 
 

Lager? Nattevakt? Lokfører? Arkivar?

Anonymkode: 9b977...8b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Lager? Nattevakt? Lokfører? Arkivar?

Anonymkode: 9b977...8b6

Ikke nattevakt, for jeg må få med meg dagen. Jeg har levd natteliv før og det er ikke bra for meg. 
 

Lokfører. Tja. Må ha R-matte. 
 

Lager har jeg søkt. Vanskelig å få jobb

Anonymkode: 52ddc...a11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...