Gå til innhold

Hvor høy IQ har du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 25.2.2021 den 23.16):

Sist jeg tok en test hadde jeg 123. Hva med deg?

Anonymkode: 14e2c...1ff

Er det sant at du har det?

Anonymkode: 45fa2...926

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det sant at du har det?

Anonymkode: 45fa2...926

Ja. Jeg er lik 96% av verdens befolkning som har en IQ mellom 70 og 130. Heldigvis nærmere 130 enn 70. 

Anonymkode: 14e2c...1ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg scorer dårligere på IQ tester nå enn jeg gjorde da jeg var 18. Jeg husker da att jeg var i den øvre 5% av befolkningen. Nå er den 117 eller noe. Lediggang har roten til sløvhet. Heldigvis har ikke IQ noe å si slik jeg lever. Jeg lærer meg raskt enkelte ting, men er jeg uinteressert makter jeg ikke. IQ tester er svært uinteressante. Spesielt disse figurene. Hva er vitsen liksom, løse de slik att man kan smykke seg med å ha høy IQ? Når man ikke engang trenger høy IQ.

Anonymkode: e8373...9e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg scorer dårligere på IQ tester nå enn jeg gjorde da jeg var 18. Jeg husker da att jeg var i den øvre 5% av befolkningen. Nå er den 117 eller noe. Lediggang har roten til sløvhet. Heldigvis har ikke IQ noe å si slik jeg lever. Jeg lærer meg raskt enkelte ting, men er jeg uinteressert makter jeg ikke. IQ tester er svært uinteressante. Spesielt disse figurene. Hva er vitsen liksom, løse de slik att man kan smykke seg med å ha høy IQ? Når man ikke engang trenger høy IQ.

Anonymkode: e8373...9e2

Tror mange som blir medlem i Mensa har et mindreverdighetskompleks.  Dummeste jeg vet er når folk sier de er medlem, uten noe som helst grunn for det. Ikke at jeg har hørt det personlig, men noen kjendiser har passet på å nevne det

Anonymkode: a4660...a95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...