Gå til innhold

Hvorfor finnes det nesten bare stygge menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror at i et forhold er det viktig at begge parter er nokså likeverdige i sum av kvaliteter (og så finnes det mange kvaliteter der utseende bare er ett av de). Ellers blir det en skjev balanse i forholdet. 

En usjarmerende grinebiter vil aldri tiltrekke seg en bra mann eller kvinne uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja bedre det enn gamle gretne gubber. Er tross alt ikke så gammel jeg heller da. 

Anonymkode: e85b1...ad2

Hvor gammel er du da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Den ene verre enn den andre. Hvorfor er nesten alle menn på min alder (20årene) med viker. Noen er til og med helt skallet. De har lange stygge neser. 

Hvor er alle de kjekke? 

Anonymkode: e85b1...ad2

Og du er et fruktfat selv, antar jeg?

Nå vet jeg ikke hvilke kretser du vanker i, men jeg synes jeg ser flotte menn over alt jeg. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (7 minutter siden):

Hvor gammel er du da? 

8år. Og nei jeg er ikke et fruktfat, jeg er et menneske! 

Anonymkode: e85b1...ad2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

8år. Og nei jeg er ikke et fruktfat, jeg er et menneske! 

Anonymkode: e85b1...ad2

Hm . Du var jo veldig seriøs :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (59 minutter siden):

Og du er et fruktfat selv, antar jeg?

Nå vet jeg ikke hvilke kretser du vanker i, men jeg synes jeg ser flotte menn over alt jeg. :) 

Jeg ser også mange flotte menn over alt. Og angående hår, så er en av de flotteste mennene jeg har sett (å pratet med) vært helt skallet. Så det trenger da ikke ha noe å si hvordan hår en har eller ikke har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
emilie321 skrev (14 minutter siden):

Jeg ser også mange flotte menn over alt. Og angående hår, så er en av de flotteste mennene jeg har sett (å pratet med) vært helt skallet. Så det trenger da ikke ha noe å si hvordan hår en har eller ikke har.

Jo for skallethet er et tegn på at man begynner å bli gammel. Gamle folk er mindre fruktbare. Derfor er skallede lite attraktive for folk flest, unntatt deg da. 

Anonymkode: e85b1...ad2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jo for skallethet er et tegn på at man begynner å bli gammel. Gamle folk er mindre fruktbare. Derfor er skallede lite attraktive for folk flest, unntatt deg da. 

Anonymkode: e85b1...ad2

Jeg har i hele mitt voksne liv vært svak for skallede menn. Erik Thorstvedt og Bruce Willis... 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

han er forresten ikke skallet da, men litt lite hår har han jo.. men dette er uansett bare et avstandscrush (ikke tyrkeren han har tykt hår)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de som sier at det finnes mange flotte menn! Men når det kommer til å finne seg en make (make kommer av "maken" i betydningen "lik"), så får en nok best sjanse hvis en sikter seg inn på de som er mye lik en selv (og da mener jeg ikke kun utsseende) for å få til et dynamisk forhold.

Men en trenger ikke å være helt like i alt selvfølgelig. Det er mange par som er ganske forskjellige av natur, men som likevel kommer godt overens og får til langvarige forhold. Det handler nok en del om hvilke felles verdier en har og hvilke områder en bånder mest på, og en del handler også om evne til å tilpasse seg hverandre og vise gjensidig respekt og forståelse innenfor rammene av kjærlighet. Jeg og mannen min er ulike, men selvsagt også en del like. Vi har opp igjennom funnet gode måter å leve sammen på, -og finner det stadig på nytt ettersom livet forandrer seg. 🙂

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Anbru skrev (Akkurat nå):

Enig med de som sier at det finnes mange flotte menn! Men når det kommer til å finne seg en make (make kommer av "maken" i betydningen "lik"), så får en nok best sjanse hvis en sikter seg inn på de som er mye lik en selv for å få til et dynamisk forhold.

Men en trenger ikke å være helt like i alt selvfølgelig. Det er mange par som er ganske forskjellige av natur, men som likevel kommer godt overens og får til langvarige forhold. Det handler nok en del om hvilke felles verdier en har og hvilke områder en bånder mest på, og en del handler også om evne til å tilpasse seg hverandre og vise gjensidig respekt og forståelse innenfor rammene av kjærlighet. Jeg og mannen min er ulike, men selvsagt også en del like. Vi har opp igjennom funnet gode måter å leve sammen på, -og finner det stadig på nytt ettersom livet forandrer seg. 🙂

Og det er akkurat dette som gjør at mine utsikter på mange områder i livet ikke er noe bra. Hvordan skal jeg falle for en som er lik meg, når jeg ikke liker mine egne trekk? Introvert, få interesser, lav utdannelse, begrenset økonomi etter hvert... 
Økonomien er ikke det viktigste eller første, for den vet man sjeldent noe om uansett. Det er kjemi mellom oss, så mine følelser kommer ofte etter hvert, men de menn jeg liker har ofte mange venner, er ekstroverte og i jobb. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (13 minutter siden):

Og det er akkurat dette som gjør at mine utsikter på mange områder i livet ikke er noe bra. Hvordan skal jeg falle for en som er lik meg, når jeg ikke liker mine egne trekk? Introvert, få interesser, lav utdannelse, begrenset økonomi etter hvert... 
Økonomien er ikke det viktigste eller første, for den vet man sjeldent noe om uansett. Det er kjemi mellom oss, så mine følelser kommer ofte etter hvert, men de menn jeg liker har ofte mange venner, er ekstroverte og i jobb. 
 

Jeg tror mange ender opp med en kjæreste som er ganske forskjellig fra det de så for seg i utgangspunktet.

Jeg synes ikke man skal ta til takke med hvem som helst, men hvis du tar sjansen på å bli kjent med noen kan du sikkert finne en match.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grendel skrev (1 time siden):

Jeg tror mange ender opp med en kjæreste som er ganske forskjellig fra det de så for seg i utgangspunktet.

Jeg synes ikke man skal ta til takke med hvem som helst, men hvis du tar sjansen på å bli kjent med noen kan du sikkert finne en match.

Det har du så rett i! :D Jeg ville ha en stor og bamsete mann med mye kroppshår. Bomma stort! Men jeg ville ikke byttet ham ute med noen! ❤️ Verdens beste! ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Grendel skrev (1 time siden):

Jeg tror mange ender opp med en kjæreste som er ganske forskjellig fra det de så for seg i utgangspunktet.

Jeg synes ikke man skal ta til takke med hvem som helst, men hvis du tar sjansen på å bli kjent med noen kan du sikkert finne en match.

 

jada men hva hadde dette med mitt svar å gjøre? jeg har sagt tidligere at jeg har falt for forskjellige menn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
90tallsbarn skrev (7 minutter siden):

jada men hva hadde dette med mitt svar å gjøre? jeg har sagt tidligere at jeg har falt for forskjellige menn

Det kan hende de du tror er kjedelige ikke egentlig er det når dere blir kjent.

Anonymkode: 6e83f...da4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det kan hende de du tror er kjedelige ikke egentlig er det når dere blir kjent.

Anonymkode: 6e83f...da4

men herregud! Det er alt for åpenbart at du vil at jeg skal gå for de jeg vet jeg ikke vil. Alle menn jeg har likt, har jeg ikke sett noe interessant i i starten, jeg har til og med tenkt "æsj" ! Så hva skal du frem til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 3.3.2021 den 15.21):

Den ene verre enn den andre. Hvorfor er nesten alle menn på min alder (20årene) med viker. Noen er til og med helt skallet. De har lange stygge neser. 

Hvor er alle de kjekke? 

Anonymkode: e85b1...ad2

Hvor bor du? Jeg synes det er mange kjekke menn på gata eller i skogen på tur, men de har alltid dame... 

jeg synes derimot alle disse sjekkestedene på internett og tinder bare har menn som er veldig fotogene, jukser på bildene, men er ikke noe attraktive når man møter de.

når det kommer til spesifikke miljøer så er det lite kjekke menn. Men det er mange attraktive og kjekke menn i bilbransjen, snekker bransjen etc.

Anonymkode: 947d7...4c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Grendel skrev (20 timer siden):

Jeg tror mange ender opp med en kjæreste som er ganske forskjellig fra det de så for seg i utgangspunktet.

Jeg synes ikke man skal ta til takke med hvem som helst, men hvis du tar sjansen på å bli kjent med noen kan du sikkert finne en match.

 

Ikke han jeg var sammen med i mange år og heller ikke han jeg er med nå er noen helt andre enn jeg så for meg i utgangspunktet. Jeg kommer aldri til å ta til takke eller bli sammen med en mann som jeg ikke synes er bra nok eller attraktiv nok. For menn så kan dama se ut som et ras, bare han trives med henne eller hva det er menn går etter. Men for meg er også utseendet veldig viktig for at jeg skal kjenne seksuell tiltrekning og betatthet, det holder ikke å bare være glad i noen for å klare å ha sex.

Anonymkode: 947d7...4c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For en rørende tråd. Så reflekterte og edruelige folk som poster her. Jeg blir reint optimistisk mtp den kommende fremtiden til verden.

Anonymkode: 2687c...b75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...