Gå til innhold

Hvem skal jeg velge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er i en heldig posisjon hvor jeg kan velge mellom to damer. Dette har hendt meg før, og da brant jeg meg da jeg valgte feil. 

Hun ene er ikke så pen å se på, men er smart og er en god samtalepartner. Vi deler også mange interesser feks for reising. Hun er ikke særlig sosial av seg og har knapt med venner, men det er okei. Hun andre er veldig pen å se på og er veldig populær blant begge kjønn. Velger jeg henne vil nok noen si jeg har kapret drømmedama. Men det er kun utsseendemessig. Hun er ikke fullt så smart og er veldig overfladisk. Men hun er morsom og det er noen ganger gøy å være i lag med henne. Jeg vet jeg kan velge mellom disse to, men vet ikke hvem av de jeg skal velge. Hun første passer min personlighet, men er ikke særlig pen. Hun andre er pen, men passer ikke så veldig min personlighet. Hvem ville dere menner ha valgt? Jeg tror jeg vil velge hun første, men er redd jeg vil skamme meg over utseendet hennes og at folk vil tenke stygt om oss. Velger jeg hun andre vil jeg være stolt og folk vil misunne oss. Er i begynnelsen av 30 hvis det har noe å si. Vet det er et luksusproblem og alt det der,,, men det er et problem likevel. Råd ønskes. 

Anonymkode: 968a5...283

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Når du er der at du i 30 årene er bekymret for å velge noen på grunn av deres utseende og tenker at du vil skamme deg osv. da håper jeg du gir faen i å velge noen av dem. 

Anonymkode: 7a174...8db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har problemer med å tro at begge to sitter på gjerdet og venter på at du skal bestemme deg - og like store problemer med å tro at du er like forelsket i dem begge.

Og jeg er enig med anonym her om at dersom du faktisk er i 30-årene og frykter at du vil skamme deg over utsseendet til kjæresten din så håper jeg hun sier nei dersom du nærmer deg henne. Du er ikke verdt å få en så smart dame som henne rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Du virker fryktelig umoden til å være over 30 år. Mine ungdommer på 17 og 19 er mer reflekterte enn deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal jo selvfølgelig ta henne som er den gode samtalepartneren.  God kommunikasjon er en av de viktigste tingene i et parforhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke du skal velge noen av dem, dersom du faktisk har et reelt valg da og ikke bare noe du tror. Hun ene fortjener du ikke og hun andre sier du jo selv at ikke passer din personlighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hvem ville dere menner ha valgt? 

Jeg er ikke mann, jeg er hun smarte som ikke er særlig pen.

Voksne mennesker som er ute etter noe seriøst, klarer å se forbi utseendet og forstå at kommunikasjon og matchende personlighet er uendelig mye viktigere.

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hun er ikke særlig sosial av seg

Det kan fort bli et større problem enn utseendet. Men det kan også endre seg hvis dere er to. 

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg tror jeg vil velge hun første, men er redd jeg vil skamme meg over utseendet hennes og at folk vil tenke stygt om oss. Velger jeg hun andre vil jeg være stolt og folk vil misunne oss. 

Hvem er "folk" her? Noen tenåringsgutter? Høres ut som ungdomsskolenivå. 

Selv vi som ikke har utseendet med oss, er ikke så desperate at vi vil være sammen med noen som skammer seg. Så selv om du nok bør "velge" hun du har personlig kjemi med, synes jeg du skal tenke gjennom motivene dine.

Hvis du ligger litt lavt en stund, finner du kanskje ut om noen av dem egentlig bryr seg og om du savner noen av dem på ordentlig, ikke bare som en ting du har fått tak i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg er i en heldig posisjon hvor jeg kan velge mellom to damer. Dette har hendt meg før, og da brant jeg meg da jeg valgte feil. 

Hun ene er ikke så pen å se på, men er smart og er en god samtalepartner. Vi deler også mange interesser feks for reising. Hun er ikke særlig sosial av seg og har knapt med venner, men det er okei. Hun andre er veldig pen å se på og er veldig populær blant begge kjønn. Velger jeg henne vil nok noen si jeg har kapret drømmedama. Men det er kun utsseendemessig. Hun er ikke fullt så smart og er veldig overfladisk. Men hun er morsom og det er noen ganger gøy å være i lag med henne. Jeg vet jeg kan velge mellom disse to, men vet ikke hvem av de jeg skal velge. Hun første passer min personlighet, men er ikke særlig pen. Hun andre er pen, men passer ikke så veldig min personlighet. Hvem ville dere menner ha valgt? Jeg tror jeg vil velge hun første, men er redd jeg vil skamme meg over utseendet hennes og at folk vil tenke stygt om oss. Velger jeg hun andre vil jeg være stolt og folk vil misunne oss. Er i begynnelsen av 30 hvis det har noe å si. Vet det er et luksusproblem og alt det der,,, men det er et problem likevel. Råd ønskes. 

Anonymkode: 968a5...283

Du er jo tydeligvis ikke forelsket i noen av dem, så jeg synes du skal la begge være. La dem gå og gi dem mulighet til å finne kjærlighet. Kanskje gjør du det også en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke gi deg råd, men jeg kan fortelle om en kvinne jeg hadde som pasient, og som etterhvert kom til en hensiktsmessig konklusjon. Hun hadde tre områder hun ville ha tilfredsstilt av en mann. 1. Hun trengte en å ha god sex med. 2. Hun trengte en å føre avanserte samtaler med om slikt som politikk, filosofi, psykologi, litteratur etc. 3. Hun trengte en å trene langdistanse sammen med - gjerne løpeturer på 2-3 mil og en maraton innimellom. Hun hadde erfart at det var tilnærmet umulig å finne en mann som tilfredsstilte alt dette, så hun ordnet seg med ulike menn samtidig. Det hele falt mer på plass da hun fant ut at det var klart mest praktisk at det var han hun hadde god sex med som var den hun bodde sammen med evt giftet seg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
kupton skrev (4 minutter siden):

Jeg skal ikke gi deg råd, men jeg kan fortelle om en kvinne jeg hadde som pasient, og som etterhvert kom til en hensiktsmessig konklusjon. Hun hadde tre områder hun ville ha tilfredsstilt av en mann. 1. Hun trengte en å ha god sex med. 2. Hun trengte en å føre avanserte samtaler med om slikt som politikk, filosofi, psykologi, litteratur etc. 3. Hun trengte en å trene langdistanse sammen med - gjerne løpeturer på 2-3 mil og en maraton innimellom. Hun hadde erfart at det var tilnærmet umulig å finne en mann som tilfredsstilte alt dette, så hun ordnet seg med ulike menn samtidig. Det hele falt mer på plass da hun fant ut at det var klart mest praktisk at det var han hun hadde god sex med som var den hun bodde sammen med evt giftet seg med.

Jadda, sex løser alt.......

Anonymkode: f39d5...00b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorthe skrev (På 3.4.2021 den 21.28):

Du skal jo selvfølgelig ta henne som er den gode samtalepartneren.  God kommunikasjon er en av de viktigste tingene i et parforhold.

Vil du noen kvinne så vondt? Dersom hun ved en feiltakelse skulle innlede et forhold til denne fyren kommer hun sannsynlig til å kjede seg ihjel i løpet av kort tid! 
 

Dog er det vel mer sannsynlig at startinnlegget er tull & tøys - heldigvis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nei dette er seriøst som bare rakkern. Det er ikke noe nytt at jeg har draget på damene, og jeg har vært sammen med mange! På vgs var jeg den som hadde hatt flest jenter på trinnet mitt. 

I går feks kom hun pene og ville ha sex, men klarte å si nei. Senere på dagen gikk jeg til hun mindre pene og hadde sex med hun i stedet. Det må vel bety at det er hun jeg kommer til å velge? Men så er det jo dette med at jeg ikke ville ha vært særlig stolt av å vise vennene mine at vi er sammen. Men lurer på om jeg nå bare må gjøre det. Har begynt å irritere meg over hun pene. Hun er så dum og hun spiller bare på utseende siden det er det eneste hun har og kan spille på. Hun er ellers så veldig platt og lite spennende. Det har begynt å irritere meg. 

Anonymkode: 968a5...283

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Nei dette er seriøst som bare rakkern. Det er ikke noe nytt at jeg har draget på damene, og jeg har vært sammen med mange! På vgs var jeg den som hadde hatt flest jenter på trinnet mitt. 

I går feks kom hun pene og ville ha sex, men klarte å si nei. Senere på dagen gikk jeg til hun mindre pene og hadde sex med hun i stedet. Det må vel bety at det er hun jeg kommer til å velge? Men så er det jo dette med at jeg ikke ville ha vært særlig stolt av å vise vennene mine at vi er sammen. Men lurer på om jeg nå bare må gjøre det. Har begynt å irritere meg over hun pene. Hun er så dum og hun spiller bare på utseende siden det er det eneste hun har og kan spille på. Hun er ellers så veldig platt og lite spennende. Det har begynt å irritere meg. 

Anonymkode: 968a5...283

Hvis dette er seriøst så høres du ut som du fremdeles går på vgs. Og om det er i nærheten av å være sant så bør du gå for den pene, hennes intelligensnivå matcher ditt perfekt. Den andre er alt for smart for deg og vil droppe deg så snart hun skjønner hvor lite smart du er. Og det vil nok skinne gjennom innen uka er omme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (27 minutter siden):

Hvis dette er seriøst så høres du ut som du fremdeles går på vgs. Og om det er i nærheten av å være sant så bør du gå for den pene, hennes intelligensnivå matcher ditt perfekt. Den andre er alt for smart for deg og vil droppe deg så snart hun skjønner hvor lite smart du er. Og det vil nok skinne gjennom innen uka er omme.

Innrømmer at jeg overdrev alderen ja. Jeg er 21 😁

Anonymkode: 968a5...283

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Innrømmer at jeg overdrev alderen ja. Jeg er 21 😁

Anonymkode: 968a5...283

Vær singel infoen år til du, til du begynner å tørke bak ørene og kan vise kvinner respekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Enig med Lillemus. Håper ikke noen av døtrene mine havner borti typer som deg.

Bli selvstendig, gå inn i voksenlivet med respekt for både kvinner og menn, bli kjent med deg selv og hvem du ønsker å være - sånn at du kan bli en attraktiv partner og ha selvrespekt. 

Bare et råd fra ei som trolig er like gammel som din mor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nei dette er seriøst som bare rakkern. Det er ikke noe nytt at jeg har draget på damene, og jeg har vært sammen med mange! På vgs var jeg den som hadde hatt flest jenter på trinnet mitt. 

I går feks kom hun pene og ville ha sex, men klarte å si nei. Senere på dagen gikk jeg til hun mindre pene og hadde sex med hun i stedet. Det må vel bety at det er hun jeg kommer til å velge? Men så er det jo dette med at jeg ikke ville ha vært særlig stolt av å vise vennene mine at vi er sammen. Men lurer på om jeg nå bare må gjøre det. Har begynt å irritere meg over hun pene. Hun er så dum og hun spiller bare på utseende siden det er det eneste hun har og kan spille på. Hun er ellers så veldig platt og lite spennende. Det har begynt å irritere meg. 

Anonymkode: 968a5...283

Eller er du en dame som er usikker på eget utseende ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du er helt fri til å velge BEGGE fantasidamene dine. Ingen sjalusi eller konflikter oppe i hodet ditt. 😂

Anonymkode: ec9d8...e22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...