AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 Del Skrevet 21. juli 2021 Hei, jeg 24 år gammel! Dette er noe jeg har opplevd fast i ca 3-5 år! (ikke seksuelt aktiv, eller vært hos gynekolog før) Hver gang jeg har mensen så får jeg alltid ganske vonde kramper i leggene mine. det er også i lår og hofte, men mest legger. Det starter som regel i lysken og går etterhvert ned til leggene mine som da også hovner opp. Når det gjelder menssmerter, typ kramping i mage, så skjer det som regel kun i løpet av de første 12 ish timer etter at mensen har startet. De pleier å være ganske milde, men det har hendt at jeg har måttet ta smertestillende. Det verste er krampene i leggene mine. Jeg opplever det kun når jeg har mensen og de varer som regel gjennom alle dagene med blødning. Har ikke problemer med å gå, men det merkes. Trening av lår og legger er uaktuelt når dette skjer pga smerter, men jeg gjør tøyeøvelser i forsøk på å lindre det. Og dette skjer hver gang. Kramper i lysken er første signal på at jeg må lete fram tampongen haha. Men er ganske ubehagelig ja. Ellers har jeg til dels ganske regelmessig mens, kanskje med et par dager- en ukes variabel fra tid til annen. Er dette normalt når man har mensen? Leste ett sted at faste leggkramper når man mensen kan være symptom på endometriose? Anonymkode: cd053...455 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/461874-kramper-i-leggen-n%C3%A5r-jeg-har-mensen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.