Gå til innhold

Skjer det noe fint denne uka?


påskelilje

Anbefalte innlegg

påskelilje skrev (16 minutter siden):

Å, så fint ❤ Ønsker deg en fin kveld og en fin dag i morgen sammen med dem!

Tusen takk. Første overnatting siden mai. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Traff en venninne jeg ikke har sett siden før ferien, alltid kjempekos! Hun holder på rydde og har funnet massevis av brev og lapper vi skrev til hverandre på vgs - herregud, vi lo så vi skrek! Vi har hatt vanvittig mye moro sammen siden vi møttes på ungdomsskolen og nå har vi rundet 50 med litt margin gitt. ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niomi

Jeg skal på biltur med min far også skal jeg forhåpentligvis møte en venninne jeg ikke har sett siden i fjor 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
emilie321 skrev (4 timer siden):

Så flink du er😊

I går hadde jeg besøk av dattera og da storkoste jeg meg.  I dag ringte turvenninnen min for å dra meg med på en liten gåtur og det gjorde så godt. Og i morgen skal jeg ut å spise med en bekjent. Det gleder jeg meg til.

Ja, jeg føler meg skikkelig flink! Holdt på fra 11 til 20.30, kun med to matpauser. Helt gåen i hendene. I morgen blir det visir, og kitting av vinduer (det har jeg aldri gjort før 🤪) etter en økt i hagen hjemme (det er planen i alle fall). Er litt arbeid med hus og hage til både oss selv og gamle foreldre,  men det gir stor glede å holde det fint ❤

Det høres ut som om dattera di og du har et veldig fint forhold! Er hun (helt) voksen? Vi har hatt besøk av sønnen på 22 i en uke, og det var SÅ fint! Døtrene mine er det mer krangling med, men jeg er jo glad i dem alle tre ❤❤❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Niomi skrev (1 time siden):

Jeg skal på biltur med min far også skal jeg forhåpentligvis møte en venninne jeg ikke har sett siden i fjor 🙂

Det høres fint ut! Nyt dagene sammen med dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Lillemus skrev (2 timer siden):

Traff en venninne jeg ikke har sett siden før ferien, alltid kjempekos! Hun holder på rydde og har funnet massevis av brev og lapper vi skrev til hverandre på vgs - herregud, vi lo så vi skrek! Vi har hatt vanvittig mye moro sammen siden vi møttes på ungdomsskolen og nå har vi rundet 50 med litt margin gitt. ❤️ 

Haha 😄😄😄 Veldig gøy å finne sånt og dele det! Herlig 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje skrev (6 minutter siden):

Ja, jeg føler meg skikkelig flink! Holdt på fra 11 til 20.30, kun med to matpauser. Helt gåen i hendene. I morgen blir det visir, og kitting av vinduer (det har jeg aldri gjort før 🤪) etter en økt i hagen hjemme (det er planen i alle fall). Er litt arbeid med hus og hage til både oss selv og gamle foreldre,  men det gir stor glede å holde det fint ❤

Det høres ut som om dattera di og du har et veldig fint forhold! Er hun (helt) voksen? Vi har hatt besøk av sønnen på 22 i en uke, og det var SÅ fint! Døtrene mine er det mer krangling med, men jeg er jo glad i dem alle tre ❤❤❤

Det er alltid hyggelig når dattera kommer, så jeg skjønner godt at du har kost deg når sønnen var på besøk. Ja, har et ganske bra forhold til dattera, men vi kan jo krangle litt vi og. Vi har så og si daglig kontakt (mest på messanger da)   Dattera er helt voksen og om en stund skal jeg få oppleve å få livets dessert🥰 Det gleder jeg meg til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
emilie321 skrev (13 minutter siden):

Det er alltid hyggelig når dattera kommer, så jeg skjønner godt at du har kost deg når sønnen var på besøk. Ja, har et ganske bra forhold til dattera, men vi kan jo krangle litt vi og. Vi har så og si daglig kontakt (mest på messanger da)   Dattera er helt voksen og om en stund skal jeg få oppleve å få livets dessert🥰 Det gleder jeg meg til. 

Å, så koselig ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (3 timer siden):

Traff en venninne jeg ikke har sett siden før ferien, …

Nå vet jeg hverken hvor lang ferie du har eller når den er, men det hørtes ikke kritisk lenge ut 😏

Endret av Ekstra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Ekstra skrev (50 minutter siden):

Nå vet jeg hverken hvor lang ferie du har eller når den er, men det hørtes ikke kritisk lenge ut 😏

Haha 😄 Det samme tenkte jeg 🤪😳😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (7 timer siden):

Nå vet jeg hverken hvor lang ferie du har eller når den er, men det hørtes ikke kritisk lenge ut 😏

Nei, det var vel 5-6 uker siden jeg traff henne sist, men det var vel ikke om det var noe kritisk som var tema i denne tråden? Poenget var jo at det var så trivelig å møte henne igjen. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...