Gå til innhold

Sette ting i tennene - smerter


Zyprexus

Anbefalte innlegg

Hei!

Enkelte ting jeg spiser setter seg i tennene, spesielt et sted bakerst i jekselene. Det fører til smerter i tennene og hodet. Er det vanlig?

Ofte får jeg ikke ut tingene med tannbørste, og tannpirkere. Kommer ikke til med tannpirkere der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Zyprexus skrev (9 minutter siden):

Hei!

Enkelte ting jeg spiser setter seg i tennene, spesielt et sted bakerst i jekselene. Det fører til smerter i tennene og hodet. Er det vanlig?

Ofte får jeg ikke ut tingene med tannbørste, og tannpirkere. Kommer ikke til med tannpirkere der. 

Jeg får lett tannkjøttbetennelse på et bestemt punkt der mat ofte setter seg fast mellom to jeksler. Hvis det er vanskelig å komme til med tannpirker kan du jo prøve tanntråd (på en sånn holder) eller slike tannpirkere som ser ut som bittesmå flaskebørster, de er helt suverene synes jeg! Men kan være vanskelige å bruke lengst bak i munnen ja, så der bruker jeg som oftest tanntråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zyprexus skrev (13 minutter siden):

Hei!

Enkelte ting jeg spiser setter seg i tennene, spesielt et sted bakerst i jekselene. Det fører til smerter i tennene og hodet. Er det vanlig?

Ofte får jeg ikke ut tingene med tannbørste, og tannpirkere. Kommer ikke til med tannpirkere der. 

Forsøk med tynn tanntråd, om det er tett mellom tennene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...