Gå til innhold

Hjep med skolegang? Psykisk syk

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en snart 20 år gammel jente som har vært innlagt i litt over et år på forskjellige steder for depresjon, angst , spiseforstyrrelse og selvmordsfare. Dette har gjort slik at jeg ligger to år etter med skolen. Problemet nå er at jeg ikke klarer å begynne på skolen igjen...

Jeg har prøvd å gå på skolen noen dager, men løsningen for å klare å holde ut er blitt selvskading.

Dette kommer av at jeg har angst for å møte andre, spesielt på en skole, med ungdommer...

Det var en som sa til meg at hun mente jeg hadde rett på privat undervisning? Er det riktig?

Jeg går nå til behandleren min 1 gang i uken. Fysio 2 ganger i uken og legen hver 3 uke...

Går på antidepressive...

Takknemlig for svar!

Beijo

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/46104-hjep-med-skolegang-psykisk-syk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

I Bergen er det en videregående skole som er eksklusiv for folk som har/har hatt psykiske problemer, og som har vært tilknyttet psykiatrisk sykehus da de var syke. De har elever med stor aldersspredning, og små klasser.

Hei!

Tusen takk for svar!

Vet du hvilken skole det er, hva den heter?

Bor i Bergen jeg...

Beijo

Hei!

Tusen takk for svar!

Vet du hvilken skole det er, hva den heter?

Bor i Bergen jeg...

Beijo

Det er Bergen Katedralskole. De har en egen avdeling som heter Kyrre skole (de to skolene ble slått sammen for et par år siden, men ligger separat enda).

Det er vel søknadsfrister og sånt snart. Sjekk med sykehuset du, de har sikkert info.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...