Gå til innhold

Utestengt fra KG for andre gang.


Sonja12

Anbefalte innlegg

Nå er jeg drittlei det forumet. Jeg aner ikke hvorfor jeg er utestengt denne gangen heller 🤷‍♀️. Burde de ikke i det minste skrevet hvilken regel du brøt og ikke ramse opp alt av regler?

Jeg har fått meg online venner der jeg har skrevet med på privat basis i over år. (Trøst i korona ensomheten). Burde en ikke fått beholdt den muligheten til å holde kontakt med enkelt brukere? 
 

Jeg fant ut i en annen tråd at moderatorene der diskuterer under annen bruker i tråder uten at det opplyses at de er moderatorer. Det syns jeg er sært. Får en moderator ett Horn i siden til deg uten at du som bruker er klar over det er du fucka.

Det står at du skal erkjenne regelbruddet. Det er eneste mulig knapp å trykke på. Ingen mulighet der og da og få spurt om hvorfor man er utestengt. 
 

Nå måtte jeg gå via omveier for å få gitt beskjed til mine private kontaktet og gi ut epost som er mindre anonymisert enn en profil der.

Anbefaler virkelig ikke kg .. ser mange som

hetser andre der som får fortsette og fortsette. Jeg  er sett på som konspirasjons teoretikere bare fordi jeg syns korona tiltak ikke henger på greip og at samfunnet raseres. Jeg er ikke mot korona tiltak men de må være logisk.

I tillegg er jeg sett på som antivaksiner fordi jeg er skeptisk til disse hurtig vaksinene og vaksine pass. Jeg er for alle de andre vaksinene som er godt utprøvd over mange år.

Tenkte jeg skulle spre det glade budskap om KG over alt jeg kommer til.

Amen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Facebook holder på med det samme. Kjenner en som er imot corona og h*n har fått varsel om å bli utestengt fra Facebook og opplever også at innlegg h*n deler med lenke blir slettet. Twitter er vel også inne på det samme? Og enkelte kjente presidenter har jo opplevd å bli utestengt ;) 

Man snakker fint om at vi er heldige som har vår ytringsfrihet og at den må vi kjempe for å beholde, men har en i praksis det på internett innenfor alle emner når alt kommer til alt, i praksis? NRK må moderere og slette kommentarfelter til artikler som berører emner som er "betente" (f.eks. transdebatten) fordi folk ikke klarer å styre seg bak skjermen, men juridisk sett følger de norsk lov. Da kommer det inn at hvert enkelt nettsted/plattform kan ha sine egne retningslinjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del er litt lei alle som blir utestengt fra Kvinneguiden og som kommer hit og lager kvalm i stedet. Har du brutt reglene så har du nok det. Deal with it! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

På kg liker de ikke autister.

Anonymkode: bc2d8...b5e

Merkelig. Jeg er autist og har aldri vært kastet ut derfra selv om jeg iblant har tråkket i salaten og fått et par advarsler. Vært aktiv der i 10 år.

Anonymkode: b2b84...c3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kunne nå definere hva man brøt av regler sånn at man har mulighet til å hente seg inn. Kom ikke advarsel heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Merkelig. Jeg er autist og har aldri vært kastet ut derfra selv om jeg iblant har tråkket i salaten og fått et par advarsler. Vært aktiv der i 10 år.

Anonymkode: b2b84...c3b

Kanskje du ikke er ekte autist.

Anonymkode: bc2d8...b5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kanskje du ikke er ekte autist.

Anonymkode: bc2d8...b5e

Visste den ville komme ja 😂

Du er vel en sånn hardcore ekte  erkeautist? :)

Anonymkode: b2b84...c3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Sonja12 skrev (24 minutter siden):

De kunne nå definere hva man brøt av regler sånn at man har mulighet til å hente seg inn. Kom ikke advarsel heller. 

Dette synes jeg høres rart ut. Har du INGEN anelse om hva du har gjort feil? 

Anonymkode: 3528a...949

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva Sofie skrev (3 timer siden):

Facebook holder på med det samme. Kjenner en som er imot corona og h*n har fått varsel om å bli utestengt fra Facebook og opplever også at innlegg h*n deler med lenke blir slettet. Twitter er vel også inne på det samme? Og enkelte kjente presidenter har jo opplevd å bli utestengt ;) 

Man snakker fint om at vi er heldige som har vår ytringsfrihet og at den må vi kjempe for å beholde, men har en i praksis det på internett innenfor alle emner når alt kommer til alt, i praksis? NRK må moderere og slette kommentarfelter til artikler som berører emner som er "betente" (f.eks. transdebatten) fordi folk ikke klarer å styre seg bak skjermen, men juridisk sett følger de norsk lov. Da kommer det inn at hvert enkelt nettsted/plattform kan ha sine egne retningslinjer.

Ikke overraskende, fb er veldig på å hindre at feil politiske meninger kommer frem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sonja12 skrev (5 timer siden):

Nå er jeg drittlei det forumet. Jeg aner ikke hvorfor jeg er utestengt denne gangen heller 🤷‍♀️. Burde de ikke i det minste skrevet hvilken regel du brøt og ikke ramse opp alt av regler?

Jeg har fått meg online venner der jeg har skrevet med på privat basis i over år. (Trøst i korona ensomheten). Burde en ikke fått beholdt den muligheten til å holde kontakt med enkelt brukere? 
 

Jeg fant ut i en annen tråd at moderatorene der diskuterer under annen bruker i tråder uten at det opplyses at de er moderatorer. Det syns jeg er sært. Får en moderator ett Horn i siden til deg uten at du som bruker er klar over det er du fucka.

Det står at du skal erkjenne regelbruddet. Det er eneste mulig knapp å trykke på. Ingen mulighet der og da og få spurt om hvorfor man er utestengt. 
 

Nå måtte jeg gå via omveier for å få gitt beskjed til mine private kontaktet og gi ut epost som er mindre anonymisert enn en profil der.

Anbefaler virkelig ikke kg .. ser mange som

hetser andre der som får fortsette og fortsette. Jeg  er sett på som konspirasjons teoretikere bare fordi jeg syns korona tiltak ikke henger på greip og at samfunnet raseres. Jeg er ikke mot korona tiltak men de må være logisk.

I tillegg er jeg sett på som antivaksiner fordi jeg er skeptisk til disse hurtig vaksinene og vaksine pass. Jeg er for alle de andre vaksinene som er godt utprøvd over mange år.

Tenkte jeg skulle spre det glade budskap om KG over alt jeg kommer til.

Amen

Du måtte inn på Doktor Online for å sladre om hva KG hadde gjort mot deg? Det var egentlig veldig unødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Visste den ville komme ja 😂

Du er vel en sånn hardcore ekte  erkeautist? :)

Anonymkode: b2b84...c3b

Ja.

Anonymkode: bc2d8...b5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dette synes jeg høres rart ut. Har du INGEN anelse om hva du har gjort feil? 

Anonymkode: 3528a...949

Man får ramset opp reglene man har brutt så om man får ramset opp alle burde man kanskje revurdere å være på nettet.

Anonymkode: ff4da...81b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Er det noen som ikke har bruker på KG? 

Jeg har ingen bruker der. Jeg ble dessuten utestengt på livstid derfra. Har ikke vært på KG på sikkert 5 år nå.  Jeg har heldigvis aldri truet, skadet eller drept noen, men ble faktisk utestengt på livstid.  Det skal ikke så mye til på KG. 

Men jeg klarer meg fint uten KG. Og synes det er til det beste å ikke være på et forum som har særdeles liten toleranse-grense etter min mening. 

 

Anonymkode: 04e3b...8fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Sol1973 skrev (2 timer siden):

Ikke overraskende, fb er veldig på å hindre at feil politiske meninger kommer frem

FB har aldri utestengt meg. Trodde at det skulle mye til for å bli utestengt derfra. Man har vel kommet å skrive  politiske meninger der ... så lenge de ikke er skadelige 

Anonymkode: 04e3b...8fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lov å skrive politiske meninger det så lenge de ikke er skadelige skulle det stå 

Anonymkode: 04e3b...8fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Lov å skrive politiske meninger det så lenge de ikke er skadelige skulle det stå 

Anonymkode: 04e3b...8fe

Det er jo et definisjonsspørsmål. Når er politiske meninger "skadelige"?

Anonymkode: bc2d8...b5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er jo et definisjonsspørsmål. Når er politiske meninger "skadelige"?

Anonymkode: bc2d8...b5e

Ja det kan defineres. Det er noe med måten man ordlegger seg på og.  

Anonymkode: 04e3b...8fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er jo et definisjonsspørsmål. Når er politiske meninger "skadelige"?

Anonymkode: bc2d8...b5e

Har sett folk skrive noe ganske så frekt i kommentarer om politikk der de på en måte begynner å skrive noen ord som ikke har med saken å gjøre. 

Anonymkode: 04e3b...8fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det er jo et definisjonsspørsmål. Når er politiske meninger "skadelige"?

Anonymkode: bc2d8...b5e

Det reagerer jeg på. Eneste jeg kan komme på at jeg tullet med at en kjendis matcha med meg på tinder fordi jeg sveipet høyre for moroskyld og for å teste om det er sant at menn sveiper alt høyre for så å unmatche uinteressante. Det stemte der. Jeg skrev navnet på kjendisen så tror kanskje det er der det ligger. Hva vet jeg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...