AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 Del Skrevet 27. juni 2021 ei. Lurer på om noen har erfaring ovitrelle ? Er på 5 sprøyta nå kombinert med Letrozol, men fortsatt ingen resultater blir litt fortvilet. Har normal syklus, mellom 25-30 dager. Vi har samme rutine hver måned, Jeg går til gynekolog 12 dag etter mens, Da tar vi ultralyd, og jeg blir fortalt at "åpningen" er godt over normalt, får utdelt sprøyta og da prøver vi igjen. Min mann har sjekket seg og der ser alt greit ut, i tillegg har det vist positiv utslag på eggløsningstest. Noen som kan jeg gi meg råd, føler jeg trenger å høre noe nå. Nå har jeg fått mens igjen og jeg føler ovitrelle behandlingen er bortkasta tid og penger 😕 muligens jeg tar feil. derfor ønsker jeg å høre om noen har vært borti flere runder med ovitrelle ? Håper på svar ! Anonymkode: b0d88...f7a 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/461521-noe-erfaring-med-ovitrelle/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.