Gå til innhold

Utestengt fra KG for andre gang.


Sonja12

Anbefalte innlegg

En annen ting jeg jeg gjorde men det er sånt jeg ikke har tenkt over ... det var korona tråden er en lang tråd der og to partene er steile for og i mot og der er det nedlatende tone fra de fleste som diskuterer. Spesielt to stykk som aldri kommer til å bli enig what so ever så skrev jeg på spøk.

At dere gidder. Dere blir ikke enig uansett.... det blir da sikkert rapportert som avsporing vil jeg tro.

pluss at man er sett på som farlig hvis man er i mot noe av korona tiltakene da er man dømt for at man ikke liker ingen.

Noe annet kan jeg ikke komme på. 
Men hetsing av uføre osv osv lar de gå eller hetsing av feite folk er helt greit. 
 

All den hetsen mot charter Svein og Jaquesson. Skremmende syns jeg da. Vi har fortsatt demokrati og ytringsfrihet men tror de greiene der begynner å henge i en tynn tråd. Trenger ikke være enig med Svein og Kari men trenger ikke hetse folk mener jeg . Og alle disse godt voksne som driver på sånn skal være rollemodeller for barn på nett. Ikke rart det går gæli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Sonja12 skrev (14 timer siden):

En annen ting jeg jeg gjorde men det er sånt jeg ikke har tenkt over ... det var korona tråden er en lang tråd der og to partene er steile for og i mot og der er det nedlatende tone fra de fleste som diskuterer. Spesielt to stykk som aldri kommer til å bli enig what so ever så skrev jeg på spøk.

At dere gidder. Dere blir ikke enig uansett.... det blir da sikkert rapportert som avsporing vil jeg tro.

pluss at man er sett på som farlig hvis man er i mot noe av korona tiltakene da er man dømt for at man ikke liker ingen.

Noe annet kan jeg ikke komme på. 
Men hetsing av uføre osv osv lar de gå eller hetsing av feite folk er helt greit. 
 

All den hetsen mot charter Svein og Jaquesson. Skremmende syns jeg da. Vi har fortsatt demokrati og ytringsfrihet men tror de greiene der begynner å henge i en tynn tråd. Trenger ikke være enig med Svein og Kari men trenger ikke hetse folk mener jeg . Og alle disse godt voksne som driver på sånn skal være rollemodeller for barn på nett. Ikke rart det går gæli.

Tror Kg vil selv bestemme hva som er innafor å diskutere. Jeg husker at jeg skrev om følelser  / selvbilde  osv men det taklet de ikke. Jeg fikk gjentatte beskjeder om at det ble for mye emosjonelle saker. 

Anonymkode: 04e3b...8fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Sonja12 skrev (16 timer siden):

En annen ting jeg jeg gjorde men det er sånt jeg ikke har tenkt over ... det var korona tråden er en lang tråd der og to partene er steile for og i mot og der er det nedlatende tone fra de fleste som diskuterer. Spesielt to stykk som aldri kommer til å bli enig what so ever så skrev jeg på spøk.

At dere gidder. Dere blir ikke enig uansett.... det blir da sikkert rapportert som avsporing vil jeg tro.

pluss at man er sett på som farlig hvis man er i mot noe av korona tiltakene da er man dømt for at man ikke liker ingen.

Noe annet kan jeg ikke komme på. 
Men hetsing av uføre osv osv lar de gå eller hetsing av feite folk er helt greit. 
 

All den hetsen mot charter Svein og Jaquesson. Skremmende syns jeg da. Vi har fortsatt demokrati og ytringsfrihet men tror de greiene der begynner å henge i en tynn tråd. Trenger ikke være enig med Svein og Kari men trenger ikke hetse folk mener jeg . Og alle disse godt voksne som driver på sånn skal være rollemodeller for barn på nett. Ikke rart det går gæli.

Er ikke annet å gjøre enn å akseptere hvordan KG ønsker å ha det. Og heller være glad for å slippe å være der inne. 

Anonymkode: 04e3b...8fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 27.4.2021 den 22.36):

Lov å skrive politiske meninger det så lenge de ikke er skadelige skulle det stå 

Anonymkode: 04e3b...8fe

Er ikke sosialistiske melinger, skadelige? De får stå... 

Forøvrig, er alt politikk.

Anonymkode: 6b58b...b63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Sonja12 skrev (17 timer siden):

En annen ting jeg jeg gjorde men det er sånt jeg ikke har tenkt over ... det var korona tråden er en lang tråd der og to partene er steile for og i mot og der er det nedlatende tone fra de fleste som diskuterer. Spesielt to stykk som aldri kommer til å bli enig what so ever så skrev jeg på spøk.

At dere gidder. Dere blir ikke enig uansett.... det blir da sikkert rapportert som avsporing vil jeg tro.

pluss at man er sett på som farlig hvis man er i mot noe av korona tiltakene da er man dømt for at man ikke liker ingen.

Noe annet kan jeg ikke komme på. 
Men hetsing av uføre osv osv lar de gå eller hetsing av feite folk er helt greit. 
 

All den hetsen mot charter Svein og Jaquesson. Skremmende syns jeg da. Vi har fortsatt demokrati og ytringsfrihet men tror de greiene der begynner å henge i en tynn tråd. Trenger ikke være enig med Svein og Kari men trenger ikke hetse folk mener jeg . Og alle disse godt voksne som driver på sånn skal være rollemodeller for barn på nett. Ikke rart det går gæli.

Jeg følte det samme der inne. Altså at de tillot hetsing og mye av visse brukere. 

Anonymkode: 04e3b...8fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Er ikke sosialistiske melinger, skadelige? De får stå... 

Forøvrig, er alt politikk.

Anonymkode: 6b58b...b63

Kg må få velge selv hva de ikke vil ha på Kg. Det viktigste er å da velge et annet forum. Det skulle ha vært andre store forumer. Men det er ikke særlig å finne av de. 

 

Anonymkode: 04e3b...8fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Reglene ble strengere da KG ble overtatt av Egmont. Det var dessuten en mye bedre atmosfære der for 14 år siden da jeg begynte der. Folk oppførte seg i mye større grad, selv om det var troll og frekke folk der da også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (3 timer siden):

Reglene ble strengere da KG ble overtatt av Egmont. Det var dessuten en mye bedre atmosfære der for 14 år siden da jeg begynte der. Folk oppførte seg i mye større grad, selv om det var troll og frekke folk der da også. 

Forstår ikke hvorfor KG har det største forumet? Selv om jeg ble kastet ut, så vet jeg at jeg er ikke en frekk type person. Det var det en del som virket som der inne. Måten de skrev på. Det ser jeg ikke så mye av her på DOL. Jeg ble faktisk anbefalt DOL av brukere mens jeg var der inne, for noen påsto at jeg var en type som passet bedre inne med gjengen på DOL. Og det var ikke ment for å være frekk. Det var fordi at folk tar litt mer hensyn her inne, og forumet generellt er mer tolerant på temaer som berørte meg. 

Anonymkode: 04e3b...8fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er veldig synd for de som knytter kontakter på KG , og bli kastet ut. Men jeg følte meg så dårlig likt av brukere generellt at jeg synes det er like godt å være uten KG :). Er så lenge siden jeg var der, masse år siden, men regner med at det går med det samme der inne fortsatt. 

Anonymkode: 04e3b...8fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Moderatorene har jo også mulighet til å ha flere brukere, så det kan godt være at det er moderator man har diskutert med i en debatt (uten å vite at det er en moderator) som har fått ett horn i siden til deg, og som derfor kaster deg ut på syltynt grunnlag. 

 

Anonymkode: b2b84...c3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Moderatorene har jo også mulighet til å ha flere brukere, så det kan godt være at det er moderator man har diskutert med i en debatt (uten å vite at det er en moderator) som har fått ett horn i siden til deg, og som derfor kaster deg ut på syltynt grunnlag. 

 

Anonymkode: b2b84...c3b

Det er noe som jeg har mistenkt også. Husker at jeg så diskusjoner der moderator snakket på enn vennskapelig måte med brukere om å ta kaffe sammen som de hadde tydelig gjort tidligere osv. En dame som jeg skrev litt med tidligere var tydelig venn med en av disse moderatorene. Og den damen ble såret av noe jeg skrev i et innlegg som ikke var ment negativt eller styggt mot henne men hun tolket det slik. Derfor ville hun ikke fortsette å ha noe vennekontakt med meg ever igjen sa hun. Jeg sa at dette er en missforståelse,  men hun sa at det vil hun ikke høre en forklaring på og kuttet tvert. 

Senere kommenterte hun negativt hver gang hun forsto jeg skrev i ett innlegg. Men uansett: hun kjente meg ikke i virkeligheten og jeg kjente ikke henne. Så ingen av oss kan bedømme hverandre deretter. Vi skrev med anonyme brukere begge to. 

Anonymkode: 04e3b...8fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Moderatorene har jo også mulighet til å ha flere brukere, så det kan godt være at det er moderator man har diskutert med i en debatt (uten å vite at det er en moderator) som har fått ett horn i siden til deg, og som derfor kaster deg ut på syltynt grunnlag. 

 

Anonymkode: b2b84...c3b

Tror du overvurdere dem. Har vært moderator før en gang i tiden, og etter å ha sittet og moderert i 3-4 timer er det siste man orket var å være privatbruker på samme forumet.

Anonymkode: ff4da...81b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tror du overvurdere dem. Har vært moderator før en gang i tiden, og etter å ha sittet og moderert i 3-4 timer er det siste man orket var å være privatbruker på samme forumet.

Anonymkode: ff4da...81b

Jag kjenner ett par moderatorer etter å ha vært på KG treff opp gjennom årene, og vet ihvertfall om minst 3 som diskuterer mye under andre navn.

Anonymkode: b2b84...c3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

På generelt grunnlag er det flere merkelige utestenginger på kg. Slev om flesteparten sikkert er innafor. 

Anonymkode: ff31c...126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jag kjenner ett par moderatorer etter å ha vært på KG treff opp gjennom årene, og vet ihvertfall om minst 3 som diskuterer mye under andre navn.

Anonymkode: b2b84...c3b

Da så, visste ikke at disse treffene foregikk enda, var på noen for mange herrens år siden.

Anonymkode: ff4da...81b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jag kjenner ett par moderatorer etter å ha vært på KG treff opp gjennom årene, og vet ihvertfall om minst 3 som diskuterer mye under andre navn.

Anonymkode: b2b84...c3b

Jeg har fått med meg at moderatorer gjør seg "venner" med noen. Og de som blir "venner" med de tolererer de langt mer ifra. Det skal ikke mye til for en utestengelse fra Kg. Ikke etter min erfaring. 

Anonymkode: 04e3b...8fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg har fått med meg at moderatorer gjør seg "venner" med noen. Og de som blir "venner" med de tolererer de langt mer ifra. Det skal ikke mye til for en utestengelse fra Kg. Ikke etter min erfaring. 

Anonymkode: 04e3b...8fe

Yep, det stemmer.

Anonymkode: b2b84...c3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Yep, det stemmer.

Anonymkode: b2b84...c3b

Ja for jeg leste at noen av de som jeg synes var riktig så frekke skrev som venner i tråder med moderatorene. 

Anonymkode: 04e3b...8fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Yep, det stemmer.

Anonymkode: b2b84...c3b

Og dermed blir det nok litt forskjellsbehandling selv om moderatorene hevder at de følger kun  regelskjema. 

Anonymkode: 04e3b...8fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...