Gå til innhold

Hvor gammel tror du at du ser ut som?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er ca 45 år. Noen sier at jeg ser ut som 38. Vet ikke om de sier det for å være snill. Men jeg synes selv at jeg ser ut deretter selv. 

Er litt redd for å se eldre ut for tiden. Jeg har fortsatt mørkt hår men ser noen få grå hårstrå innimellom i håret. Huden ser bra ut fortsatt men må innrømme at jeg er redd for å se gammel ut. 

Ingen spør meg om legitimasjon heller når jeg kjøper noe som krever legitimasjon pga alder. Men det forventer jeg heller ikke.  

Hva med deg? 

Anonymkode: 82a46...9cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror jeg ser ut ca. som min alder, selv om jeg enkelte ganger innbiller meg at jeg ser yngre ut enn mine jevnaldrende ;).

 

Uansett er det mye viktigere for meg å være frisk og sprek enn å se ung ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ekstra skrev (25 minutter siden):

Tror jeg ser ut ca. som min alder, selv om jeg enkelte ganger innbiller meg at jeg ser yngre ut enn mine jevnaldrende ;).

 

Uansett er det mye viktigere for meg å være frisk og sprek enn å se ung ut.

Ja enig med deg :) . Jeg vet ikke helt hvor gammel jeg ser ut som. Men jeg innbiller meg nok at jeg ser ung ut fortsatt. Helsen er viktigst. Enig :)

Anonymkode: 82a46...9cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er ca 45 år. Noen sier at jeg ser ut som 38. Vet ikke om de sier det for å være snill. Men jeg synes selv at jeg ser ut deretter selv. 

Er litt redd for å se eldre ut for tiden. Jeg har fortsatt mørkt hår men ser noen få grå hårstrå innimellom i håret. Huden ser bra ut fortsatt men må innrømme at jeg er redd for å se gammel ut. 

Ingen spør meg om legitimasjon heller når jeg kjøper noe som krever legitimasjon pga alder. Men det forventer jeg heller ikke.  

Hva med deg? 

Anonymkode: 82a46...9cc

Jeg er 50+ og trodde jeg så en del yngre ut. Helt til vi tok nye ansatte-portretter på jobben for noen uker siden. Blæææhhh... Men det går fint - skrotten fungerer stort sett rimelig greit så da er jeg fornøyd. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Sånne tråder kommer jevnlig og det vi alle har til felles er at vi alle ser yngre ut enn våre jevnaldrende. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (4 minutter siden):

Sånne tråder kommer jevnlig og det vi alle har til felles er at vi alle ser yngre ut enn våre jevnaldrende. 😂

Ja, 90 % av oss gjør vel det? :P

 

Rettelse - alle ANDRE tror det, det er jo bare jeg som gjør det.... eller? :o;) 

Endret av Ekstra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
Ekstra skrev (5 minutter siden):

Ja, 90 % av oss gjør vel det? :P

 

Rettelse - alle ANDRE tror det, det er jo bare jeg som gjør det.... eller? :o;) 

Jeg kan underskrive på at det er helt riktig at du gjør det 😘😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (3 minutter siden):

Jeg kan underskrive på at det er helt riktig at du gjør det 😘😊

Det var ironi. Jeg vet godt at jeg ikke ser spesielt ung ut for alderen :). Selv om det i mine øyne hjelper litt å ha ok holdning, kle seg relativt moderne og unngå pensjonistsveis.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Ekstra skrev (5 minutter siden):

Det var ironi. Jeg vet godt at jeg ikke ser spesielt ung ut for alderen :). Selv om det i mine øyne hjelper litt å ha ok holdning, kle seg relativt moderne og unngå pensjonistsveis.

 

Men jeg mente det :)

Stilen er viktig ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flaut å si det samme som 99%, men jeg føler jeg ser litt yngre ut enn jeg er. I alle fall synes jeg at mange på min alder ser eldre ut meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror jeg ser ut ca 10 år yngre enn jeg er.

Husker jeg kjøpte alkohol en gang og vekteren så ut som hun trodde jeg skulle ta alkoholen og løpe ut derifra virket ikke som hun trodde jeg kunne være gammel nok :P Ikke at hun hadde hatt sjangs uansett da er raskt til bens ;) 

Anonymkode: 9a77e...5da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror jeg ser ut ca det jeg er. Jeg har slanket meg masse, så jeg ser mer ut som da jeg var ung og tynnere, men håret gråner litt og male pattern baldness har for lengst satt inn.

Anonymkode: e19bb...000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har opplevd noen som tror jeg er eldre enn jeg er, og noen som tror jeg er yngre.  Jeg forstår ikke diskusjonene på dol om å bli gammel.  Jeg er redd for å miste helsa, men er stolt av rynker og grå hår.  Jeg har til og med hvitt hår og det kan gjøre at jeg ser eldre ut, men jeg har en fantastisk fin farge og er stolt av det.

Anonymkode: 142c8...c14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke. Folk har pleid å gjette fra sånn 24-30 år. Ikke så ofte så mye som 30 da. Er akkurat 30 år. Kanskje det er fordi jeg ikke bruker sminke og har en litt ungdommelig stil. Vet ikke hva jeg selv synes. Noen ganger føler jeg at jeg ser eldre ut (når jeg er sliten og ikke ordner meg i det hele tatt), mens andre ganger føler jeg at jeg ser yngre ut. +/- fem år på hva folk tror jeg er, er jo uansett ikke så mye. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg ser ca ut som alderen min nå for tida. Det skjer fortsatt at noen blir overrasket fordi de trodde jeg var yngre, men det der skjer sjeldnere og sjeldnere. Jeg er redd jeg er innhentet av alderen, i alle fall utseendemessig. Inni er jeg nesten som før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alle her inne tror jo de ser yngre ut enn de er.. 

Men det kan kanskje ha med at når man gjetter alderen på folk så trekker man alltid fra noen år for sikkerhets skyld for å ikke såre. 

Anonymkode: c5dea...71a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...