Gå til innhold

Hvorfor finnes det nesten bare stygge menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Anbru skrev (2 minutter siden):

"Gode gener" er da vitterlig mer enn bare et pent utseende! Og viker på menn betyr bare at de er intelligente 😉

Nei det var en merkelig mening. Jeg ser ikke på menn med viker som intelligente.tror faktisk at årsaken til at de får viker er evolusjonsmessig sånn at vi damer skal sky unna dem fordi de er uintelligente. Det er ikke alltid så lett å se på folk ved første inntrykk om de er intelligente eller ikke, men er de full av viker så er de gjerne ikke særlig smarte. 

Anonymkode: e85b1...ad2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei det var en merkelig mening. Jeg ser ikke på menn med viker som intelligente.tror faktisk at årsaken til at de får viker er evolusjonsmessig sånn at vi damer skal sky unna dem fordi de er uintelligente. Det er ikke alltid så lett å se på folk ved første inntrykk om de er intelligente eller ikke, men er de full av viker så er de gjerne ikke særlig smarte. 

Anonymkode: e85b1...ad2

😂 Nå måtte jeg le! Du er morsom! Kanskje ufrivillig, men dog... 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kayia skrev (3 timer siden):

Fulgt litt dårlig med? Marcus og Martinius er 19, TS er selv i 20-årene. Ikke mye pedo med det. 

OK, sist jeg sjekket var de 12 eller noe sånt. Mulig de har blitt eldre siden den gang.

Anonymkode: 6e83f...da4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min mann mistet håret ganske ung. I en hverdag med jobb, barn, aktiviteter , regninger som skal betales og liv som skal leves betyr det INGENTING hvor mye hår min mann har på hodet. Når han elsker meg, respekterer meg, stiller opp når livet er vanskelig , er en venn like mye som en elsker betyr det INGENTING om han ikke ser ut som en fotomodell. 

Anonymkode: 14bd9...c7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei det var en merkelig mening. Jeg ser ikke på menn med viker som intelligente.tror faktisk at årsaken til at de får viker er evolusjonsmessig sånn at vi damer skal sky unna dem fordi de er uintelligente. Det er ikke alltid så lett å se på folk ved første inntrykk om de er intelligente eller ikke, men er de full av viker så er de gjerne ikke særlig smarte. 

Anonymkode: e85b1...ad2

DET vil jeg gjerne se en troverdig kilde på! For det er det dummeste jeg har hørt på lenge. 

At menn blir tynne i håret har en sammenheng med kjønnshormoner og har ingenting med intelligens å gjøre. Men kastrater mister ikke håret på samme måte som menn med ballene i behold så kanskje du skal se deg om etter en kastrat? Asiater har heller ikke så mange enzymer som europeere som gjør at de mister håret, kanskje det er noe for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Min mann mistet håret ganske ung. I en hverdag med jobb, barn, aktiviteter , regninger som skal betales og liv som skal leves betyr det INGENTING hvor mye hår min mann har på hodet. Når han elsker meg, respekterer meg, stiller opp når livet er vanskelig , er en venn like mye som en elsker betyr det INGENTING om han ikke ser ut som en fotomodell. 

Anonymkode: 14bd9...c7e

Nemlig. :)❤️ Jeg er i grunnen glad jeg ikke har en supermodell til mann, tenk hva jeg måtte levd opp til hva utseende angår! ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei det var en merkelig mening. Jeg ser ikke på menn med viker som intelligente.tror faktisk at årsaken til at de får viker er evolusjonsmessig sånn at vi damer skal sky unna dem fordi de er uintelligente. Det er ikke alltid så lett å se på folk ved første inntrykk om de er intelligente eller ikke, men er de full av viker så er de gjerne ikke særlig smarte. 

Anonymkode: e85b1...ad2

Hva??!?! 😁😁😁😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei det var en merkelig mening. Jeg ser ikke på menn med viker som intelligente.tror faktisk at årsaken til at de får viker er evolusjonsmessig sånn at vi damer skal sky unna dem fordi de er uintelligente. Det er ikke alltid så lett å se på folk ved første inntrykk om de er intelligente eller ikke, men er de full av viker så er de gjerne ikke særlig smarte. 

Anonymkode: e85b1...ad2

Nå tror jeg du troller.

Anonymkode: 6e83f...da4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Jeg synes nå at det vrimler av kjekke  pene og sjarmerende menn rundt omkring 😁

Med hår, uten hår, lyse, mørke, grå, med og uten briller. De som har snille øyne, et godt smil, humor og som tar vare på seg selv og de rundt - de legger jeg merke til ❤

Snakker nå først og fremst om menn i alderen 40-65 (dvs +/- ca 10 år fra min egen alder), men jeg ser jo at det finnes flotte mannfolk som både er yngre og eldre enn det,  men de er jo totalt uaktuelle å glo lenge på 😁🤪🙃🙂

Endret av påskelilje
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...