Gå til innhold

Jeg er svært sliten og trenger råd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er veldig sliten. Hele uka var tøff på jobb, jeg var sliten og følte meg småsyk hver dag. Så frem til helga for å slappe av og hvile ut sånn at jeg ble klar til en ny uke. Jeg skulle ta pause fra alt. Men det ville seg ikke sånn. Det skjedde ting jeg ikke taklet. 

Jeg har fortsatt denne dagen. Hvordan kan jeg utnytte denne til å slappe av og hvile ut og uten å ha det så vondt? Den voldsomme smerten sliter meg jo også ut. Det verker i hele kroppen og jeg har sovet dårlig i hele helga. Det er ikke så lett å slappe av hjemme heller, vi bor trangt og jeg har en mann som reagerer på den minste ting. 

Takknemlig for råd. 

Anonymkode: 05ad1...c1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er veldig sliten. Hele uka var tøff på jobb, jeg var sliten og følte meg småsyk hver dag. Så frem til helga for å slappe av og hvile ut sånn at jeg ble klar til en ny uke. Jeg skulle ta pause fra alt. Men det ville seg ikke sånn. Det skjedde ting jeg ikke taklet. 

Jeg har fortsatt denne dagen. Hvordan kan jeg utnytte denne til å slappe av og hvile ut og uten å ha det så vondt? Den voldsomme smerten sliter meg jo også ut. Det verker i hele kroppen og jeg har sovet dårlig i hele helga. Det er ikke så lett å slappe av hjemme heller, vi bor trangt og jeg har en mann som reagerer på den minste ting. 

Takknemlig for råd. 

Anonymkode: 05ad1...c1d

Jeg vil anbefale deg å gjøre noe. Gå en lang tur, sortere og rydde på PC, i kjøkkenskap, bilder, klær etc. Ev ta en seriemaraton. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
cilie skrev (3 minutter siden):

Jeg vil anbefale deg å gjøre noe. Gå en lang tur, sortere og rydde på PC, i kjøkkenskap, bilder, klær etc. Ev ta en seriemaraton. 

Takk for råd. Jeg har forsøkt å aktivisere meg litt ved å gjøre ting, jeg har også sett filmer,  men hele meg er så langt nede at ingenting hjelper. Alt er mørkt og tungt. 

Jeg har snakket med mannen min og han sier jeg må gå til legen i morgen. Jeg tror jeg er så sliten at det går utover alt og at jeg har presset meg for hardt gjennom hele uka. Begeret mitt har runnet over. Jeg tror en sykemelding er løsningen nå. 

Anonymkode: 05ad1...c1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Takk for råd. Jeg har forsøkt å aktivisere meg litt ved å gjøre ting, jeg har også sett filmer,  men hele meg er så langt nede at ingenting hjelper. Alt er mørkt og tungt. 

Jeg har snakket med mannen min og han sier jeg må gå til legen i morgen. Jeg tror jeg er så sliten at det går utover alt og at jeg har presset meg for hardt gjennom hele uka. Begeret mitt har runnet over. Jeg tror en sykemelding er løsningen nå. 

Anonymkode: 05ad1...c1d

Sender en klem 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...