Gå til innhold

Kulturforskjeller


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Worrisome Plenty

Skjønner ikke hvorfor du gidder være sammen med en slik skroting. Skjønner heller ikke hvorfor skrotingen oppholder seg i Norge, når han er så begeistret for sin egen ukultur. Har du ikke bein i nesa, til å dumpe han? Er du svak for kontrollerende og dominerende menn, eller er det rett og slett det att du ikke har råd til å klare deg alene, som gjør att du finner det i dette tullet måned etter måned? Dette er jo rene såpeoperan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Worrisome Plenty

Når jeg leser det innlegget jeg skrev i morges, høres jeg krassere ut enn jeg mente. Denne krassheten var myntet på samboeren til TS og ikke til TS. Jeg bare tenker, herreminhatt for en kjip kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min søster er gift med en muslim. Der er det hun som styrer økonomi, betaler regninger og tar seg av alt administrativt i familien. Han er gavmild og unner henne alt hun ønsker seg. Han kan protestere litt når ting blir for dyrt slik som er normalt i et forhold. Det kan nok hende at kultur spiller en  rolle i et forhold men tror også personlighet har mye å si.

Anonymkode: 731b3...a89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...