Gå til innhold

Skjer det noe fint denne uka?


påskelilje

Anbefalte innlegg

påskelilje

Hva ser du frem til denne uka?

Her er mine ting:

* Eldstemann kommer hjem fra ferie i morgen! Vi er på Vestlandet nå, og han kommer først hit og er sammen med oss her noen dager, så blir han med hjem til Sørlandet til helga. Han har ikke vært hjemme siden jul nå.

* Det er varmt og deilig her, og jeg håper vi får til en strandtur i ettermiddag. Hadde det i går, og det var SÅ deilig å sole seg og bade!

* Vi holder på å pusse opp noen rom her vi er nå, og jeg gleder meg til vi er ferdige og kan sette på plass møbler 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fint vær hele uka, ser det ut som😎 Kveldsbad og familiebesøk fra vest, gleder meg til å bli kjent med et fadderbarn som er født under pandemien.

Tror det blir en fin uke😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
emilie321 skrev (10 timer siden):

Skal ut å spise med en jeg kjenner.  Ellers blir det en helt rolig uke, men det er helt greit. 

Så koselig å gå ut og spise! Vi gjorde det på datteras bursdag for et par uker siden, og det var SÅ fint! Veldig lenge siden sist pga korona. Kos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
frosken skrev (6 timer siden):

Fint vær hele uka, ser det ut som😎 Kveldsbad og familiebesøk fra vest, gleder meg til å bli kjent med et fadderbarn som er født under pandemien.

Tror det blir en fin uke😀

Høres deilig ut! Yngstejenta og jeg har badet to ganger i dag 😊 Det er sikkert 25 grader i det vannet 😮😄

Ser at jeg skrev at eldstemann kommer hjem FRA ferie. Det gjør han jo ikke - han kommer jo hjem PÅ ferie 😄 Ikke så lett å venne seg til nye proposisjoner når ungene har flyttet hjemmefra! Vi får bare én uke sammen nå i sommer. Det er jo ikke så mye, men jeg skal ta godt vare på hvert eneste minutt ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (13 minutter siden):

Så koselig å gå ut og spise! Vi gjorde det på datteras bursdag for et par uker siden, og det var SÅ fint! Veldig lenge siden sist pga korona. Kos deg!

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har min første ferieuke og er på Norgesferie til to byer jeg aldri har vært i før. Vi er heldige med været, så jeg er foreløpig veldig fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
laban skrev (2 timer siden):

Jeg har min første ferieuke og er på Norgesferie til to byer jeg aldri har vært i før. Vi er heldige med været, så jeg er foreløpig veldig fornøyd.

Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
kupton skrev (21 minutter siden):

Farfardag i morgen med bading med to blide jenter 🥰

Det høres fint ut!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
kupton skrev (33 minutter siden):

Farfardag i morgen med bading med to blide jenter 🥰

Herlig! Jeg skal kanskje på stevne og kose meg i morgen, det gleder jeg meg til ❤️

Anonymkode: 3a9f8...20f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Vi kom hjem sent mandag kveld etter 14 dagers Norgesferie. Det har vært helt fantastisk og værgudene har vist seg fra sin beste side. For et vakkert land vi bor i. 🥰

I går brukte vi dagen til å vaske klær og ordne til på terrassen. Måtte kaste noen blomster som var døde og kjøpe nytt. I dag har vi tatt det veldig med ro . Kost oss på terrassen for det meste. 

Nå har vi 1,5 uke igjen av ferien og tenkte bruke den på å leke turister i egen by. Skal ha en liten markering her på lørdag  av yngstejenta som fylte 20 mens vi var bortreist. Da kommer besteforeldrene på dagsbesøk.  

Jeg gleder meg til høstkveldene også. De skal jeg bruke til å lage minnealbum ut av alt det fine vi har sett og opplevd i ferien. Har tatt tusenvis av bilder, så det blir en stor " jobb" jeg har forran meg med å prøve å velge ut riktige bilder, men en lystbetont jobb 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobber denne uka, så jeg gleder meg mest til fredag, da ferien starter for alvor 🙂 Og så gleder jeg meg til å ha venner på besøk i kveld - har ikke truffet dem på ett år cirka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hattifnattus

Jeg skal på helgebesøk til søsteren min, det ser jeg  veldig frem til. Så går turen videre til sørlandet hvor jeg blir i et par uker☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer egentlig ikke så mye. Får kanskje besøk av vennen min i dag. Utover det er jeg så utmattet at jeg klarer ikke stort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

I dag skraper og pusser jeg ei gammel dobbeltdør på et over hundre år gammelt hus. Masse utskjæringer og krinkler og kroker - et skikkelig tålmodighetsarbeid! Men det er fint 💚 Jeg nyter rolig og fredelig arbeid og gleder meg til å få dørene fine og nymalte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (16 minutter siden):

I dag skraper og pusser jeg ei gammel dobbeltdør på et over hundre år gammelt hus. Masse utskjæringer og krinkler og kroker - et skikkelig tålmodighetsarbeid! Men det er fint 💚 Jeg nyter rolig og fredelig arbeid og gleder meg til å få dørene fine og nymalte!

Så flink du er😊

I går hadde jeg besøk av dattera og da storkoste jeg meg.  I dag ringte turvenninnen min for å dra meg med på en liten gåtur og det gjorde så godt. Og i morgen skal jeg ut å spise med en bekjent. Det gleder jeg meg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Glitter skrev (1 minutt siden):

Jeg har besøk av ungene nå. De skal være her til i morgen. Skal snart lage bananpannekaker.

Å, så fint ❤ Ønsker deg en fin kveld og en fin dag i morgen sammen med dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...