Gå til innhold

Erna Solberg og familien brøt smittereglene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

 Skremt over hvordan dere tenker !! Virkelig, lage så mye oppstyr av dette??. Her hjelper det visst ikke om hun legger seg flat og ber om unnskyldning. Nei her skal man legge ut om hvor fælt man selv har hatt det under pandemien og de lidelser man selv har gått gjennom og hvor likegyldig Erna er til andres lidelse. De har ikke fått feire bursdag men det har Erna !!!!!!!. Til og med intervjue barn på nyhetssending og mor sitter så stolt ved siden av og hører på at barnet sier respektløse ting til landets leder. Det er nok nå, kan vi gå videre og fokusere på viktige ting. ??? Man kan faktisk være en god leder selv om man har gjort en menneskelig glipp. Nå blir en leder som har styrt landet gjennom en stor krise plutselig sett på som en kriminell. Og folk er som gribber. Jeg er dritt lei media i dette landet. 

Anonymkode: 2e3ba...efb

Jeg liker godt at du ikke er dømmende. 

Jeg mener at hun bør få en bot og at man går videre. Det er litt formildende (og trist) at det var mannen som organiserte dette.

Når det er sagt så synes jeg virkelig det er en rar glipp. Vi har jo selv droppet akkurat den type feiringer.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Grendel skrev (5 timer siden):

Jeg liker godt at du ikke er dømmende. 

Jeg mener at hun bør få en bot og at man går videre. Det er litt formildende (og trist) at det var mannen som organiserte dette.

Når det er sagt så synes jeg virkelig det er en rar glipp. Vi har jo selv droppet akkurat den type feiringer.

 

Jeg har prøvd å finne ut hvor det stod at mannen organiserte det. Hvis det var et overaskelsesselskap hun ikke var klar over forstår jeg litt mer at det ikke er så enkelt.

Vi står i en alvorlig pandemi der vi heller burde være ekstra forsiktig. Ikke strekke yttergrensene. Det går ut over liv, folks helse og økonomi. Hvis ikke alle bidrar til å få ned smitten vil både helse og økonomiske kostnader bli mye større. 

Anonymkode: d44d8...471

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har prøvd å finne ut hvor det stod at mannen organiserte det. Hvis det var et overaskelsesselskap hun ikke var klar over forstår jeg litt mer at det ikke er så enkelt.

Vi står i en alvorlig pandemi der vi heller burde være ekstra forsiktig. Ikke strekke yttergrensene. Det går ut over liv, folks helse og økonomi. Hvis ikke alle bidrar til å få ned smitten vil både helse og økonomiske kostnader bli mye større. 

Anonymkode: d44d8...471

Neppe overraskelsesselskap dersom både hennes storfamilie og hennes søsters storfamilie installerer seg i leide leiligheter på Geilo for å ha vinterferie.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

 Skremt over hvordan dere tenker !! Virkelig, lage så mye oppstyr av dette??. Her hjelper det visst ikke om hun legger seg flat og ber om unnskyldning. Nei her skal man legge ut om hvor fælt man selv har hatt det under pandemien og de lidelser man selv har gått gjennom og hvor likegyldig Erna er til andres lidelse. De har ikke fått feire bursdag men det har Erna !!!!!!!. Til og med intervjue barn på nyhetssending og mor sitter så stolt ved siden av og hører på at barnet sier respektløse ting til landets leder. Det er nok nå, kan vi gå videre og fokusere på viktige ting. ??? Man kan faktisk være en god leder selv om man har gjort en menneskelig glipp. Nå blir en leder som har styrt landet gjennom en stor krise plutselig sett på som en kriminell. Og folk er som gribber. Jeg er dritt lei media i dette landet. 

Anonymkode: 2e3ba...efb

Jeg er aller mest lei meg for at folk i ledende posisjoner ikke skjønner at de reglene de selv har innført også gjelder dem selv. Jeg liker ikke at pressen boltrer seg som følge av det som har skjedd, men jeg synes ikke synd på Erna for at dette har blitt avdekket og blir reagert på. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

 Skremt over hvordan dere tenker !! Virkelig, lage så mye oppstyr av dette??. Her hjelper det visst ikke om hun legger seg flat og ber om unnskyldning. Nei her skal man legge ut om hvor fælt man selv har hatt det under pandemien og de lidelser man selv har gått gjennom og hvor likegyldig Erna er til andres lidelse. De har ikke fått feire bursdag men det har Erna !!!!!!!. Til og med intervjue barn på nyhetssending og mor sitter så stolt ved siden av og hører på at barnet sier respektløse ting til landets leder. Det er nok nå, kan vi gå videre og fokusere på viktige ting. ??? Man kan faktisk være en god leder selv om man har gjort en menneskelig glipp. Nå blir en leder som har styrt landet gjennom en stor krise plutselig sett på som en kriminell. Og folk er som gribber. Jeg er dritt lei media i dette landet. 

Anonymkode: 2e3ba...efb

Du har virkelig ikke skjønt det!

Anonymkode: 3180b...d68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...