Gå til innhold

Hvem skal jeg velge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 3.4.2021 den 17.58):

Jeg er i en heldig posisjon hvor jeg kan velge mellom to damer. Dette har hendt meg før, og da brant jeg meg da jeg valgte feil. 

Hvem valgte du sist, da du valgte feil? Hun pene men overfladiske eller hun mindre pene du likte å prate med? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
kupton skrev (På 4.4.2021 den 21.51):

Jeg skal ikke gi deg råd, men jeg kan fortelle om en kvinne jeg hadde som pasient, og som etterhvert kom til en hensiktsmessig konklusjon. Hun hadde tre områder hun ville ha tilfredsstilt av en mann. 1. Hun trengte en å ha god sex med. 2. Hun trengte en å føre avanserte samtaler med om slikt som politikk, filosofi, psykologi, litteratur etc. 3. Hun trengte en å trene langdistanse sammen med - gjerne løpeturer på 2-3 mil og en maraton innimellom. Hun hadde erfart at det var tilnærmet umulig å finne en mann som tilfredsstilte alt dette, så hun ordnet seg med ulike menn samtidig. Det hele falt mer på plass da hun fant ut at det var klart mest praktisk at det var han hun hadde god sex med som var den hun bodde sammen med evt giftet seg med.

Hvis hun mente at hun hadde så mange gode kvaliteter  at hun måtte ha forhold til flere personer for å bli tilfredsstilt på alle områder så lurer jeg fælt på hvorfor hun var pasient hos deg?  Narsissist? Vrangforestillinger? Hensiktsmessig konklusjon var vel å være med den mannen som faktisk orket henne, for jeg kan tenke meg at det kunne være utfordrende😅

Anonymkode: ec9d8...e22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
kupton skrev (På 4.4.2021 den 21.51):

Jeg skal ikke gi deg råd, men jeg kan fortelle om en kvinne jeg hadde som pasient, og som etterhvert kom til en hensiktsmessig konklusjon. Hun hadde tre områder hun ville ha tilfredsstilt av en mann. 1. Hun trengte en å ha god sex med. 2. Hun trengte en å føre avanserte samtaler med om slikt som politikk, filosofi, psykologi, litteratur etc. 3. Hun trengte en å trene langdistanse sammen med - gjerne løpeturer på 2-3 mil og en maraton innimellom. Hun hadde erfart at det var tilnærmet umulig å finne en mann som tilfredsstilte alt dette, så hun ordnet seg med ulike menn samtidig. Det hele falt mer på plass da hun fant ut at det var klart mest praktisk at det var han hun hadde god sex med som var den hun bodde sammen med evt giftet seg med.

Så da råder du den unge mann til å «prøvekjøre» begge damene for å se hvem han har best sex med ??. Og da har han funnet den rette?. 

Anonymkode: c2421...239

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så da råder du den unge mann til å «prøvekjøre» begge damene for å se hvem han har best sex med ??. Og da har han funnet den rette?. 

Anonymkode: c2421...239

Nei. Det jeg sier er at det vanligvis er urealistisk at en kan finne en partner som dekker alle behov en har. Noen behov er det vanlig at en må få dekket av andre. Vanligvis går et forhold ikke så bra over tid dersom en ikke fungerer seksuelt sammen. Hvis en begynner å se seg om etter sex utenfor forholdet, blir det oftest en del problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Det er ikke sant at det ikke er mulig å få begge deler. Du har ikke truffet den rette. Når du treffer den rette, vil du føle at alt er på plass, både det mentale og det fysiske. 

Den smarte tenner du ikke på fysisk, så henne skal du ikke velge.

Den pene , mindre smarte og overfladiske, vil antagelig kjede deg på lenger sikt . Og ha et forhold til noen som kjeder deg, vil skape problemer det også. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...