Gå til innhold

Drikker du mye coca cola (ofte kalt kokka av connaisseurer)


AnonymBruker

Hvor mange liter blir det i uka?  

12 stemmer

  1. 1. Hvor mange liter blir det i uka?

    • Drikker ikke slikt skvip
      5
    • En halvliter
      2
    • En liter eller to
      1
    • Rundt fem liter kanskje
      1
    • Tipper ti liter
      2
    • Tenker vi sier 15 til 20 liter
      0
    • 25 liter eller mer
      1


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg drikker kun sukkerfri cola. Og coca cola uten sukker smaker ikke noe godt. Så 0 liter kokka. Da jeg drakk sukkerbrus, var kokkadrkkingen rundt 21 liter i uken.

Nå går det med svimlende mengder Grans cola x. Jeg kuttet ut sukkerholdig cola da jeg var26 år. Så to tiår uten sukkerbrus. 

Anonymkode: 52ac4...07b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kunne ha tatt med cola uten sukker også da. Sånn colalignende ihvertfall. Ikke bare fra Coca-Cola Company. 

Anonymkode: 65c3b...ba3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du kunne ha tatt med cola uten sukker også da. Sånn colalignende ihvertfall. Ikke bare fra Coca-Cola Company. 

Anonymkode: 65c3b...ba3

Det er bare Ekte Vare © som duger.

Anonymkode: bd8c8...76e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker andre typer brus, men cola er virkelig ikke godt, kan ha sammenheng med at jeg kun drikker det når jeg har omgangssyke.

Sukkerfrie bruser drikker jeg definitivt ikke, det smaker direkte ekkelt og jeg får vondt i magen av søtstoffene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg drikker mye Pepsi Max, og Coca cola uten sukker en sjelden gang. Har diabetes så jeg kan ikke drikke brus med sukker. Uansett så  synes jeg den sukkerfrie varianten er best. Med unntak av fanta, den smaker best med sukker.  Villa har forøvrig kommet med en skikkelig god sukkerfri variant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker både coca cola , og pepsi max. Drikker altfor mye av det. Drikker vel minst 10 liter cola i uken desverre. Og jeg prøver å drikke litt pepsi max og pga det er uten sukker. Drikker ca 1 liter coca cola hver dag og resten i pepsi max for å ikke ta helt av med sukkerinnhold. 

For 2 år siden var vekten min på 67 kg etter massiv coladrikking. Jeg kuttet litt ned på det, og begynte å heller spe på med pepsi max og da ble ble vekten på ca 60 kg siden. Gikk raskt ned i vekt uten alt sukkeret. 

Jeg burde sluttet med å drikke på ukedagene, men jeg klarer det ikke. Må ihvertfall ha pepsi max. Mulig fordi jeg ikke liker kaffe.... 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke noe som er brunt og kaldt. Ikke coladrikker, konjakk eller annet brunt brennevin. Bare kaffedrikker - og de skal også være varme. Jeg er ikke noe glad i iskaffe o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (1 time siden):

Her går det i pepsi max og villa lett :) 

Jeg får inntrykk av at Pepsi Max er veldig populær. Den er veldig god. Jeg forsøkte pepsi max på sodastreamer,  men det var en kvalmende ettersmak av den så jeg liker best den vanlige fra butikken  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeautomat

Da jeg hadde samboer drakk vi cola og spise snacks hver søndag, vanedyr som vi var. Nå er det vel et år eller to sida jeg har drukket brus, unngår ting med mye sukker og er ikke spesielt glad i det lenger heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly skrev (32 minutter siden):

Jeg får inntrykk av at Pepsi Max er veldig populær. Den er veldig god. Jeg forsøkte pepsi max på sodastreamer,  men det var en kvalmende ettersmak av den så jeg liker best den vanlige fra butikken  :)

Ja har funnet ut at det er mange som drikker pepsi max, man legger jo ikke på seg av det og får metthetsfølelse. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Ja har funnet ut at det er mange som drikker pepsi max, man legger jo ikke på seg av det og får metthetsfølelse. :) 

Men det smaker satans kloakk!

Anonymkode: bd8c8...76e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Men det smaker satans kloakk!

Anonymkode: bd8c8...76e

Syns det er bedre en cola, var avhengig av cola i ungdommen. Et av kjennemerkene mine hehe, cola, røyk, tyggis og walk man :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (6 timer siden):

Syns det er bedre en cola, var avhengig av cola i ungdommen. Et av kjennemerkene mine hehe, cola, røyk, tyggis og walk man :) 

Jeg var også kjent for mine colavaner. Før når jeg røyket måtte jeg ha cola til røyken, røyk alene var ikke noe godt. Enda jeg røykte mye før jeg slutta for 9 år siden. Jeg drakk stort sett bare cola. Etter jeg fikk egen inntekt som 18 åring drikker jeg bare cola, men nå uten sukker.

Anonymkode: 52ac4...07b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar som regel en Pepsi max etter skitur, men kun i helgene. 

For å døyve inntrykket av selvskryt så er cola for meg det sunne alternativet til øl. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som svarte 25 liter eller mer bør be om diabetes medisin med på kjøpet fra coca cola :) Pakketilbud :P 

Jeg svarte 10 liter, så jeg er nok i trøbbel selv 🥶

Anonymkode: 5c34a...ff5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Er det så at trygdede er ekstra hissige på colaen?

Anonymkode: bd8c8...76e

Jeg er trygdet, og jeg er over gjennomsnittet glad i sukkerfri cola. Har inntrykk at det drikkes mye kaffi blant de som jobber på kontor.

Anonymkode: 52ac4...07b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...