Gå til innhold

Ferielistene : jobbing 6 dager i uken , kun sene vakter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
laban skrev (3 timer siden):

Og derfor sier du fra neste gang det skal fordeles vakter i ferietiden, i stedet for å si at det er greit og grue deg i ettertid. Ledere er ikke tankelesere, særlig ikke hvis de har minst én av følgende egenskaper: Mann, litt lat, ikke spesielt godt utviklede sosiale antenner, ikke spesielt glad i personaladministrasjon. 

Men enig med deg. Skal heretter si tidlig ifra. 

Anonymkode: 1017d...b79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Såklart men jeg mener at leder burde normalt sett tenke på alder og hvor lenge vedkommende har vært ansatt når de fordeler vaktene.

Joda, men nå vet du at ikke lederen din tenker sånn. Da må du ikke si at det er greit når du blir spurt rett ut, for da gir du jo inntrykk av at alt er i orden. Noen må ha ting i klartekst med ganske store bokstaver, ref. de egenskapene jeg listet opp ovenfor. Dette er arbeidslivet, ikke vennetjenester eller familieforhold. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laban skrev (På 22.6.2021 den 9.55):

Og derfor sier du fra neste gang det skal fordeles vakter i ferietiden, i stedet for å si at det er greit og grue deg i ettertid. Ledere er ikke tankelesere, særlig ikke hvis de har minst én av følgende egenskaper: Mann, litt lat, ikke spesielt godt utviklede sosiale antenner, ikke spesielt glad i personaladministrasjon. 

*LOL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Anonym 2
AnonymBruker skrev (På 15.6.2021 den 23.19):

Har sett på ferielistene i sommer. Jeg har ikke ferie før i august og ser at jeg skal jobbe senvakt 6 dager i uken i hele juli mens noen av kollegaene er på ferie. Jeg har egentlig nok med de vaktene som jeg har nå. Jobber 4 dager i uken og for meg er det nok for tre av de er sene til klokka 20. Nå blir det å jobbe i hele juli 6 dager til klokken 20 hele måneden. Hadde du sagt ifra at du synes det ble for mye til sjefen? Eller hadde du bitt tennene sammen eller jobbet de uten problem? 

Anonymkode: 1017d...b79

Jeg fikk også mye flere vakter i juli, siden jeg har ferie i August.  Jeg jobber natt og fikk 3 og fire netter etter hverandre med bare en natt fri i mellom. På slutten får jeg 2 nattevakter og to kveldsvakter etter det. Jeg biter tennene sammen og går vaktene. Jeg har godkjent det egentlig   så jeg får ikke gjort så veldig mye med det. Men jeg gleder meg til August. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Anonym 2 skrev (På 12.7.2021 den 4.38):

Jeg fikk også mye flere vakter i juli, siden jeg har ferie i August.  Jeg jobber natt og fikk 3 og fire netter etter hverandre med bare en natt fri i mellom. På slutten får jeg 2 nattevakter og to kveldsvakter etter det. Jeg biter tennene sammen og går vaktene. Jeg har godkjent det egentlig   så jeg får ikke gjort så veldig mye med det. Men jeg gleder meg til August. 

Jeg fikk fikset det etter å ha pratet med sjefen. Veldig glad :)

Anonymkode: 1017d...b79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonym 2
AnonymBruker skrev (På 13.7.2021 den 10.27):

Jeg fikk fikset det etter å ha pratet med sjefen. Veldig glad :)

Anonymkode: 1017d...b79

Så bra😊 jeg får heller glede meg til lønna kommer 🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...