Gå til innhold

Til middag i dag?


Eva Sofie

Anbefalte innlegg

Hva skal du ha til middag i dag?

Selv skal vi ha nachos med bl.a. løk, paprika og ananas i, anrettet i tacotubs og gratinert i ovn med litt ost på toppen... En av mine meksikanske favoritter :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

påskelilje

Jeg skal lage vegansk risotto, med løk, hvitløk, vårløk, asparges og spinat. Og en skvett hvitvin. Veldig godt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
MiaMaia skrev (6 minutter siden):

Soppsuppe 

reinsdyrmedalong, rosenkål, potet og saus 

sjokoladepudding 

Skal si! Forrett, middag og dessert på en tirsdag😇

Anonymkode: 0e579...afe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
MiaMaia skrev (9 minutter siden):

Soppsuppe 

reinsdyrmedalong, rosenkål, potet og saus 

sjokoladepudding 

Wow, det er forskjell på folk altså. 😉

Anonymkode: 1f530...440

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter en slitsom dag og en time på sofaen, så måtte jeg bare ha noe veldig raskt. Så da tok jeg kveldsmaten nå, så får jeg heller ta middagen til kvelds.  Så "middagen" ble jordbær, cottage cheese, vanilje kesam og havregryn.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrei med gulrotstuing og poteter.  Jeg har en kjedelig mann i matveien, jeg hadde nok laget noe mer spennende av den skreien 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skal si! Forrett, middag og dessert på en tirsdag😇

Anonymkode: 0e579...afe

Hvorfor ikke på en tirsdag som denne? Skal sies at det er sjeldent 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønnsakssuppe her. :) Vi skar opp alt i går kveld, kålrot, gulrot, poteter, søtpotet, sellerirot og løk og la i vann med grønnsaksbuljong-terninger, litt havsalt og grovpepper. Mannen satte på komfyren da jeg var på vei hjem, da jeg kom hjem snittet jeg en skalk hodekål som kokte med i 10 min og så var det mat. Nam! Rester i morra, veldig kjekt med noe som bare varmes raskt når jeg kommer hjem etter seinvakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...