AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 Del Skrevet 11. mars 2021 Jeg har protein s mangel. Og dermed større sjanse enn andre mennesker til å få blodpropp da blodet mitt koagulerer raskere enn andres blod. leste at halvparten av de med protein s mangel blant annet får en blodpropp før fylte 50 år. Jeg har foreløpig ikke hatt noen blodpropper, men er nettoppp fylt femti år. Er dette noe jeg burde tatt opp med legen min i forhold til vaksinasjon av covid? Det har jo vært skrevet en god del om blodproppp og slagtilfeller særlig hvis man skulle være så uheldig å bli blant de som blir veldig dårlig av korona. Burde jeg bli prioritert eller skal jeg bare slappe av og la ting gå sin gang? Hva tror du kupton? Takker for svar om du har en synsing rundt emnet. Det er ikke stor helseangst som ligger bak. men jeg lurer mest egentlig. Anonymkode: 068e3...841 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/460001-protein-s-mangel-blodpropp-og-korona/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.