Gå til innhold

Hva får en person til å orke dette? Jernlunge

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

https://www.vg.no/#/video/214601/paul-har-levd-snart-70-r-i-en-respirator-fra-50-tallet?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row28_pos1&utm_campaign=overlay-main-android 

Huff, stakkars... 😢 Jeg får klaus bare av å se dette. Helt utrolig historie om en med ukuelig livslyst. Jeg hadde brutt sammen og gitt opp første dagen jeg hadde fått beskjed om at jeg måtte bruke dette for å overleve. Leste om en dame som også hadde ligget noen tiår i en sånn maskin. 

Anonymkode: 20738...d5a

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

https://www.vg.no/#/video/214601/paul-har-levd-snart-70-r-i-en-respirator-fra-50-tallet?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row28_pos1&utm_campaign=overlay-main-android 

Huff, stakkars... 😢 Jeg får klaus bare av å se dette. Helt utrolig historie om en med ukuelig livslyst. Jeg hadde brutt sammen og gitt opp første dagen jeg hadde fått beskjed om at jeg måtte bruke dette for å overleve. Leste om en dame som også hadde ligget noen tiår i en sånn maskin. 

Anonymkode: 20738...d5a

Han syns selv han har et godt li, tross alt. Han har jo vært en dyktig advokat og kan være ute av jernlungen i noen timer om gangen. Jeg er ikke overrasket over hva folk orker, er mer overrasket over hva folk ikke orker.

Anonymkode: a32cd...078

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...