Gå til innhold

Pride-flagget heises på et norsk militært fartøy


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Nicklusheletida skrev (4 minutter siden):

Kan man ikke bare være homofil uten å lage så mye styr ut av det ? Det blir litt mye. 

Helt enig. Folk får bare oppføre seg normalt så får de nok respekt.

Dette har bare motsatt effekt.

Man leather outfit Editorial Stock Photo - Stock Image | Shutterstock

Pin on In Love with Berlin

 

Anonymkode: caeb0...599

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida skrev (17 minutter siden):

Kan man ikke bare være homofil uten å lage så mye styr ut av det ? Det blir litt mye. 

Det er nettopp det. Det har blitt så mye styr.   Det var mye mindre styr før. Mine homofile venner lager veldig lite styr ut av det. Tror det har blitt mye mer styr blant de som er unge nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og her ser man i hvilke grupper som har problemer med homofili. Tviler på at flagging endrer noe på dette.

(graf fra Aftenposten)

201973178_10159072897585499_148874429224
 

Anonymkode: caeb0...599

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Frihet er et nøkkelord i pride. De er så opptatt av frihet. Samtidig blir andre kneblet til taushet. Man er ikke fri til å føle eller mene hva man vil om pride. Noen sier de føler seg litt støtt av all nakenhet og fokus på sex. Da får man stygge kommentarer. Man får ikke lov å føle ubehag, man har ikke frihet til å føle. Derfor må folk si utad noe annet enn hva de føler av frykt for å bli stemplet som moralist og homofob.. Kjærlighet er et annet nøkkelord i pride. Da jeg slo opp i min dagsavis her en dag ble jeg  møtt av 60 bilder av nakne mennesker som hadde sex. Menn med menn, kvinner med kvinner og kvinner og menn i alle slags stillinger. Jeg sier ikke til noen at jeg synes det var litt drøyt, de som har sagt noe om saken blir kalt motstandere av kjærlighet.  Er sex , lyst og kåthet blitt det eneste ordet for kjærlighet nå?. Kjærlighet er så viktig og så vakkert og så mye mer og jeg er lei av måten noen bruker dette ordet for å få gjennomslag for sin sak. 

Anonymkode: a0315...7a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...