Gå til innhold

Noen som vet?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Ekstra skrev (14 minutter siden):

Å snakke med "klarsynte" er bare å kaste bort penger.

Det var ikke det, hun traff spikeren på hodet. Sa bare jeg ville vite om situasjonen min nå, hun gikk rett på energier. Det er jo det jeg sier til alle at jeg tiltrekker meg og kjenner andres energier osv. Men det er jo liksom vrangforestillinger, nei det er ikke det. Fikk noen råd som jeg har en intensjon om å følge, jeg kom til å klare å stenge av sa hun...måtte bare ikke gi meg. Hun sa masse om dette og familien som jeg sliter med å sette grenser for, det kunne ikke hun vite. Hun kunne ikke vite at jeg tiltrekker meg energier, det kunne vært hvem som helst som ringte henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Det var ikke det, hun traff spikeren på hodet. Sa bare jeg ville vite om situasjonen min nå, hun gikk rett på energier. Det er jo det jeg sier til alle at jeg tiltrekker meg og kjenner andres energier osv. Men det er jo liksom vrangforestillinger, nei det er ikke det. Fikk noen råd som jeg har en intensjon om å følge, jeg kom til å klare å stenge av sa hun...måtte bare ikke gi meg. Hun sa masse om dette og familien som jeg sliter med å sette grenser for, det kunne ikke hun vite. Hun kunne ikke vite at jeg tiltrekker meg energier, det kunne vært hvem som helst som ringte henne. 

Tiltrekker deg energier? Hva betyr det? Hvordan fungerer det?

Anonymkode: 777f0...9ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tiltrekker deg energier? Hva betyr det? Hvordan fungerer det?

Anonymkode: 777f0...9ed

Jeg har gjort det hele livet, du kan jo lese om empater hvis du vil vite mer. Men jeg tar inn andres negative energier, blir nesten den andre personen og det er ikke bare en heller men flere personer. Så det blir bare et eneste virrvarr inni meg. Det at jeg er så utmattet og ikke klarer noe kom av andres energier sa hun, det var spot on. Så det er nok ikke bare blodtrykket som plager meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Worrisome Plenty skrev (33 minutter siden):

Se den episoden på folkeopplysningen der de testet klarsynte. Så får du se hvilke triks de bruker. Det er triks, bare fusk og fanteri. Og noen som prøver og treffer fordi de spiller på empati, men ingen klarte de oppgavene de ble satt til.

 

https://tv.nrk.no/se?v=KMTE50009715&t=13s

 

Hun her klarte oppgaven strålende og hun gjorde noe med chakraene mine og blodtrykket har gått litt opp, får se om det varer. Hun kunne ikke fikse dette sa hun, det måtte jeg gjøre selv og det er jeg klar over. Alt jeg går og bærer på nå er ikke mitt, og det stemmer. Jeg tenker mye på andre og tiltrekker meg deres energi, får finne andre ting å tenke på. 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty
stjernestøv skrev (14 minutter siden):

Hun her klarte oppgaven strålende og hun gjorde noe med chakraene mine og blodtrykket har gått litt opp, får se om det varer. Hun kunne ikke fikse dette sa hun, det måtte jeg gjøre selv og det er jeg klar over. Alt jeg går og bærer på nå er ikke mitt, og det stemmer. Jeg tenker mye på andre og tiltrekker meg deres energi, får finne andre ting å tenke på. 

Og dette gjorde hun gratis? Da er det jo snilt, men sikkert ikke lurt av henne å "hjelpe" deg åndelig når du sliter psykisk. Og å gjøre din sykdom til New Age-aktige greier. Det blir litt som når de før drev ut onde ånder i katolske kirker, eller lignende. Eller måtte du betale? Da er hun jo ikke så uskyldig lengre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
Worrisome Plenty skrev (5 minutter siden):

Og dette gjorde hun gratis? Da er det jo snilt, men sikkert ikke lurt av henne å "hjelpe" deg åndelig når du sliter psykisk. Og å gjøre din sykdom til New Age-aktige greier. Det blir litt som når de før drev ut onde ånder i katolske kirker, eller lignende. Eller måtte du betale? Da er hun jo ikke så uskyldig lengre? 

Måtte betale ja, hun lever jo av dette så det er bare naturlig. Men det er jo ikke noe "psykisk", det er jo det jeg alltid har sagt. Mye av det som er inni meg er ikke mitt, hun kunne til å med se at jeg ble helt utmattet av å være på butikken. Energier! Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre ang psykiatrien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty
stjernestøv skrev (6 minutter siden):

Måtte betale ja, hun lever jo av dette så det er bare naturlig. Men det er jo ikke noe "psykisk", det er jo det jeg alltid har sagt. Mye av det som er inni meg er ikke mitt, hun kunne til å med se at jeg ble helt utmattet av å være på butikken. Energier! Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre ang psykiatrien. 

Den dagen de får en blind til å se, ved hjelp av healing skal jeg begynne å tro på det overnaturlige. Å lese en person som søker trøst er veldig lett. Hadde du ringt meg og ikke visst noe om meg, så kunne jeg lest deg nesten like godt som denne personen du betalte. Det er massevis av dokumentarer om hvordan disse opererer for å virke synske. Det er kjente triks, de fisker etter info. Du høres trist ut også sier de du sliter eller noe lignende, også baller det på seg.

 

Om du slutter i psykiatrien så gjør du det, men jeg tror ikke du blir noe lykkeligere av den grunn. Men dette virker å være en evig kamp for deg. Det er synd, for medisiner kunne hjulpet deg. Men det krever tid å venne seg til de. Metopropol var tydeligvis ikke det rette for deg, men det er du jo snart ferdig med. Du røyker og har kanskje astma, det kan gjøre att du får litt værre pust enn vanlig, dette kan forklare at du ikke føler deg helt i 100. Har en klarsynt foreslått at du slutter å røyke? Ville du i så fall hørt på den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Worrisome Plenty skrev (3 minutter siden):

Den dagen de får en blind til å se, ved hjelp av healing skal jeg begynne å tro på det overnaturlige. Å lese en person som søker trøst er veldig lett. Hadde du ringt meg og ikke visst noe om meg, så kunne jeg lest deg nesten like godt som denne personen du betalte. Det er massevis av dokumentarer om hvordan disse opererer for å virke synske. Det er kjente triks, de fisker etter info. Du høres trist ut også sier de du sliter eller noe lignende, også baller det på seg.

 

Om du slutter i psykiatrien så gjør du det, men jeg tror ikke du blir noe lykkeligere av den grunn. Men dette virker å være en evig kamp for deg. Det er synd, for medisiner kunne hjulpet deg. Men det krever tid å venne seg til de. Metopropol var tydeligvis ikke det rette for deg, men det er du jo snart ferdig med. Du røyker og har kanskje astma, det kan gjøre att du får litt værre pust enn vanlig, dette kan forklare at du ikke føler deg helt i 100. Har en klarsynt foreslått at du slutter å røyke? Ville du i så fall hørt på den?

Ok. Jeg velger å tro på de seriøse av dem. 

Tar en liten dose risperdal nå, det kan kanskje stenge meg litt igjen og gjør det det er jeg glad for det. Hun snakket for det meste i ett sett, jeg bare sa hm og ja så dette var ikke noe lureri. Har ikke astma, tok pusteprøve som var fin og de målte oksygen nivået i blodet og lyttet på lungene mine. Hjelperne mine maser stadig om at jeg må slutte å røyke, jeg sier at det ikke er så lett og de dømmer meg ikke. Det er mitt liv, de er der for å hjelpe meg på rett vei. Jeg gjør ikke alt de sier til meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Ok. Jeg velger å tro på de seriøse av dem. 

 

Det er din rett. Tro er heller ikke ett valg. Så tror du fast på dette kan ikke noen overtale deg til vitenskapsbasert kunnskap.

Du er jo i hvert fall snill og harmløs. Snillere enn meg faktisk. Når jeg blir paranoid tenker jeg stygt om folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Worrisome Plenty skrev (Akkurat nå):

Det er din rett. Tro er heller ikke ett valg. Så tror du fast på dette kan ikke noen overtale deg til vitenskapsbasert kunnskap.

Du er jo i hvert fall snill og harmløs. Snillere enn meg faktisk. Når jeg blir paranoid tenker jeg stygt om folk.

Takk :) 

Tenker stygt om folk som er stygge (ikke utseende altså), men det er ikke bra det heller selv om det jeg tenker er sannheten. What goes around comes around. Love and light er bedre, ber Gud om å sende folk lys og kjærlighet i kveldsbønnen min. Folk jeg ikke liker så godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Worrisome Plenty skrev (27 minutter siden):

Den dagen de får en blind til å se, ved hjelp av healing skal jeg begynne å tro på det overnaturlige. Å lese en person som søker trøst er veldig lett. Hadde du ringt meg og ikke visst noe om meg, så kunne jeg lest deg nesten like godt som denne personen du betalte. Det er massevis av dokumentarer om hvordan disse opererer for å virke synske. Det er kjente triks, de fisker etter info. Du høres trist ut også sier de du sliter eller noe lignende, også baller det på seg.

 

Om du slutter i psykiatrien så gjør du det, men jeg tror ikke du blir noe lykkeligere av den grunn. Men dette virker å være en evig kamp for deg. Det er synd, for medisiner kunne hjulpet deg. Men det krever tid å venne seg til de. Metopropol var tydeligvis ikke det rette for deg, men det er du jo snart ferdig med. Du røyker og har kanskje astma, det kan gjøre att du får litt værre pust enn vanlig, dette kan forklare at du ikke føler deg helt i 100. Har en klarsynt foreslått at du slutter å røyke? Ville du i så fall hørt på den?

Og jeg trenger vel ikke trøst? Jeg trenger sannheten, og jeg høres sletts ikke trist og deprimert ut selv om jeg kan være det. Jeg har en rolle her i livet, og med den rollen følger det med å smile og late som om jeg har det bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty
stjernestøv skrev (18 minutter siden):

Og jeg trenger vel ikke trøst? Jeg trenger sannheten, og jeg høres sletts ikke trist og deprimert ut selv om jeg kan være det. Jeg har en rolle her i livet, og med den rollen følger det med å smile og late som om jeg har det bra. 

Jeg tror ingen som ringer dyre alternative tjenester gjør det fordi de har det bra. Det er ett forsøk på å dempe noe. Jeg hadde en kamerat som ringte en healer for å bli kvitt sitt handicap. Og damen han ringte til healet han. Det førte ikke frem. Men selv om det ikke funket betalte han giroen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
Worrisome Plenty skrev (4 minutter siden):

Jeg tror ingen som ringer dyre alternative tjenester gjør det fordi de har det bra. Det er ett forsøk på å dempe noe. Jeg hadde en kamerat som ringte en healer for å bli kvitt sitt handicap. Og damen han ringte til healet han. Det førte ikke frem. Men selv om det ikke funket betalte han giroen.

Jeg følte meg i hvert fall forstått i dag og det var godt, hun hadde opplevd det samme selv. Og jeg ba visjon norge helbrede min bror, det skjedde ikke. Men sikkert fordi jeg ikke betalte et øre hehe :D Man må så får å få der. 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt healet selv. Han fikset nakken min uten at jeg engang hadde nevnt til noen at jeg hadde vondt i nakken i årevis

så snakket jeg med en klarsynt som så masse ting hun ikke kunne vite og var veldig treffsikker

jeg gikk på en smell etter dette fordi jeg skjønte at det er mer mellom himmel og jord

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Marye skrev (2 minutter siden):

Har blitt healet selv. Han fikset nakken min uten at jeg engang hadde nevnt til noen at jeg hadde vondt i nakken i årevis

så snakket jeg med en klarsynt som så masse ting hun ikke kunne vite og var veldig treffsikker

jeg gikk på en smell etter dette fordi jeg skjønte at det er mer mellom himmel og jord

 

Jeg har alltid visst at det er mer mellom himmel og jord, og har truffet en del fine alternative folk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (På 10.6.2021 den 18.21):

Jeg tar en lav dose metoprolol...25 mg som legen sa jeg kunne slutte på. Men var usikker på om jeg måtte trappe ned? Noen som vet? @ISW? Sykepleieren skulle spør legen men har ikke fått svar, og har tatt en halv tablett men blodtrykket er like lavt. Klarer ikke gå på trening når jeg er så svimmel, prøver meg på små turer men det blir ikke så langt. 

Du kan være ganske sikker på at 25 mg metoprolol ikke senker blodtrykket i nevneverdig grad. Betablokkere senker ikke et normalt blodtrykk, men senker et høyt blodtrykk som følge av adrenalin i kroppen. 

Hold deg godt hydrert i varmen, spis regelmessige små måltider og gjerne litt salt. Hvis du blir svimmel når du reiser deg kan kompresjonsstrømper hjelpe i varmen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
ISW skrev (1 minutt siden):

Du kan være ganske sikker på at 25 mg metoprolol ikke senker blodtrykket i nevneverdig grad. Betablokkere senker ikke et normalt blodtrykk, men senker et høyt blodtrykk som følge av adrenalin i kroppen. 

Hold deg godt hydrert i varmen, spis regelmessige små måltider og gjerne litt salt. Hvis du blir svimmel når du reiser deg kan kompresjonsstrømper hjelpe i varmen. 

Det tenkte faktisk jeg og, men legen mener jo det lave blodtrykket kommer av metoprolol? Har mine tvil jeg altså, men hun klarsynte jeg snakket med i dag sa jeg måtte spise nok. Hun visste jo ikke at jeg er på slankekur. 

Har masse åreknuter da, leste det kunne være en årsak? Og hvorfor trappe ned på 25 mg? Det er jo så lite, skjønner meg ikke på dem. Kanskje kjøpe meg sånne strømper da, svimer jo rundt hele dagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (3 minutter siden):

Det tenkte faktisk jeg og, men legen mener jo det lave blodtrykket kommer av metoprolol? Har mine tvil jeg altså, men hun klarsynte jeg snakket med i dag sa jeg måtte spise nok. Hun visste jo ikke at jeg er på slankekur. 

Har masse åreknuter da, leste det kunne være en årsak? Og hvorfor trappe ned på 25 mg? Det er jo så lite, skjønner meg ikke på dem. Kanskje kjøpe meg sånne strømper da, svimer jo rundt hele dagen. 

Kombinasjonen slanking og varme kan gjøre mange svimle. Når du slanker deg tapper du også kroppen for væske. Det er bra å slanke seg hvis man trenger det, men det er viktig at du får i deg nok salter og væske. Spesielt om sommeren. 

Når blodet hoper seg opp i venesystemet (også ved åreknuter) fjernes det jo fra den effektive sirkulasjonen. Jeg ville absolutt investert i noen kompresjonsstrømper for å presse blodet tilbake til hjertet/kroppens sirkulasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
ISW skrev (2 minutter siden):

Kombinasjonen slanking og varme kan gjøre mange svimle. Når du slanker deg tapper du også kroppen for væske. Det er bra å slanke seg hvis man trenger det, men det er viktig at du får i deg nok salter og væske. Spesielt om sommeren. 

Når blodet hoper seg opp i venesystemet (også ved åreknuter) fjernes det jo fra den effektive sirkulasjonen. Jeg ville absolutt investert i noen kompresjonsstrømper for å presse blodet tilbake til hjertet/kroppens sirkulasjon. 

Ok. Takk. Har faktisk vært kaldt her i dag 😮 Drikker mye lettbrus og nå litt saft uten sukker. 

Ja får vel kjøpt det på apoteket?

Men tror du det er noe farlig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...