Gå til innhold

Hvorfor skal vi ikke kunne snakke om selvmordstanker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Tror det er en fordel at en kan ha mulighet til å skrive åpent om selvmordstanker. Mange har slike tanker og ingen å si det til noen. Ved å ha forum der en kan skrive om det,  er det en måte å få følelsene ut. 

Jeg tror ikke slike tråder trigger at personer gjør det. Jeg vet om ikke om det ble flere selvmord etter ari behn, noe som fikk veldig mye oppmerksomhet. 

Anonymkode: 0e45a...e48

Igjen er den gyldne middelvei det beste, vil jeg tro. Fullstendig forbud er ikke bra for den som har det vanskelig og for mye åpenhet og eksponering er ikke positivt for noen. Jeg synes man har en fin linje på dette her på DOL og berømmer @admin for å håndtere det på en god måte :) Jeg har også forståelse for at en ser seg nødt til å stenge tråder (om selvmord og selvdestruktiv adferd) og jeg synes det er bra at det gis begrunnelse for avgjørelse for stenging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...