Gå til innhold

Nå, hva synes dere følkens? Transdebatt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Worrisome Plenty
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Det er ikke greit for meg hvis en person med penis og brysthår skifter ved siden av meg i garderoben.  Jeg har ikke opplevd det, men hvis så hadde jeg ikke begynt å spørre om navn og nummer.  Jeg hadde fjernet meg.

Det bør finnes private garderober hvor funksjonshemmede og transpersoner kan skifte.  En person i rullestol bør kunne ha med seg ledsager av annet kjønn, og også de som er sterkt utviklingshemmede.

Jeg forstår ikke hvorfor en transpersons følelser er viktigere her enn mine følelser og alle de andres som befinner seg i garderober.  Hvordan kan en person med penis synes at det er greit at alle kvinner i damegarderoben føler seg ille til mote, kun fordi hen føler seg som kvinne?

Anonymkode: f63db...6bd

Jeg er helt enig med deg. Min post ovenpå var en spøk, som gikk ut på å vise urimeligheten til dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Worrisome Plenty skrev (1 time siden):

Jeg er helt enig med deg. Min post ovenpå var en spøk, som gikk ut på å vise urimeligheten til dette.

Jeg forsto det:)

Anonymkode: f63db...6bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Worrisome Plenty skrev (19 timer siden):

Jeg er en lesbisk kvinne fanget i en mannskropp. Så jeg skal ta å gå i damegarderoben neste gang. Det er nok greit for alle.

Men så er det jo å tenke etter da, har noen noensinne spurt deg om hvilket kjønn du er når du går til garderobene?

Men jeg kjenner flere som er trans og felles for de alle er at frem til de har byttet kjønn kroppslig så velger de fleste å be om egen garderobe. Jeg kjenner menn som har blitt kvinner, men personen har bryster og vagina og jeg kunne strengt ikke brydd meg mindre om det. Kjenner også ei som ikke har opperert seg nedentil, men pga hormoner har penis vistnok krympet ned til ikke eksisterende og hun velger da å dusje med bikiniunderdelen på slik uansett mange andre gjør. Men nå har de heldigvis egne avlukker til å skifte i i min svømmehall. Selv jeg som er født kvinne hadde ikke taklet å skifte foran masse andre nakne mennesker!

Anonymkode: 85403...e33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...